Näyttää siltä, että 7vuotta vanhempi mies halusi vaan leikkiä nuoren tytön tunteilla. Todella kypsää. Se vaikuttikin liian hyvältä ollakseen totta. Törmäsin siihen baarissa ja tyyppi oli kuin persiisiin ammuttu siili. Hyvä kun vaivautuneen nyökkäyksen sain moikkauksesta. Ei voi sitten suoraan sanoa asiaansa vaan luikkii nurkissa. Nyt on tavallaan helpottunut, kun se on ohi. mutta ei sitä noin vain unohda heti. Sydänsuruilta ei välttyä, vaikka mitään ei ehtinyt edes kunnolla alkaa. Olisin kai ollut yhden yön juttu sille. Mitään en mennyt onneksi kummempia tekemään. En edes tiedä, miksi tämän kirjoitin.. En kaipaa asiattomia kommentteja. Olen jo valmiiksi hajalla. :( Miten tästä pääsee yli? Uskaltako kenestäkään enää edes pitää tämmöisen jälkeen?
sydänsuru.
8
739
Vastaukset
- Teillä-
Pidempi aika kun tunsitte, vai tapahtuiko tää kaikki yhden illan aikana?
- surku88
Joo no ei kovin pitkään tunnettu.. muutama viikko vain. Se oikeasti vaikutti siltä, että haluaa tutustua ja jotain muutakin. Tuossakin ajassa ehtii näköjään sydän särkyä.
- Ryo.
kyllä pääset ylitte, ajan kanssa paranee. yritä ajattella nytte jotain muuta kuin tota asiaa.
- surku88
Yritys on kova. Toista ei vaan saa mielestä niin helposti..
- yli jo päässyt
Oon 19, ja mun sydämen särki tosi pahasti kolmekymppinen mies. Tästä on puoli vuotta. Voin kokemuksesta sanoa, että aika auttaa.
- surku88
Minäkin vasta 19.. eiköhän tässä vielä ehdi särkeä sydämensä monta kertaa. On vain usko menossa noihin miehiin, kun aina saa pettyä ja taidan vieläpä olla aikamoinen kusipäämagneetti. Olisi edes kunnon ero niin olisi tavallaan oikeus itkeä räkä poskella ja olla vittumainen. Kyllä tämä menee ohi.. aika parantaa. En vaan uskalla enää toivoa enkä luottaa. Kaikki sanoo, että löytyy minullekin joku kunnollinen, mutta aika hankalaa uskoa. :/ Kauanko sinulla kesti päästä yli?
- yli jo päässyt
surku88 kirjoitti:
Minäkin vasta 19.. eiköhän tässä vielä ehdi särkeä sydämensä monta kertaa. On vain usko menossa noihin miehiin, kun aina saa pettyä ja taidan vieläpä olla aikamoinen kusipäämagneetti. Olisi edes kunnon ero niin olisi tavallaan oikeus itkeä räkä poskella ja olla vittumainen. Kyllä tämä menee ohi.. aika parantaa. En vaan uskalla enää toivoa enkä luottaa. Kaikki sanoo, että löytyy minullekin joku kunnollinen, mutta aika hankalaa uskoa. :/ Kauanko sinulla kesti päästä yli?
...jotain neljä kuukautta, siihen auttoi silloin se että ihastuin uuteen mieheen.
Ja nyt on luultavasti edessä taas toisenlainen kaaos tämän uuden ihastuksen takia... huoh. Mutta tää kiertokulku on jo mulle tuttua, toivottavasti joskus löydän jonkun joka ei tee kaikista asioista niin hiton vaikeita. - surku88
yli jo päässyt kirjoitti:
...jotain neljä kuukautta, siihen auttoi silloin se että ihastuin uuteen mieheen.
Ja nyt on luultavasti edessä taas toisenlainen kaaos tämän uuden ihastuksen takia... huoh. Mutta tää kiertokulku on jo mulle tuttua, toivottavasti joskus löydän jonkun joka ei tee kaikista asioista niin hiton vaikeita.Niin kauan.. Luulin jo, että minä olen pääsemässä yli kunnes törmäsin tähän mieheen taas. Se riipaisi. Miten maailma voi olla niin pieni, että juuri kun alkaa päästä jaloilleen niin silloin sen näkee taas.. Tämän on pakko olla jotain kohtalon ivaa. Yleensä ajattelen jostain miehestä myöhemmin, että mitä ihmettä olen tuossakin nähnyt.. Nyt tunteet oli päinvastaiset. Sattuu, kun tietää melkein et sillä on jo hyvin mahdollisesti uusia naisia pyöritettävänä ja vaikka sen itsekin näki niin ei sitä halua uskoa. :( Loppujen lopuksi en tiedä mikä meillä meni mönkään.. ehkä molemmat mokasi ja se ei ollut edes tosissaan ehkä. Tulipa taas vuodatettua. Ei tätä voi kestää montaa kuukautta.. ei nuppi kestä. Nyt jos tapaisin jonkun miehen niin se olisi vain laastarisuhde. Parempi kai pitää taukoa, kun kaikesta saa näköjään revittyä sydänsuruja. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241