Millaisiin väreihin kannattaa pukeutua, jos on vaalea iho? Hiuksetkin on aika vaaleat. Tummat vaatteet varmaankin korostaa kalpeutta liikaa ja vaaleat vie väriä pois... Entä kirkkaat värit, olisko ne liian räikeitä mulle?!
vaatteiden värit
6
1634
Vastaukset
- tallullah
Yks vaihtoehto olis värianalyysi, selvii hyvin mikä käy ja mikä ei.Tai kokeile itse eri värisiä vaatteita luonnonvalossa peilin edessä.
Voisin kuvitella että esim vaaleahkot siniset,punaset,beiget,lilat voi sopia. - kalpeaihoinen
Omaan myös hyvin kalvakan ihon, samanlaisen kuin useilla aidoilla punapäillä, mikä ei sitten millään rusketu. Hiukset ja silmät ovat t.ruskeat.
Kävin kerran kurssimuotoisessa värianalyysissa. Minulle valitut värit olivat melkeinpä juuri ne värit, joita muutenkin olen käyttänyt pukeutumisessa. Musta ei kuulemma sovi suomalaisille yleensäkään suoraan kasvoja vasten, harmaa ja violetti ei myöskään ole meikäläisen värejä.
Sinisen sävyistä ole tykännyt ainoastaan tummansinisestä, jota myös suositeltiin korostamaan silmien tummuutta. V.sin ja yleensä kovin pliisut värit ei sovi. Harmaansininen käy.
V.punaista olen aikoinani käyttänyt vaikka se ei paras mahdollinen olekaan. Tummanpunainen ja siinäkin oma tietty sävy on punaisista paras meikäläiselle. Samoin vihreästä tietty tummanvihreä sävy. Tykkään myös keskivihreästä (ei kuitenkaan kiiwi), olisikohan joku lehmuksenvihreä tai sinne päin. Myös khakinvihreä menettelee.
Nyt ajattelin hankkia myös ruskeaa, onhan se pehmeämpi väri kuin musta.- edellinen kirjoittaja
Neljä vuodenaikaa: kellertäväsävyiselle iholle sopivat lämpimät sävyt - kevät ja syksy -, punertavasävyiselle iholle viileät sävyt - talvi ja kesä.
Minut luokiteltiin värityypiltäni talven ja jonkin toisen värityypin (olisiko ollut sitten kesä ?) yhdistelmäksi.
Talven värejä sanotaan olevan rohkeat ja kirkkaat värit: mm. yönsininen ja hehkuvan punainen, mutta myös musta ja lumivalkoinen.
Täältä löytyy värianalyysitesti:
http://plussa.com/?_drc=1&_ct=2&_cid=4325
- nuori nainen
Itselläni oli ennen vaalea iho (nykyään rusketan itseäni säännöllisesti ja olen ympäri vuoden papu). Olen vuodenajaltani talvi.
Minulla musta saa ihoni näyttämään tummemmalta. Vaikka valkoinen sopii minulle, se heijastaa vaaleaa kasvoille, ja saa ihon näyttämään vaaleammalta ja kirkkaammalta.
Myös tumma violetti saa ihoni näyttämään tummemmalta.
Kuulostaa siltä, että kirkkaat värit totta vie olisivat liian räikeitä sinulle. Siis jos puhutaan esim. pinkistä, kirkkaanpunaisesta, voimakkaasta turkoosista, räikyvästä oranssista jne.
Muuten en osaa neuvoa, sillä värien sopimiseen liittyy läheisesti oma luonnonväritys. - itseäsi tarkemmin
Hei! Voitko kertoa vähän tarkemmin, minkä värinen olet?
- iho kuin punahiuksisilla, eli sellainen melkein "läpinäkyvä"
- vai sellainen kuin blondeilla usein on?
- onko sinulla pisamia?
- ovatko silmäsi hailakat vaaleansiniset, lämpimät siniset, harmaat..?
Minulla on hyvin vaalea iho, mutta siinä on vähän pisamia ja silmäni ovat sävyltään lämpimät. Voin käyttää hyvin monia värejä, mm. violetteja, kylmiä punaisia, monenlaisia sinisiä, valkoista, kaikkia pastelleja, lämpimiä ruskeita, useimpia vihreitä... ainoat, jotka eivät sovi, ovat oranssit ja oranssinpunaiset, beige, harmaa ja musta. Ja ehkä jotkut neonvärit ja muut hullun kirkkaat.
Jos väreissäsi on mitään lämmintä, uskoisin että pehmeät värit, kuten persikka, vaaleanvihreä, lämmin vaaleansininen jne voisivat sopia sinulle.
Jos taas olet enemmän "kylmä blondi", varmaan kylmät ja vaaleat sävyt ovat parhaita.
Tietämättä sinusta enempää, sanoisin että kirkkaat värit eivät ole parhaita, koska ne sopivat niin harvoille vaaleille.
Mutta muista että tummistä väreistä ruskea ja sininen ovat paljon armollisempia kuin musta! - pinkberry
harmaa... ja sininen, vihree, pinkki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265