Ilmoitukseni oli sitten ilmeisesti onnistunut. Tuli aika hyvin viestejä suht fiksuilta ja hyvännäköisiltäkin naisilta. Treffeilläkin käytiin. Mutta siihen se sitten jäi.
Mutta voi juma! Yksi piirre ei tule esille näistä kauniiden naisien kuvista yleensä kuin vasta sitten face to face.
JÄTKÄMÄISYYS! En todellakaan hae mitään ylinaisellista sipsuttajaa mutta nämä kuvissa kauniit naiset, joiden kielenkäyttö livenä on kuin suoraan raksalta, vedetään röökiä, juodaan ööliä sellaisin ottein että asiat ja tavat tulee kyllä ilmi hyvin selvästi. Ensimmäisten minuuttien aikana leidi kysyy "tilataaks öölit, saaks mä vetää röökin, en yleensä polta muuten kun silloin kun otan". Ja huom. nämä ovat niitä ei tupakoivia.
Koulutus näkyy vissiin siinä että osataan kirjoittaa hyvin mutta tositilanteessa ollaan sitten ihan muuta. Ole sitten kohtelias ja yritä käyttäytyä kun prinsessa alkaa näyttää oikeaa puolta itsestään.
Naama voi olla nätti kuin mikä, mutta se jatko on sitten jotain ihan muuta.
Nätit naiset
13
1955
Vastaukset
- fakta...
S24 naiset on yksi suuri vitsi.. :)
- kukkuu
"joiden kielenkäyttö livenä on kuin suoraan raksalta, vedetään röökiä, juodaan ööliä sellaisin ottein että asiat ja tavat tulee kyllä ilmi hyvin selvästi. Ensimmäisten minuuttien aikana leidi kysyy "tilataaks öölit, saaks mä vetää röökin, en yleensä polta muuten kun silloin kun otan". Ja huom. nämä ovat niitä ei tupakoivia.
"
hih, mä oon just tälläinen. Ollaankohan me tavattu ;-)
Älä kuitenkaan elämälle katkeroidu, vaikka mistään ei mitään syntynytkään =)
- Aikuinen nainen
Niin kuule, sen siitä saa kun vain kauniiden kasvojen perässä juoksee :)
Saatan olla rajoittunut mutta ihmettelen hiukan ikäryhmän 18-25 nettitreffailua.(Oletan sinun ja tyttöjen kuuluvan ko ikähaarukkaan) Eikö juuri tuossa iässä liikuta paljon, käydään baareissa yms ja tavataan ihmisiä...? Toista se on meillä ihan aikuisilla, ei ole ollenkaan niin helppoa ja mukavaakaan käydä baareissa ihmisiä tapaamassa.- Ite 37 v.
Leidit joita tapailin ikähaarukassa 27-38 v.
- pikkujiiii
särähti nyt pahasti korvaan, millä ihan aikuisilla? Onneksi elän vasta myöhäis nuoruutta, enkä tiedä mikä voi olla ihan aikuinen! Kuulostaa jo niin kangistuneelta, että ehkä olen ihan onnellinen kun en tiedäkään tuollaisesta mitään. Got in himmel, säästä minut sellaiselta, ettei tarvitse ihan kaikkea sentään kestää, ei edes leikilläänsä.
Baariin voi mennä kuka tahansa, vauvasta vaariin, ei ne sentään mitään porttoloita ole. Jos baarissa ei ole mukavaa, varmaan kannattaa kokeilla jotain muuta paikkaa kuin sitä lähikuppilaa tai veijo esson baaria. Maailma muuttuu ja netti sekä ravintelit ovat nykypäivää, vaikka muuksi asiaa yrittäisi uskotella.
Etkö itse ole ollut 18-25 vuotias, vai etkö enää muista sen ikäisen ajatuksia ja elämää? Olin joskus nuoriso-ohjaajana, sittemmin lastentarhassa alle 5 vuotiaiden osastolla, muistan yhä mille tuntui olla nuori ja lapsi, ja jälkeeni syntyneet toimivat kuten me toimimme silloin joskus, oletko jo unohtanut kaiken sen?
Rajoittunut minäkin etsi joskus jotain ja juoksi kauneuden perässä, en sitä kiellä. Vaikka enää en niin tee, hyväksyn että nuorempani tekevät juuri niin, kuin me teimme silloin. Väitätkö, ettei se olisi luonnollista?
Elä ja anna muidenkin elää, nipottamalla saa vain sielunsa ruvelle.
- oikea ja
mikä väärä puoli?....Eikö olisi miestenkin aika oppia että myös naisessa on monta puolta ja jopa toisensa kumoavia persoonallisuuden piirteitä ja käyttäytymismalleja.
- olekkin!
kauheaa kun ei saakkaan sitä mitä " itse "
toivoisi toisen olevan...
Uskon et mimmit ajattelee sinusta samoin..;) - PunainenParoni
Sehän se on, alle 2000 merkkiin ei kovin kattavaa kuvausta mahdu. Ja aina on helppoa pienin valkoisin valhein värittää omaa profiilia.
Onneksi kenenkään kanssa ei tartte jatkaa deittailua, joten älä lannistu :) - usko,
että se nätti ulkonäkö on mitenkään vaikuttava tekijä jätkämäisen käytökseen omaksumiseen. Jos et vähemmän nättejä ole tapaillut, niin ei sinullakaan vertailupohjaa. Nykyiset nuoret naiset usein toimivat niin, ehkä luulevat että sitä heiltä odotetaan tasa-arvon nimissä. Osasyyllisä siihen miehetkin - naiset kun kuitenkin muokkaantuvat pitkälti miehiltä saamansa palautteen mukaisesti.
Mutta asian ydin: Ulkonäkö ei korreloi käytöstä, luonnetta tai juuri mitään muutakaan, joten en katso nätimmän syyllistyvän yhtään sen räikeämpään rikeeseen kuin rumemmankaan jätkämäisesti käyttäytessään, kuten nyt riviesi välistä luin sinun vihjaavan.- PunainenParoni
.. jo nuorempina. Sen ikäisinä kun pojistakin on tosi siistii räkiä ja kiroilla ja alkaa muutenkin nuo tytöt kiinnostaa. Silloin näteimmät tytöt saa eniten sitä huomiota ja kun lähestulkoon joka tytössä asuu se pieni prinsessa, hakeudutaan huomion luokse.
Siinä sitten hiljalleen opitaan poikien käyttäytymistä. Ja kun muistelee omia n. 15v-aikoja, niin näteimmäthän toki sai suosiota, mutta erityisesti ne tytöt, joita "hyviksi jätkiksi" sanotaan. Ja sitä kautta muut tytöt tulivat hyvin kateellisiksi -> hylkäsi suosituimmat tytöt -> suosituimmat tytöt jatkoi poikien kanssa hengailua. - pikkujiiii
Olen sun kanssa sama mieltä, ei se ulkonäkö kerro millainen ihminen on.
On paljon sellaisia ihmisiä, jotka hakevat hyväksyntää ja jotkut hakevat huomiota. Joillakin ei ole tarvetta hakea kumpaakaan, ulkonäkö on sivuseikkaa ja kuka sen hyvännäköisen määrittelee? Objekti vai subjekti,sekin merkitsee.
Hyväksytyksi tuleminen on ihan tärkeä juttu. Jos on epävarma tai epätietoinen, se vaikuttaa käyttäytymiseen ja käytökseen, yksilöllisesti, itse kullakin. Tuon ymmärtää jokainen.
Suomalaiset naiset ovat tietoisia omasta yksilön arvostaan ja harvemmin mitään maan matosia, joka on hyvä asia... jonka pakit saanut mies kokee koppavuutena tai omassa itsetunnossaan kirpaisevana kipuna. Aina ei syy ole naisen, jos mies saa rukkaset, eikä aina ole miehen vika jos ei naista miellytä. Olisihan se mukavaa olla sellainen, että kaikki naiset kuolaisivat perään ja voisi valita ne parhaimmat... mutta kun ei niin ole, silti tulee naisen antaa oikeus saada pitää omat toiveensa, kuten me miehetkin saamme haaveemme pitää.
Tiedän monia nättejä naisia, joillakin on kusi noussut päähän, monilla ei ole noussut, mutta puolensa osaavat ja haluavat pitää, se on hyvä se ( jupinaa jupinaa, taatana miks ei musta tykkää, vi**n huora prrrrkele... näitä fiiliksiä sattuu itse kullekin joskus, mutta ei pidä ottaa sitä itseensä ).
Itsetunto ja ulkonäkö ei käy käsikädessä. - SarahS
pikkujiiii kirjoitti:
Olen sun kanssa sama mieltä, ei se ulkonäkö kerro millainen ihminen on.
On paljon sellaisia ihmisiä, jotka hakevat hyväksyntää ja jotkut hakevat huomiota. Joillakin ei ole tarvetta hakea kumpaakaan, ulkonäkö on sivuseikkaa ja kuka sen hyvännäköisen määrittelee? Objekti vai subjekti,sekin merkitsee.
Hyväksytyksi tuleminen on ihan tärkeä juttu. Jos on epävarma tai epätietoinen, se vaikuttaa käyttäytymiseen ja käytökseen, yksilöllisesti, itse kullakin. Tuon ymmärtää jokainen.
Suomalaiset naiset ovat tietoisia omasta yksilön arvostaan ja harvemmin mitään maan matosia, joka on hyvä asia... jonka pakit saanut mies kokee koppavuutena tai omassa itsetunnossaan kirpaisevana kipuna. Aina ei syy ole naisen, jos mies saa rukkaset, eikä aina ole miehen vika jos ei naista miellytä. Olisihan se mukavaa olla sellainen, että kaikki naiset kuolaisivat perään ja voisi valita ne parhaimmat... mutta kun ei niin ole, silti tulee naisen antaa oikeus saada pitää omat toiveensa, kuten me miehetkin saamme haaveemme pitää.
Tiedän monia nättejä naisia, joillakin on kusi noussut päähän, monilla ei ole noussut, mutta puolensa osaavat ja haluavat pitää, se on hyvä se ( jupinaa jupinaa, taatana miks ei musta tykkää, vi**n huora prrrrkele... näitä fiiliksiä sattuu itse kullekin joskus, mutta ei pidä ottaa sitä itseensä ).
Itsetunto ja ulkonäkö ei käy käsikädessä.mies olet.
- pikkujiiii
... älä pelaajaa ; )
Tietenkin tuollainen tympäisee, otin asiasta opikseni ja poistin profiilin. Livenä tapaa päivittäin mukavia neitosia, ja koskaan ei voi tietää jos siten jotain sen suurempaa syntyy.
Tosiasia on, että netin kautta vain kaksi kertaa on tullut jotain enemmän kuin treffit ja toinenkin niistä johti kaveruus suhteeseen ( arvomaailma on samaa ja mukava on muutenkin aikaa viettää yhdessä, mutta vain kamuina ).
Toinen tosiasia on, että kaikki ne muut seurustelu ja nais-suhteet on solmittu ennen nettiä ja ihan oikean elämänkulun myötä, luonnollisesti.
Kapakasta en muuten varmasti haluaisikaan elämänkumppaniani löytää, tietäähän sen missä jatkossa hän aikaansa viettää... Vaikka käynhän itsekin kuppiloissa, sosiaalinen seurustelumuoto, joka ei saa hallita elämää ellei se ole elämäntapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070