Tähän on nykysuomessa tultu. Alkoholismi on hyväksytty syy työmarkkinoilta poissaoloon. Muuten jos et ole saanut töitä, olet laiska, saamaton luuseri. Edes lastenhoitoa ei hyväksytä niin hyvin kuin alkoholina. Jos olet raivoraitis, etkä ole saanut töitä, pidetään joka tapauksessa juoppona, mutta laiskana. Jos olet oikeasti alkoholisti, olet vain reppana.
Uskomatonta
2
382
Vastaukset
- EI VOIS
VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA MITÄ AJATTELEVAT MINUSTA MOKOMAT KUSPIÄT. Ei minua todellakaan kiinnosta jos joku haluaa käyttää aikaansa ja miettiä minun elämääni ja sitä miten sen elän ja toimeen tulen. Aivan sama! Siinäpähän miettivät typerykset.
- ¤¤¤¤¤
Jos olet vain jostain syystä jäänyt työttömäksi,vaikka takanasi on kuinka pitkä työssäolo aika ja olet maksanut veroa pitkän ikäsi.Sitten tapahtuu semmonen juttu, että olet yhtä-äkkiä hylkiö.Tää nuori sukupolvi luulee että ne ei vanhene koskaan ja luulevat säilyttävänsä nykyisen työpaikkansa ikuisesti.
Sitten ne tällä palstalla solvaavat, niitä jotka on heidät synnyttäneet ja vanhuuden ja sairauden takia menettäneet työkykynsä.Itse eivät oikeista töistä tiedä mitään kuin edes koko elämästä.
Jopa semmoset nilkiäiset jotka on saaneet viikon oppisopimuspaikan kirjoittelevat tänne solvauksiaan.Väittävät ,että työttömät elää heidän verorahoillaan(joita he eivät edes maksa, koska lyhytaikaiset työsuhteet nuorilla on verottomia.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691