ensinnäkin onko kellekkään koskaan käyny niin että olisit ihastunut yhdenillanjuttuun kun tuntuu että vain naiset aina sortuu ihastumaan mutta miehet ei koskaan? tätä kyselen siksi että itse yritän kokoajan päästä eroon tunteistani erästä viiden illan miestä kohtaan! ensin se oli vain hauskanpitoa mutta kun tarpeeksi monta kertaa satuttiin samaan paikkaan ja lopulta sänkyyn niin minä hölmö aloin jollain tapaa ihastua. ehkä se johtuu siitä että olen vielä melko nuori ja miehiäkään minulla ei ole ollut niin kovin paljon nyt vaan pelottaa että jäänkö tällaiseksi yhdenillan juttuja kaipaavaksi tytöksi ikiajoiksi vai onko minulla vielä toivoa :D
miehet
tänne!!!
2
1134
Vastaukset
- Onhan
sitä sillai päässy käymään. Kai se on ihan luonnollista, aina joskus joku tulee johon vähän niinkuin ihastuu? Siitä tunteesta pääsee hyvin helposti eroon, soita sille ja ehdota lähempää tuttavuutta, niinkuin seurustelumielessä. Joko lähtee (ei kiinnostanu kuin seksi, joten uutta peliin) tai jää (kiinnostaa muukin kuin pelkkä seksi), jokatapaukses ongelma on ratkaistu!
- yhdenillanjuttuja kuin
sellaisten kanssa joista tiedän että voin hyvinkin ihastua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661