Minua kiinnostaa ihmiset jotka ovat laihduttaneet haluamansa kilomäärän, että pystyvätkö he pitämään painonsa ettei kiloja kerry samantien takaisin.
Usein puhutaan, että laihdutin 10 kiloa ja ne tulivat korkojen kanssa takaisin.
Kertokaa te laihduttaneet.
miten onnistuu...........
2
292
Vastaukset
- näin:
Laihdutin aika nopeaa tahtia 7-8kg. Oli tarkoitus laihduttaa vielä enemmän, mutta sitten tuli kesä ja ajattelin, että otan nyt iisisti ja pyrin pitämään vain painon samassa, syksyllä sitten pudotan loput kilot. Pytsyin aluksi hyvin pitämään kilot pari kuukautta, mutta heti, kun en tarkkaillut syömisiäni, niin tuli 2kg lisää. Eihän tuo paljon ole, mutta tuntuu taas tuskalta aloittaa uusi laihdutuskuuri. Oli nimittäin niitä viimisiä kiloja enää jäljellä 3 ja nyt niitä on sitten 5, mikä tuntuu paljon suuremmalta urakalta. Noh, ei voi mitään.
Olen huomannut ainakin omalla kohdallani, että tästä syömisestä tulee koko loppuelämän "taakka", jos ei halua kiloja lisää.- Laadidaa79
Luulen, että minun täytyy myös ikuisesti tarkkailla syömisiäni, mikäli en halua lisäkiloja. Sais nyt vaan pudotettua nämä 13 kg mitkä on suunnitteilla.
Paino nousee todella helposti mikäli sorrun entisiin elämäntapoihin. Kokemusta on. Sain jo kertaalleen pudotettua painon 56 kiloon, sit sain kaikki takas, korkojen kera, 1,5 vuodessa. En tosin oletakaan että tulleet lisäkilot sit lähtiskään kuukaudessa.
Olen 161 cm pitkä ja painan 71 kiloa. Töitä piisaa, mutta aion olla sinnikäs. Muutama kilo jo lähtenyt. Motivoi jatkamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451