Hankala tilanne

lesti---

Olen 24-vuotias mies jolla ei oikeastaan koskaan ole ollut minkäänlaista suhdetta naisiin. Monet varmaan luulee että haluan puutteen takia epätoivoisesti ketä tahansa naista. Vaan väärässä olette.
Aina kun näen esim. kadulla kauniin naisen iskee kateuden tunne niitä miehiä kohtaan joilla on mahdollisuus näihin naisiin. Mutta jos näen tavis tai ruman naisen se ei vaikuta oikeastaan mitenkään. Yhtä lutkamaisia ja feministisiä ne rumiluksetkin on kun ne kauniit naiset.

5

522

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lesti---

itse olen ruma mies. Nyt joku taas haukkuu pinnalliseksi yms. mutta onhan ne rumat naisetkin panettaneet itseään hyvännäkösillä miehillä. Mieluummin olen yksin ja haikailen kauniiden naisten perään kuin edes yritän tutustua "oman tasoisiini" naisiin joissa ei siis ole mitään mielenkiintoista.

• Se jäi multa väliin..sanoit että olet mieluummin yksin ja haaveilet näistä kauniista naisista kuin etsit tasoisiasi(mikä sun taso on, sitä en voi tietää), joten en näe asiassa mitään ongelmaa.

• MI-82
        hansu1982 kirjoitti:

Se jäi multa väliin..sanoit että olet mieluummin yksin ja haaveilet näistä kauniista naisista kuin etsit tasoisiasi(mikä sun taso on, sitä en voi tietää), joten en näe asiassa mitään ongelmaa.

Se jäi vähän epäselväksi kun poistit viestin kun vastaukset eivät kelvanneet!

• MI-82 kirjoitti:

Se jäi vähän epäselväksi kun poistit viestin kun vastaukset eivät kelvanneet!

..mikään ei ole hyvä, ei teksti tai sen poisto. En jaksa kuunnella heikolla itsetunnolla varustettujen nettirunkkareiden vikinää, jotka ei keksi oman surkeutensa parantamiseksi kuin haukkua muita.

• poikanen

kaikilla miehillä on mahkuja kaikennäköisiin naisiin, piste. se on asenteesta kiinni oletko katkera beta kuin nyt vai hallitseva, omaa tietä kulkeva unelmiaan toteuttava, omat sääntönsä luova kapinallinen alfa.

ota _vastuu_ elämästäsi äläkä syytä naisia omista epäonnistumisistasi ja puutteistasi. hoida ne itse kuntoon ennenkuin alat osoittamaan ketään sormella. tämä ei ole sellainen asia joka olisi jotenkin sinun kontrollin ulkopuolella. naisten mielenkiinnon, rakkauden ja intohimon voittaminen sekä sen säilytys ovat _hankittuja sosiaalisia taitoja_ joilla ei ole _mitään_ tekemistä ulkonäön, pituuden yms. asioiden kanssa joihin et voi vaikuttaa.

näitä nyt ei vain opeteta koulussa joten mars ulos ihmisiin tutustumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe