ILOISIA UUTISIA ZARASTA

tyylitaituri

Kuopioon avataan tänä syksynä ZARA. Liike tulee H-taloon ja avataan parin kuukauden sisällä kertovat tavaratalon myyjät.

Lopulta iloisia uutisia pienten vaatteiden etsijöille koska ZARAsta saa sirotkin vaateita ja kohtuhintaan. Toivottavasti tällainen megaluokan liike saa paikallisa liikkeitä parantamaan tuotevalikoimaansa.

5

1623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asda

      että zarasta ei saa lyhyille farkkuja siis pituuden mukaan. Hoikille ja siroille kyllä siis muuten löytyy mikä on hyvä asia. Toivoisin vaan 30 pituutta farkkuihin heillä.

      Kohtuuhintanen?? :D Zarassa maksaa joku pikku kesämekkökin 70 e. Se ei siis todellakaan ole mikään Hennes.

    • Célebdu

      Olen jo odottanut milloin Kuopioon avataan Zara (olen kuullut huhuja), onneksi jo tämän vuoden puolella! Kyllä Zarastakin melko halvalla löytää vaatteita, varsinkin alennusmyynneistä. :)

    • mikä..

      teidän mielestänne on siro, mutta mä taidan olla yksi semmoinen, enkä ole zarasta IKINÄ löytänyt sopivan kokoista vaatetta.. Kaikki roikkuu päällä tai tippuu päältä.. Todella isoja kokoja mun mielestä.. hm:stä saa välillä pieniä paitoja, mut ne on kovin yksinkertaisia ja rumia.. Hienot on sitten kauheen isoja vaikka ovatkin xs / 32 kokoja..Lasten osaston paidat jää sitten hihoista todella lyhyeiksi.. Jimm&Jill on ainut kauppa, josta olen IKINÄ löytänyt sopivan kokoisia farkkuja..

      • onpa kamalaa

        kun ei löydä tarpeeksi pieniä vaatteita. vali vali olisitte onnellisia tuostakin ettekä valittaisi. tällaisiin itselleen ah-niin-viattomasti kehuja kalasteleviin anorektikkoihin törmää nykyään joka puolella prkl


      • anorektikko
        onpa kamalaa kirjoitti:

        kun ei löydä tarpeeksi pieniä vaatteita. vali vali olisitte onnellisia tuostakin ettekä valittaisi. tällaisiin itselleen ah-niin-viattomasti kehuja kalasteleviin anorektikkoihin törmää nykyään joka puolella prkl

        ole... Ihan luonnostaan olen aina ollut laiha kuin tikku.. ylä-asteella painoin joku 36kg.. nyt 7vuoden päästä painan silti vaan joku 41kg vaikka en ole asialle tehnyt yhtään mitään.. Kerrottakoon vielä se, että mun juuret juontaa Aasiaan, niin ehkä ymmärrät hieman paremmin, etkä sitten kauheasti ala ihmisiä luokittelemaan jonkun tekstin perusteella..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe