Miten minun pitäisi reagoida? Mies lähti viime yönä salaa baariin ja kun heräsin aamulla mies rojotti puolitajuissaan sängyssään. Sitten kun suutuin siitä, miespä soittiki isälleni ja valitti käytöksestäni. Mies soitti minullekin ja sanoi, että olen niin stressaantunut töistä, että kiukkuan hänelle turhasta. Nyt vasta loukkaannuinkin ja suutuin, kun menee vanhemmileni jauhamaan paskaa. Tiedän, että vanhempieni välille tulee tästä riitaa, koska isälläni on muutenkin heikot hermot. Ihan vaan taustaksi, että mies on usein lähtenyt öisin baariin ja sitten tullut neljän aikaan möykkäämään minulle, vaikka aamulla on ollut töihin herätys. Ja se saa minut sitten hermostumaan. Ylireagoinko mielestänne?
Miehen käytös
5
1138
Vastaukset
- helv...?!
Luin viestin ja aloin nauramaan, anteeks, mutta voiko tollainen olla totta??!!
Voi luoja...
Kuka nyt salaa lähtee baariin? ja sit itse suuttuu siitä kun sä suutut? Tietysti sä suutut! Jos meillä kävis noin niin ei ois miehellä edes kotiin tulemista!
Teepä sä joskus samalla lailla, ilmoitat töihin että oot kipeä, lähden yöllä salaa baariin tai jos huomaat että se on lähteny jo, niin lähdet myös - samaan tai eri baariin. Ja tuut vasta miehes jälkeen kotiin. Katotaan mitä se siihen sit sanoo! ;) - sinulle...
miehen vaihtoa... ei tuollaisella juntilla ole mitään virkaa!
- Melkoinen tapaus
Siis mitäh? Teillä on riita ja mies soittaa isällesi ja
valittaa hänelle?
Siis eikö riidat pitäisi selvittää ihan kahdestaan, eikä
alkaa ulkopuolisille valittamaan? Miten se isä muka tapaukseen
liittyi?
Ihme pelle sinun miehesi on. - SatuSisko
Itse ainakin raivoilisin, jos mies lähtisi keskellä yötä sanomatta mitään, ja mielestäni siinä kohtaa raivoilu olisi ihan oikeutettua.
Suhde ei ehkä vaikuta mielestäni ihan terveeltä... Oletteko siis avopari? Kannattaa puhua oikeasti tällasista jutuista kumppanin kanssa, ja jos tyyppi ei kuuntele tai suostu keskustelemaan tai muuten vain syyllistää toista, niin se kertoo jo aika hyvin siitä hepusta... Eikä mielestäni kannata jäädä huonoon suhteeseen tai töykeän/epäkypsän ihmisen kanssa haaskamaan aikaansa.
Toivottavasti jatkossa paremmin! - erias
et todellakaan ylireagoi.. Miks ihmeessä piti sun vanhemmat sotkea riitaan?! :D Käsittämätön jamppa :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1302671Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/702077Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341780Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee201659- 1181607
- 1391306
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su881074Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441025"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48982Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29917