jos eläinseksi on laillista, niin saako sakot kun harrastaa anaaliyhdyntää lehmän kanssa.
ja toinen kysymys - kuinka pienen eläimen kanssa voi harrastaa seksiä esim. kissa, koira lammas ,ynm,
ihan noin yleisesti kiinnostaa vai häviääkö tämäkin viesti nopeasti
eläinseksi
44
11223
Vastaukset
- olis semmonen
mielikuva ,että nainen vois harrastaa seksiä koiran kanssa
- sellainen mielikuva
että: jos minulla olisi valta ja voima,kaikki eläimiin sekaantujat,pää pölkylle tai tahko kaulaan ja jorpakkoon.
- sakkoja
koska eläimeen sekaantuminen ei ole millään tavalla laitonta ja kyllä tämä häviää nopeasti, kun kukkahattutädit ehtivät tämän lukemaan.
Poisluettuna nyt tietysti se jos panet kissaa tai marsua, jolloin eläin ei todellakaan kestä ihmisen kyrpää.
Mutta iso koira kestää, samoin lehmä jne. Että siitä vaan panemaan eläinten kanssa jos sellainen huvittaa, sakkoja ei tule ja sellaista saa jopa kehottaa tekemään.
Ellei se peräkylän juntti nyt vieläkään tajunnut, niin väännetään rautalangasta = Eläinseksi ei ole Suomen lakien mukaan millään tavalla laitonta, eikä siitä rangaista, eli anneta sakkoja tai pistetä putkaan!
Eläimiinsekaantumisen kieltämisessä ei voi edes vedota mihinkään eläinsuojelulakiin, sillä monilla eläinuroksilla on ihmismiestä huomattavasti suurempi kyrpä.- ----
Eläinseksi ei itsessään ole laitonta, mutta hyvin usein se käsitellääkin hyväksikäyttönä, jolloin se on rikos.
- vai semmosta
---- kirjoitti:
Eläinseksi ei itsessään ole laitonta, mutta hyvin usein se käsitellääkin hyväksikäyttönä, jolloin se on rikos.
Siis missä sitä käsitellään usein?
Ja missä ikinä sitä nyt sitten niin usein käsitelläänkin,niin voitko esittää siitä joitain esimerkkejä tuon väitteesi tueksi?
Entä mistä tuo tietosi on peräisin? - sitä mitenkään
vai semmosta kirjoitti:
Siis missä sitä käsitellään usein?
Ja missä ikinä sitä nyt sitten niin usein käsitelläänkin,niin voitko esittää siitä joitain esimerkkejä tuon väitteesi tueksi?
Entä mistä tuo tietosi on peräisin?perustella, turha edes yrittää odottaa vastausta.
Fakta on se että eläimiinsekaantuminen EI OLE rikos enää. Siitä ei saa tuomioita tai huomautuksia. Se on täysin SALLITTUA.
Eläimiinsekaantumisia EI KÄSITELLÄ eläinsuojelulailla, koska ne ovat kaksi aivan eri asiaa.
Jos joku sairauspäissään tappaa kyrvällään oravan, se ei ole eläimiinsekaantumista tai eläinseksiä, vaan se on eläinrääkkäystä ja käsitellään asianmukaisin toimin.
Sen sijaan koiran paneminen, hevosen tai lehmän paneminen, sonnin nussiminen, jne jne jne... on eläinseksiä koska eläin ei siinä touhussa loukkaannu eikä seksin tarkoituksena ole loukata ketään.
Asiassa ei ole mitään erikoista tai ihmeellistä. Eläimen kanssa sekstaavan mielessä ei ole vahingoittaa eläintä, joten automaattisesti kissanpanemiset tai hamsterin teippaamiset ovat poissa laskuista. Eläimiinsekaantuminen ja eläinseksi kun EI OLE eläinrääkkäystä.
Ja ellei kaikille nyt vieläkään mennyt jakeluun, niin vastaan esimerkillisesti kysymyksiisi että ihmiset lopultakin ymmärtäisivät mistä on kyse:
"Siis missä sitä käsitellään usein?"
Ei yhtään missään enää 70 luvun jälkeen. Sitä aikaisemminkin, ne olivat hyvin harvinaisia tapauksia. Kovia rangaistuksia siitä on viimeksi jaeltu 1600 luvun puolella jolloin voitiin puhua lähes samankaltaisesta hysteriasta kuin 2000 luvun pedofiilihysteria. Ennen Ruotsin valtakautta ja kristinuskon leviämistä, eläimiinsekaantuminen ei ollut edes lainkaan rangaistavaa.
"Ja missä ikinä sitä nyt sitten niin usein käsitelläänkin,niin voitko esittää siitä joitain esimerkkejä tuon väitteesi tueksi?" Ei voi esittää, koska tapauksia eläimiinsekaantumisesta ja eläinseksistä ei ole olemassakaan jotka olisi käsitelty 70-luvun jälkeen jolloin se lainkohta poistettiin rikoslaista.
"Entä mistä tuo tietosi on peräisin?" Tiedot löytyvät myös googlailemalla lakia ja päätöksiä.
- annakaisa
anaaliyhdyntää lehmän kanssa. -hyi helvetti !!!!!
- mä maalaispoika oon
onhan lehmällä pillu! Kai sitä pilluun mieluummin kuin paskarööriin. Ja lehmällä vielä niin ulkonevassa paikassakin... Saisinpa hiehoa...!
- kivalta.
Meitä pervoja kato kiinnostaa kaikenlainen pervo - tuota en ole vielä itse älynnyt.
Mutta eikös lehmälläkin se kakkonen voisi olla tiukempi, kun ihmiselläkin :-) - asdsadsdads
kivalta. kirjoitti:
Meitä pervoja kato kiinnostaa kaikenlainen pervo - tuota en ole vielä itse älynnyt.
Mutta eikös lehmälläkin se kakkonen voisi olla tiukempi, kun ihmiselläkin :-)ei ole kakkonen tiukempi lehmillä, kyllä se ykkönen on parempi, lisäksi lehmän ruumiinlämpö on korkeampi kuin ihmisen joten tuntuu ihanan kuumalta... vasikalta saa kanssa hyvän suihinoton..
- tommi h
asdsadsdads kirjoitti:
ei ole kakkonen tiukempi lehmillä, kyllä se ykkönen on parempi, lisäksi lehmän ruumiinlämpö on korkeampi kuin ihmisen joten tuntuu ihanan kuumalta... vasikalta saa kanssa hyvän suihinoton..
että vasikka puree vehkeeseen jos antaa vasikalle suihin.
jos panee vasikkaa. onko se lainvastaista - asdsadasdsa
tommi h kirjoitti:
jos panee vasikkaa. onko se lainvastaistaei pure, sillä on melko terävät etuhampaat ja jotain nirhaumia niistä joskus voi tulla mutta tarkoituksella se ei pure. Vasikka kietoo kielensä munan ympärille kuin tötterön ja imee kylttymättömästi välillä vähän puskee kun ei meinaa "maitoa" tulla.. Lehmän tissiksi luulee ja siksi ei pure vaan lypsää hellästi. Parhainta kyytiä saa jos vieressä on toinen vasikka niin ne kilpailevat suorastaan paikasta "utareella" silloin saa parasta kyytiä.
- asdsadsadsda
asdsadasdsa kirjoitti:
ei pure, sillä on melko terävät etuhampaat ja jotain nirhaumia niistä joskus voi tulla mutta tarkoituksella se ei pure. Vasikka kietoo kielensä munan ympärille kuin tötterön ja imee kylttymättömästi välillä vähän puskee kun ei meinaa "maitoa" tulla.. Lehmän tissiksi luulee ja siksi ei pure vaan lypsää hellästi. Parhainta kyytiä saa jos vieressä on toinen vasikka niin ne kilpailevat suorastaan paikasta "utareella" silloin saa parasta kyytiä.
omat kokemukset ovat nuoruudesta kun asuin vanhempieni maatilalla pienessä kylässä jossa ei tyttöjä saatavilla ollut niin keksi sitten kaikenlaista kivaa harrastaa navetassa. Nyt kun olen jo vanhempi niin kaiholla muistelen noita aikoja, vanhemmilla on edelleen tila ja siellä elukoita mutta ei oikein enään ole tilaisuuksia mennä sinne leikkimään ja jos nyt jäisi kiinni moisesta niin voisi olla melkoinen selittäminen omalle perheelle..
Mutta ihanaa että tuokin on joskus koettu ja korvikepillua ja suuhoitoa on saannut kun ei oikeaa tavaraa ole ollut tarjolla.. tosin jos keskenään pitäisi verrata niin eipä juuri eroa ole pimpeissä on sitten muijan tai lehmän, samalta ne tuntuvat, lehmä vain on kuumempi ja syvyys ei lopu varmasti isommaltakaan kaverilta kesken. Yhtä hyvää suihinottoa en kyllä yhdeltäkään naiselta ole saannut kuin mitä vasikalta saa. - tautia
asdsadsadsda kirjoitti:
omat kokemukset ovat nuoruudesta kun asuin vanhempieni maatilalla pienessä kylässä jossa ei tyttöjä saatavilla ollut niin keksi sitten kaikenlaista kivaa harrastaa navetassa. Nyt kun olen jo vanhempi niin kaiholla muistelen noita aikoja, vanhemmilla on edelleen tila ja siellä elukoita mutta ei oikein enään ole tilaisuuksia mennä sinne leikkimään ja jos nyt jäisi kiinni moisesta niin voisi olla melkoinen selittäminen omalle perheelle..
Mutta ihanaa että tuokin on joskus koettu ja korvikepillua ja suuhoitoa on saannut kun ei oikeaa tavaraa ole ollut tarjolla.. tosin jos keskenään pitäisi verrata niin eipä juuri eroa ole pimpeissä on sitten muijan tai lehmän, samalta ne tuntuvat, lehmä vain on kuumempi ja syvyys ei lopu varmasti isommaltakaan kaverilta kesken. Yhtä hyvää suihinottoa en kyllä yhdeltäkään naiselta ole saannut kuin mitä vasikalta saa.noista maatilan eläimistä?
- ole normaalia
tommi h kirjoitti:
jos panee vasikkaa. onko se lainvastaistamutta mikäs sitten olisi
- asdsadsadsa
tautia kirjoitti:
noista maatilan eläimistä?
Ei ole koskaan ollut mitään, silloin nuorempanakin tajusin kyllä pestä vehkeet homman jälkeen..
- asdsadasasdsad
ole normaalia kirjoitti:
mutta mikäs sitten olisi
Olen ihan samaa mieltä tuosta, se oli sellaista puutteessa olevan teinin kokeilua. Varovainen sai olla ettei jäännyt kiinni muutaman kerran oli lähellä.
Tuosta kuitenkin on jo miltein 20 vuotta, osinko ensimmäisen kerran tuon homman saannut päähäni joskus 11-12 vuotiaana kun huomasin miten vasikka imee sormea ja kun valvovat silmät välttivät niin keksin tarjota sille vähän mulkkuakin. Tuota tuli harrastettua sitten epäsäännölisesti aina jonnekin 18-19 vuotiaaksi asti ennenuin tuli lähtö inttiin ja opiskelemaan muualle ja tilaisuudet käytännössä loppuivat. - asdsadsadasd
asdsadasasdsad kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä tuosta, se oli sellaista puutteessa olevan teinin kokeilua. Varovainen sai olla ettei jäännyt kiinni muutaman kerran oli lähellä.
Tuosta kuitenkin on jo miltein 20 vuotta, osinko ensimmäisen kerran tuon homman saannut päähäni joskus 11-12 vuotiaana kun huomasin miten vasikka imee sormea ja kun valvovat silmät välttivät niin keksin tarjota sille vähän mulkkuakin. Tuota tuli harrastettua sitten epäsäännölisesti aina jonnekin 18-19 vuotiaaksi asti ennenuin tuli lähtö inttiin ja opiskelemaan muualle ja tilaisuudet käytännössä loppuivat.Joskus 17 vuotiaana vanhemmat kerran lähti laivaristeilylle kahdestaan ja jouduin yksin hoitamaan koko tilan viikonlopun ajan. Kotia jäi vain mummoni joka liikkui jo huonosti joten hänestä ei ollut pelkoa.
Voi jummi mitkä orgiat tuli sen viikonlopun aikana pidetyä kun sai yksin touhuta navetassa. Sai panna jokaista lehmää ja hiehoa ja leikkiä vasikoiden kanssa... oi niitä aikoja. - kyllä
asdsadsadasd kirjoitti:
Joskus 17 vuotiaana vanhemmat kerran lähti laivaristeilylle kahdestaan ja jouduin yksin hoitamaan koko tilan viikonlopun ajan. Kotia jäi vain mummoni joka liikkui jo huonosti joten hänestä ei ollut pelkoa.
Voi jummi mitkä orgiat tuli sen viikonlopun aikana pidetyä kun sai yksin touhuta navetassa. Sai panna jokaista lehmää ja hiehoa ja leikkiä vasikoiden kanssa... oi niitä aikoja.puree sormen irti jos sitä tarjoat, on terävät hampaat.
Lehmän tissit on tottuneet sellaiseen käsittelyyn mitä vasikka antaa niillä hampaillaan, mutta kyrpä lähtee varmasti kun sen huljautat vasikan suuhun. - asdsadasdsad
kyllä kirjoitti:
puree sormen irti jos sitä tarjoat, on terävät hampaat.
Lehmän tissit on tottuneet sellaiseen käsittelyyn mitä vasikka antaa niillä hampaillaan, mutta kyrpä lähtee varmasti kun sen huljautat vasikan suuhun.Eipä ole kyllä mennyt munat poikki, jotain pieniä haavautumia joskus tuli mutta ei mitään pahempaa. Etuhampaat on kyllä terävät sen myönnän ja jos olisi vielä märehtimishampaisiin mennyt väliin niin sitten olisi varmaan tullu pahempaa jälkeä. Missään vaiheessa nuo vasikat eivät mitenkään tarkoituksella yritä purra.
Eihän tuo mitään tervettä touhua ollut sehän on selvä mutta eipä sitä silloin ajatellut, pääasia oli että sai hyvät kiksit. Oishan sitä voinnut vaikka vetää huumeitakin, huonommin siinä varmaan olisi käynnyt. - hommat
asdsadsadasd kirjoitti:
Joskus 17 vuotiaana vanhemmat kerran lähti laivaristeilylle kahdestaan ja jouduin yksin hoitamaan koko tilan viikonlopun ajan. Kotia jäi vain mummoni joka liikkui jo huonosti joten hänestä ei ollut pelkoa.
Voi jummi mitkä orgiat tuli sen viikonlopun aikana pidetyä kun sai yksin touhuta navetassa. Sai panna jokaista lehmää ja hiehoa ja leikkiä vasikoiden kanssa... oi niitä aikoja.ihan hyvässä yhteisymmärryksessä niiden ammujen kanssa?
- asdsdsadsadsa
hommat kirjoitti:
ihan hyvässä yhteisymmärryksessä niiden ammujen kanssa?
orgasmin hetkellä kuului vain ammuuuu.... ja kaikki olivat tyytyväisiä... ei ne karkuun mene kun ovat kaulastaan ketjulla kiinni..
- lehmän orgasmi...
asdsdsadsadsa kirjoitti:
orgasmin hetkellä kuului vain ammuuuu.... ja kaikki olivat tyytyväisiä... ei ne karkuun mene kun ovat kaulastaan ketjulla kiinni..
... on varmaan ollu vähän tyhmä ,mutta en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että nisäkäsnaaraat saisivat orgasmin, siis muut kuin ihminen. Saako lehmä tai narttukoira orgasmin?
Ajatelkaa mikä nöyryytys... muijalle ei pysty antamaan orgasmia - ja navetassa Mansikki on ihan vitutuksessa: taas se tulee mua naimaan, kirottu kolmen minuutin muna.... - asdssadasdsad
lehmän orgasmi... kirjoitti:
... on varmaan ollu vähän tyhmä ,mutta en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että nisäkäsnaaraat saisivat orgasmin, siis muut kuin ihminen. Saako lehmä tai narttukoira orgasmin?
Ajatelkaa mikä nöyryytys... muijalle ei pysty antamaan orgasmia - ja navetassa Mansikki on ihan vitutuksessa: taas se tulee mua naimaan, kirottu kolmen minuutin muna....sen mitä olen netissä videoita nähnyt niin saa ne orgasmin, ainakin hevonen, pimppi silleen niillä silloin iskee "silmää"
- Anonyymi
lehmän orgasmi... kirjoitti:
Ajatelkaa mikä nöyryytys... muijalle ei pysty antamaan orgasmia - ja navetassa Mansikki on ihan vitutuksessa: taas se tulee mua naimaan, kirottu kolmen minuutin muna....Onhan mansikan pillu ihana kuin suu
- hehhehehheh
tää on hyvä juttu
- ?????
onko eläinrääkkäystä jos pukee lehmälle verkkosukkahousut , peruukin päähän ja kumisaappaat jalkaan.
itse tehdyltä telineeltä alkaa panemaan lehmää anaaliin, niinkuin joku tuossa ehdotti.
onko tukiaiset muuten vaartassa jos lehmän emättimestä löytyy ihmis-spermaa - lähteny
Juuri tosta sairaasta sika/eläin seksistä. Todella sairasta.
- eläinseksistä
Hivin alkuperäksi on todettu simpanssit. Mahdotontahan ei tietenkään ole, että jokuolisi painanut simpanssia sademetsässä, mutta todennäköisimmin virus on tarttunut simpansseja metsästettäessä ja ruuaksi valmistettaessa. Hiv-tartunta ei edellytä seksiä: se atrttuu "verestä vereen", eli jos hiv-tartuntaista verta käsittelee paljain käsin ja käsissä on haavoja, virus voi tarttua ihan paistia paloitellessa.
Mutta jos susta on mukavampi ajatella, että se on tarttunut ihmisiin,kun ovat painaneet possuja, niin suon toki sulle tuon ajatuksen. - Hehee...
Onko kukaan koskaan kuullut aidsisesta siasta?
Tai no, varmaan monikin... mutta aina on ollut kyseessä kaksjalkainen versio.
- tanjaxx84
Jokainen pysyköön omassa lajissaan!
- Anonyymi
miksi harrastaa anaaliyhdyntää lehmän kanssa kun paljon parempikin vaihtoehto on. ja tosi hyvä
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E3a9Z6
- Anonyymi
Mulla ei kokemusta muuta kuin koirasta. Silloin teinilikkana ei mitään seksi kokemusta niin tuli usein rapsuteltua meidän koiraa mahasta ja munista. Joskus huomasin kun alkoi kovettuu. 15 vuotiaana kun koko ajan lähes panetti muuten, olin kotona yksin ja suihkusta tultuaan alasti. Annoin koiran nuolla mun pillua, menin lopuksi kontilleen ja annoin koiran panna mua. Menetin neitsyyden periaatteessa koiralle. Vähän sattui, mutta ei haitannut. Jokusen kertaa tuli jatkossa tätä tehtyä kotona.
- Anonyymi
Todella kuumaa 🥵
M42
- Anonyymi
Naapurin vaari oli panemassa hevosta, sillä oli remppatikkaat, että saa korkeutta lisää! Hevonen ei ollut otillaan, teki tasajalkapotkun! Vaari lensi takaseinään, ja niskat poikki! Koulonkankeuden mentyä, saimme arkun kannen kiinni!
- Anonyymi
Lammas paras, takajalat vaan saapasvarsiin, ja panemaan!
- Anonyymi
Olen myös koirani kanssa, harrastanut seksiä. Annan nuolla pillua,voi miten ihanalta se tuntuu. Saan nopeasti orgasmin koirani luolemisesta.
En ole antanut koirani astua minua, hiukan jännittää sillä koirani kulli on kookas.
Olen hieronut sitä,ja saanut kullin isoksi.
Lappis ja Tiina(22)- Anonyymi
Olisi tosi ihana katsella.
M42 - Anonyymi
Labbis nuolee mielellään ja on kyllä sen jälkeen valmis astumaankin.
T.labbisboy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi tosi ihana katsella.
M42Se olis kiihottavaa katsella.
- Anonyymi
Tiina etkö saa tarpeeksi 2 lahkeisita! Täällä olisi mukava 3 kulkusen mies ! Mälliä tulee aina puolikas kahvikupillinen.
- Anonyymi
On se vaan niin, että koira nuolee pillua paremmin kuin mies!
Rv.45- Anonyymi
Koira ainakin malttaa nuolla pitkään. Ja mitä enemmän kiihottuu sitä ahnaammin nuolee pillua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024527Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831316- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826