Minulla on ongelma lantioni kanssa, haluaisin kaventaa sitä, koska se näyttää luonnottomalta, kun yleensä naisilla perse on leveämpi kuin lantio, ja minulla se on toisinpäin.
Eli kun haluaisin selän menevän näin:
\ /
/ \
Mutta nyt se menee näin:
\ /
( )
Tuntuu että lantioni on jotenkin ylempänä kuin normaalisti, se näyttää aivan kamalalta. Rasvaa ei ole muualla kuin lantion päällä ja alavatsassa, ja muualta se on jo hävinnyt.
Minä haluaisin nyt tietää, pystynkö saamaan kaunista selkää.
Lantio leveämpi kuin perse?
vierailija
3
647
Vastaukset
- niinettä
jospa vaikka levennät persettä!
- vierailija
koska en saa läskejä sinne :---D
- todella tulosta
niin suosittelen että unohdat kaikenmaailman laihdutusjutut ja alat käymään pilates-tunneilla! Se auttaa tuohon keskivartaloon, selkään ja alavatsaan. Näin saat muokattua kroppaasi hieman haluamaasi suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127