kellään muulla ei varmasti ole näin kauheaa miestä kuin minulla on. Hän on kaksijakoinen, ystäville kuin enkeli ja omaa perhettä kohtaan täysi piru.
Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta.
Poliisilla uhkaamalla sain hänet lopettamaan lapsen lyömisen.
Hän ilkkuu, huutaa ja nälvii sekä pitää mykkäkoulua.
Haukkuu hulluksi ja pakottaa seksiin.
Petti minua toisen naisen kanssa ja syytti että minä olen mielisairas.
Kertokaa voiko kellään muulla olla noin kamalaa miestä, en usko.
ei kellään muulla
2
474
Vastaukset
- ~nainen~
mutta jotain vikaa täytyy olla omassakin ajattelumaailmassasi. Vai mikä sinua on nämä vuodet tuossa suhteessa pidätellyt?
Jos minä olisin sinä, niin ajattelisin lapsen etua ja tietenkin myös omaani ja tekisin sen mitä jokainen normaali aikuinen ihminen tuossa tilanteessa tekee.- kreppis
meitä ihmisiä on.mutta jokaisessa meissä on ne hyvät ja huonot puolet.täysin paskaa tai täydellistä ihmistä ei ole.sinulla on pitkä parisuhde takana ja siihen varmaan mahtuu hyviä ja huonoja hetkiä, mutta niitäkin on jokaisessa parisuhteessa.eiköhän kuitenkin ole kysymys em. asioiden erotuksesta.kaikkihan meidän toimimiseen ihmisinä vaikuttaa.lapsuusajasta lähtien koko elämänkaari seuraa mukana ja väkivaltakin satuttaa varmasti niin tekijää kuin uhriakin.toivottavasti alkoholi ei ole mukana kuviossa.mutta minäkin ajattelisin, että jos parisuhde on molemmille ns.ensimmäinen ja lapset yhteisiä niin ehkä silloin on jotakin henkisiä asioita taustalla.jaksamista ja voimia tehdä tarvittavia ratkaisuja.mielellään yhdessä sopien jos se on mahdollista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763