mulla on tällänen ongelma:mulla on tummat silmän aluset, vaikka nukun kyllä riittävästi enkä tunne itseeni väsyneeksi. ja asiaa vielä pahentaa se että mulla on anemia eli tummat silmän aluset oikein loistaa naamasta. eli olisiko jollain jotain neuvoa/ohjetta tähän ongelmaan. mitkään meikkivoiteetkaan ei auta kun kaikki on oikeestaan liian tummia sävyjä. onko joku löytänyt jonkun sävyn joka kävisi todella kalpealle? onko omia kokemuksia?
sitten myös mulla oli vielä vähän aikaa sitten kunnon akne(mutta ostin clerasil ultra spot treatment:in joka toimi mulle, kokeilkaa jos teillekin toimisi=)!)ja nyt mulla on jäänyt hirveesti arpia niistä, tietääkö joku keinon päästä niistä eroon? tai jotain meikkivoidetta? ja jos vielä tulee finnejä niin mulla on sellanen tapa repii ne aina auki jolloin tulee lisää arpia, eli olisiko tohonkin keinoo päästä eroon?
ongelma
---
1
178
Vastaukset
- ---
mull on kans halposti kuivuva iho, olisko jotain suositeltavaa kosteusvoidetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080