Kysyntä ja tarjonta

mies_1966

Millaista naista minun pitäisi sitten etsiä, kun olen niitä parjattuja nelikyppisiä (41v)? Mitä voin odottaa kumppanilta olematta kohtuuton?
Olen normaalivartaloinen 179cm ja 75kg, en tupakoi ja alkoholia käytän suomalaisittain kohtuudella. Omia lapsia ei ole, mutta vielä haluaisin.. Elätän itseni työnteolla. Ei sillä rikastu, mutta ei ole velkaakaan.
Tarjolla on kyllä pilvin pimein 30-40v ylipainoisia yksinhuoltaja äitejä, joilla on kaksi tai kolme lasta edellisiltä kumppaneilta. Iän puolesta ok, mutta lapset on jo tehty. Heitä en hae/tarvitse. Mihin he tarvitsevat minua?
Minua kiinnostaisi itseäni max 10v nuorempi lapseton nainen. Toki yhden lapsen yksinhuoltajakin käy, jos haluaa vielä lapsen tai kaksi. Mitään ihmeellistä en vaadi: tavallinen ajatteleva ihminen, suht normaalivartaloinen ja ehdottomasti tupakoimaton.
Alle kolmekymppisiä en ole vonkaamassa.

14

1321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilanne.

      Haluat siis suht mukavannäköisen 30-40 vuotiaan joka haluaa lapsia ja on vapaa, sekä tupakoimaton. Taitaa olla vähän sama kuin tavoittelisit lottonumeroita etukäteen. Peli alkaa olla pelattu tässä iässä jos tavoite on tuo.

      Niitä usean lapsen yh-äitejä tai ylipainoisia löytyy kyllä, mutta hekin vaativat yleensä ulkonäköä, 180cm pituutta ja vähintään 31 000 euron tulot vuodessa. (Heh!)
      Se on sitä suominaista, ota tai jätä :( Ulkomailta voisi voisi löytyä fiksumpaa tarjontaa.
      Onnea!

    • tilanne..........

      Haluat siis suht mukavannäköisen 30-40 vuotiaan joka haluaa lapsia ja on vapaa, sekä tupakoimaton. Taitaa olla vähän sama kuin tavoittelisit lottonumeroita etukäteen. Peli alkaa olla pelattu tässä iässä jos tavoite on tuo.

      Niitä usean lapsen yh-äitejä tai ylipainoisia löytyy kyllä, mutta hekin vaativat yleensä ulkonäköä, 180cm pituutta ja vähintään 31 000 euron tulot vuodessa. (Heh!)
      Se on sitä suominaista, ota tai jätä :( Ulkomailta voisi voisi löytyä fiksumpaa tarjontaa.
      Onnea!

    • m vm66

      "Millaista naista minun pitäisi sitten etsiä, kun olen niitä parjattuja nelikyppisiä (41v)?"

      Turha etsiä. Meidän ikäluokan miehet kuuluu siihen väliinputoaja joukkoon jota kaikki muut halveksii. Olemme muiden mielestä roskasakkia, jopa oman ikäisemme naiset halveksii meitä emmekä kelpaa kenellekään. Noh, odotahan kunhan nuo oman ikäiset naiset kasvavat aikuisiksi, niin johan kelpaisi heillekin, sitten vaan on asia niin että meille on heidän turhaa tulla enää itseään tyrkyttämään. Elämä meni jo ja me siinä mukana!

    • sivustot...

      on ainoa vaihtoehto. Tarjonta Suomessa on todella surkeaa...

      • vilkastuun kunhan

        nämä keskenkasvuiset nelikymppiset ja kolmikymppiset naiset kasvaa AIKUISIKSI ja alkaa ajatella kuin henkisesti kypsät aikuiset eikä niinkuin ikuiset pikkuprinsessat ja pissikset. Tosin sitten on myöhäistä huutaa "missä ne kunnolliset tavalliset miehet on". :D


    • ole kun

      ei naisetkaan kommentoi mitään, miksi kommentoisivatkaan koska hekin myöntävät tilanteen eikä heitä kiinnosta meidän ikäiset eli olemme tosiaan roskasakkia, me nelikymppiset miehet.

    • mies_1966

      Kiitos ihan asiallisista kommenteista. Joo, hiljaista on. Kukaan "kohderyhmään" kuuluva nainen ei ole vaivautunut edes haukkumaan.
      Hyvää jatkoa kaikille, jotka vielä nelikymppisinäkin etsivät sitä oikeaa -tai vähiten väärää.

      • 40 ja risat ei ylipainoinen yh

        Ei nelikymppiset miehet ole roskasakkia. Mutta, valitettavasti osa noista ei myönnä vanhenemistaan. Eikä myöskään tajua etsiä oman ikäistään seuraa. Ollessani 30 v. en olisi voinut kuvitellakaan olevani 40 v. miehen kanssa. Nyt olen 40 v., enkä oikein osaa kuvitella itselleni 50 v. miestä. Siis ikäistäni seuraa, mutta lapset ovat tällä iällä jo tehty. Jos on lapseton 40 v., niin olisi syytä käydä tutkailua itsensä kanssa. Kello käy ja vuodet vierivät ja todennäköisesti loppuelämä tulee olemaankin lapseton, ellei ryhdy esim isäpuoleksi yh:n lapsille. Yh:ssa ei ole mitään hävettävää, noissa asenteissa kylläkin. Ehkä sitä perhettä olisi pitänyt sitten ruveta aikaisemmassa vaiheessa perustamaan niin ei nyt tarvitse valittaa. Mutta, jokainen tekee parhaaksi katsomansa valinnat ja niitä on turha jälkeen päin katua. Tosiasia on, että harvassa ovat fiksut lapsettomat vapaat 40 v. naiset.

        Kasva aikuiseksi nelikymppinen mies!


    • 35-v nainen

      Eipä nuo sinun vaatimukset liikoja mielestäni ole mutta usko pois, ei se naisilla sen helpompaa ole löytää hyvää kumppania...

      Jos miehellä ikää alle 40 ja on lapseton vielä tarkoittaa se yleensä sitä,että illat vietetään baarissa yhdenillan suhteita etsin ja jos ikää yli 40 ja lapseton tarkoittaa se yleensä sitä ettei lapsia haluakkaan.

      Itselläni ei ole lapsia ja mielestäni en ole kohtuuton jos etsin samanlaista miestä.Mutta silti kuljen avoimin mielin eikä mieleenikään tulisi sen takia luovuttaa jos miehellä sattuisi lapsi/lapsia olemaan.
      Tulen toimeen omillani enkä käytä alkoholia ja ainakin tähän päivään asti olen itseäni kaikinpuolin normaalina pitänyt.

      Ja vaikka en ole etsimässä mitään tosi rikasta/komeaa/erikoista vaan ihan tavallista suomalaista miestä on vaikeaa sen kumppanin löytyminen.Mielestäni minua 10 vuotta vanhemmatkaan miehet eivät todellakaan ole vielä ikäloppuja mutta ehkä se todellakin on vaan niin ettei se kysyntä ja tarjonta kohtaa?

      • m40 plus

        Missä te lapsettomat naiset piileksitte? Minäkin, aloittajan tavoin, haluaisin löytää lapsettoman naisen. Minulla lapsettomuus ei johdu baareissa istumisesta, itseasiassa olen varmaan koko Suomen kansasta kaikkein vähiten viettänyt aikaa baareissa. Minulla lapsettomuus johtuu siitä että aikoinaan ehkä olisin voinut tehdä lapsen jos olisi ollut oikeaan aikaan oikea nainen, nyt en ala enää "vanhalla iällä" tekemään lapsia ja olisi hyvä ettei naisellakaan niitä olisi.

        En tiedä, olisi ehkä ollut parempi aikoinaan käydä niissä baareissa niin ei tarvitsisi nyt olla yksin ja ihmetellä että mikä neuvoksi.


      • 35-v nainen
        m40 plus kirjoitti:

        Missä te lapsettomat naiset piileksitte? Minäkin, aloittajan tavoin, haluaisin löytää lapsettoman naisen. Minulla lapsettomuus ei johdu baareissa istumisesta, itseasiassa olen varmaan koko Suomen kansasta kaikkein vähiten viettänyt aikaa baareissa. Minulla lapsettomuus johtuu siitä että aikoinaan ehkä olisin voinut tehdä lapsen jos olisi ollut oikeaan aikaan oikea nainen, nyt en ala enää "vanhalla iällä" tekemään lapsia ja olisi hyvä ettei naisellakaan niitä olisi.

        En tiedä, olisi ehkä ollut parempi aikoinaan käydä niissä baareissa niin ei tarvitsisi nyt olla yksin ja ihmetellä että mikä neuvoksi.

        eli vastauksesi osoitti juuri sen mitä minä tarkoitinkin...eli et halua enään "vanhassa iässä" lapsia..tämä on se ongelma mitä minä yritin viestittää..
        Toki on varmasti paljon naisia jotka eivät lapsia ikinä haluakkaan,mutta missä he piileksivät?Siihen en voi kantaa ottaa koska kyllä minä vielä lapsen haluaisin =)
        Ja omalla kohdallani lapsettomuus ei ole valinta eikä johdu siitä ettenkö voisi lapsia saada, ei vaan elämä ole niin mennyt kun toivonut =/


    • n1966

      Katoppa peiliin!! Juu ja anteeks nyt vaan, etten jäänyt odottelemaan teikäläistä, jolle just nyt nelikymppisenä lastenteko maistuis. Voi hyvää päivää, toivottavasti kukaan nainen ei haksahda suhun.
      Olen eronnut kahden lapsen äiti, mut ihan valmis sun kaa saman peilin eteen!!
      Nelikymppisillä miehihillä saattaa olla kroppa vielä jossain kunnossa, mut naamavärkki näyttää saman ikäiseen naiseen verrattuna 20 v vanhemmalta. Niin se vaan on..olen käynyt treffeillä ja siks nykyään suosinkin reilusti alle nelikymppisiä miehiä..olis valhetta väittää ettei ulkonäkö merkkaa mitään!

      • itestäs.

        Et sä niin hyvännäköinen ole kuin kuvittelet. Naiset sanoo monesti itseään hyvännäköiseks. Vain yhden kerran asia on pitänyt paikkansa, eli tämä viimeisin jonka kanssa tosin ei syttynyt molemminpuolin. Eli sä kyllä kuvittelet itsestäs liikoja ja mistä sä tiedät millaisilta kukakin nelikymppinen näyttää? Naiset kyllä, anteeks vaan, yleensä rupsahtaa nopeammin kuin miehet. Tosin on hyviä poikkeuksiakin kuten tämä josta juuri tossa kerroin ja hän onkin säilyttänyt oikeasti nuoruuden kasvoillaan.

        Eiköhän se yleensä mee niin että jos mies on viettänyt kovaa elämää, ryypiskellyt niin ihokin vanhenee nopeemmin. Mut jos on viettäny suht. iisiä elämää eli ei ryypänny ja riehunu niin ei mieskään rupsahda sillä tavoin.

        Tosin, sä voit ihan vapaasti katella kakskymppisiä sällejä jotka kaipaa opetusäitiä seksielämäänsä, ethän sinä kelpaisikaan enää muuhun!


      • n 1966
        itestäs. kirjoitti:

        Et sä niin hyvännäköinen ole kuin kuvittelet. Naiset sanoo monesti itseään hyvännäköiseks. Vain yhden kerran asia on pitänyt paikkansa, eli tämä viimeisin jonka kanssa tosin ei syttynyt molemminpuolin. Eli sä kyllä kuvittelet itsestäs liikoja ja mistä sä tiedät millaisilta kukakin nelikymppinen näyttää? Naiset kyllä, anteeks vaan, yleensä rupsahtaa nopeammin kuin miehet. Tosin on hyviä poikkeuksiakin kuten tämä josta juuri tossa kerroin ja hän onkin säilyttänyt oikeasti nuoruuden kasvoillaan.

        Eiköhän se yleensä mee niin että jos mies on viettänyt kovaa elämää, ryypiskellyt niin ihokin vanhenee nopeemmin. Mut jos on viettäny suht. iisiä elämää eli ei ryypänny ja riehunu niin ei mieskään rupsahda sillä tavoin.

        Tosin, sä voit ihan vapaasti katella kakskymppisiä sällejä jotka kaipaa opetusäitiä seksielämäänsä, ethän sinä kelpaisikaan enää muuhun!

        enemmän kuin tajuat.. eikä mun tarvii luulla mun ulkonäöstä yhtään mitään!! Kuten sanoin treffeillä on käyty. Miks en seurustele se johtuu just siitä et saman henkistä tyyppiä ei oo löytynyt..kakskymppisii en kaipaa, mieluiten saman ikäisen, mut ne tosiaan on niin ukkomiehii, et oksat pois. Tiedän ettei kaikki oo, sillä onhan mulla niitä kaveripiirissä..toivossa elän..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2000
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      63
      534
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe