Itse olen lyhyt, yhtä lyhyt kuin Madonna ja Kylie Minoque (n.153cm) sekä hoikka.
Saan yleensä kuulla joiltakin miehiltä vitsikkäitä juttuja pituudestani, milloin olen etuliitteenä "pikku" - se ja se, nokkelia juttuja joo. Onneksi omaan hyvän huumorintajun, lekkeriksi laitan itsekin mutta täytyy myöntää asian harmittavan minua välillä.
Ollaanko me pienikokoiset naiset jotenkin B-sarjaa? Ei hyviä?
Eihän se järin itsetuntoa nostattavaa ole seistä vaikkapa jonossa pitkän naisen takana, jolla on piiitkät sääret ja noin. Korkokengät on keksitty juu mutta ainakaan minun jalkani eivät kestä niitä montaa tuntia pidempään.
Mitäs miehet tykkää
17
1142
Vastaukset
Pieni on kaunista, siroa ja naisellista. Joo, ole hyvä vaan.
Ps. Epävarmuus ei kaunista, joten lopeta haaveilemasta olevasi miehen mittainen.- ¨¨¨¨¨¨
olen 185cm, eikä olisi mitään ongelmaa olla sun kokoisen kanssa. Enkä sanoisi sua pieneksi, vaan siroksi.
- on aina
parhaita, tiukimpia ja pysyvät timmeinä pisimpään!
- keskimittainen
näin keskimittaisena naisena ei pitkä, eikä lyhyt, niin pikkuisen kirjoituksesi ärsytti.
Miehethän just tuntuvat himoitsevan pieniä naisia. Varsinkin pitkät, mut kaippa se johtuu siitä et lyhyt nainen lihotessa ei edelleenkään ole niin iso, kuin pitkä nainen lihotessaan.
Niin ja kun olet keskimittainen pituudeltasi, niin jää jonossa pitkien sekä lyhkästen lynkattavaksi...
nimimerkillä.keskimittainen phyyääähhh
;D joku saatana ihan vittuillessaan / provoillessaan näitä 'mitä miehet tykkää' viestejä tänne, kohta alkaa vähän tuntuun siltä. Kyllä kultapieni, te ootte kaikki ihquja ja jos joku mies suostuu antaan teille munaa ja satutte olemaan siihen päälle vielä mukavia tyyppejäkin niin toivo elää.
- Mies185cm
mutta onneksi teille pienillekin on kysyntää. Minusta hyvä naisen pituus on n. 170 cm. Lyhyemmät jää huomaamatta.
- MuroPertti
ihan mukiinmenevä. ;)
- Kukkomies
Hyvin yksinkertaisesti.
"Ollaanko me pienikokoiset naiset jotenkin B-sarjaa? Ei hyviä?"
ETTE. Te ootte täsmälleen samassa sarjassa kuin pidemmät sisarenne.
Mä olen ihan kilahtanut pieniin naisiin kunhan ei mennä mihinkään kääpiösarjaan. 153 on oikein hyvä koko. Olen itse keskimittainen.
Se pituus ei ole kovin merkitsevä suure ainakaan mulle. Mun haarukkani vois olla normaalisti siinä 145-180 tienoilla noiden kesken pituus ei olisi "kriteeri" missään mielessä.
Ja sinua sanotaan "pikku" koska olet pieni, se kokosi noteerataan mutta se ei ainakaan minulle merkitse mitään negatiivista vaikka sen toisin julki. Ennemminkin sun kannattais muistaa 4K-sääntö:
Kompakti Kokosi Korostaa Karismaasi - vili
juurikaan meinaa naisen pituus. et ole ainakaan montaa miestä pidempi. helpommin sun pituinen saa seuraa, kuin 180 senttinen mimmi
- scale
oot kokolailla naiseni mittainen.
Ite oon 180, eikä se pituusero mua ainakaan häiritse "pätkääkään" :) - ...
Miksi pituudesta pitää edes keskustella? Eihän sille kukaan mitään voi ja eikö jokainen ole hyvä sellaisenaan?
Täytyy nyt tunnustaa että naisena kieltämättä mieleen tulee sellainen että nämä naiset ketkä aloittavat keskusteluja "olenko liian pitkä/lyhyt, tykkäättekö blondeista/bruneteista" kaipaavat vain kuulla sen että miehet kertovat että juu, kelpaat oikein hyvin, olet täydellinen. Korjatkaa jos olen väärässä.- ¨¨¨¨¨¨
taidat olla oikeassa, senhän halusit kuulla vai mitä? :)
- Alkup.
¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:
kun naiset alkavat vastailemaan naisten kysymyksiin! Ollaan kateellisia, mustasukkaisia, puututaan asioihin..
Miksi muuten NAISET vastailevat täällä miehille tarkoitettuihin kysymyksiin ?? *hmm..*
Ei ja vielä kerran ei. Ihan silkasta mielenkiinnosta tätä kysyin, mitä mieltä noin yleisesti ollaan. Ehkä minun oma ajatusmaailmani vain sekoittaa ajatuksia, niin paljon on saanut kuulla pienuudestani (kiusaamista ja "kiusaamista") että sitä on alkanut miettimään arvostuksen ja kunnioituksen puutetta..Tuskin pitkän huiskeat naiset / ns.normipituiset naiset saavat alituiseen kuulla pituudestaan. - Kateellinen
Alkup. kirjoitti:
kun naiset alkavat vastailemaan naisten kysymyksiin! Ollaan kateellisia, mustasukkaisia, puututaan asioihin..
Miksi muuten NAISET vastailevat täällä miehille tarkoitettuihin kysymyksiin ?? *hmm..*
Ei ja vielä kerran ei. Ihan silkasta mielenkiinnosta tätä kysyin, mitä mieltä noin yleisesti ollaan. Ehkä minun oma ajatusmaailmani vain sekoittaa ajatuksia, niin paljon on saanut kuulla pienuudestani (kiusaamista ja "kiusaamista") että sitä on alkanut miettimään arvostuksen ja kunnioituksen puutetta..Tuskin pitkän huiskeat naiset / ns.normipituiset naiset saavat alituiseen kuulla pituudestaan.Kiitos vastauksestasi. Mukavaa päivänjatkoa! :)
- ...
¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:
Tuo on vain tullut mieleen kun näitä kirjoituksia tulee naisilta niin paljon, väistämättä on tullut mieleen se että niillä haetaan kehuja tms. Tämä ei tietenkään päde jokaisen kohdalla enkä tarkoittanut nyt hyökätä mitenkään aloittajaa kohtaan mutta ilmeisesti onnistuin tekemään itsestäni kateellisen ja mustasukkaisen naisen :)
Enempää en nyt jatka kun tämä oli tarkoitettu ainoastaan miehille joten siirryin muihin aiheisiin :) - kjsdfhkfksdhkfkhj
Alkup. kirjoitti:
Ei ja vielä kerran ei. Ihan silkasta mielenkiinnosta tätä kysyin, mitä mieltä noin yleisesti ollaan. Ehkä minun oma ajatusmaailmani vain sekoittaa ajatuksia, niin paljon on saanut kuulla pienuudestani (kiusaamista ja "kiusaamista") että sitä on alkanut miettimään arvostuksen ja kunnioituksen puutetta..Tuskin pitkän huiskeat naiset / ns.normipituiset naiset saavat alituiseen kuulla pituudestaan.kyllä pitkät naiset/tytöt varmaankin joutuvat kommentteja kuuntelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318