Voihan vitjat, jotenkin ällöttää kun lukee 40 - 60 vuotiaiden miehien profiileja niin varmaan ainakin 50 % näistä äijistä kehuvat profiilissaan olevansa nuorekkaita.
Mikä ihmeen vimma miehillä on (voi olla, että naisillakin, en lue naisten profiileja niin paljon) mainostaa nuorekkuuttaan? Ei halvattu, kun katsoo kuvia, joilla se on, ei kyllä voi sanoa, että hirveän nuorekasta porukkaa treffisivustolla pyörisi!
Ettekö te torvit tajua, että jos joku sanoo teille; "voi kun olet nuorekas, ei uskoisi, että olet tuon ikäinen" ja plaa, plaa se on vain kohteliaisuutta. Kehuminen imartelee, käytän sitä itsekin paljon. On kiva saada toinen hyvälle tuulelle.
Tietenkin me olemme "nuorekkaampia" kuin vanhempamme tai isovanhempamme, elämä on niin paljon helpompaa nykyään mitä se oli heille.
Jos te torvelot vaivaituisitte katsomaan ympärillenne niin huomaisitte, että suurin osa ikätovereistanne on ihan yhtä nuorekkaita kuin te itsekin. Turha sitä on tuolla treffisivustolla mainostaa. Lapsellista ja naiivia touhua.
Joten...käykääpäs siellä peilin edessä vielä kerran ja miettikää oletteko yhtään sen nuorekkaampia kuin muutkaan ikäisenne. Ai niin, peilin etten vois myös mennä ne "komeaksi kehutut" hirvitykset. Jos mamma tai mummo on joskus sanonut, että oletpas komea, ei se tarkoita ihan oikeasti sinun olevan mikään mister universum!
nimimerkki "nuorekkaisiin" miehiin fittuuntunut!
Nuorekas?????
30
1461
Vastaukset
- miestäkin_ällöttää
ällöttää lukea kuinka nainen kuin nainen kehuu itseään kauniiksi tai nätiksi. Se, että joku kiimainen mies on teille joskus kehunut ulkonäköänne ei tarkoita yhtään mitään! Miehet siinä tilanteessa puhuvat yhtä ja tarkoittavat toista. 90% naisista luulee olevansa kauniita sen takia, että ovat kelvanneet joskus sängynlämmittimeksi melko hyvännäköiselle miehelle. Tsiisus!
- huh, huh
huh, huh
- aloittaja
..olet, näitäkin varmasti löytyy.
- ilmiöön törmännyt
Se on katsos miten se nuorekkuus tulkitaan. Aika moni luulee olevansa nuorekas, kun pukeutuu vapaalla farkkuihin. Sillä ei ole väliä, onko ne Euromarketin kasarityylin kapenevalahkeiset mustat farkut, Leviksen 501:t vai ihan teinifarkut.
- voi olla sisäistä
ja tarkottaa sitä että sä teet samoja asioita samalla tavalla kuin kaks- tai kolmekymmpinen!
Sitäpaitsi, alkaa jo vähän vituttaa näiden kakaroiden mesoaminen meistä vähän iäkkäämmistä. Perkele, vanhenette tekin joskus ja sittenpähän ajattelette samalla tavalla kuin me nyt! Niin että suu suppuun kakarat!- aloittaja
Kuules nyt, olen itse viidenkympin ja kuoleman väliltä, joten en ole mikään kakara!
Taisi nyt kolahtaa sinulle oiken kovasti, kun olet profiilissasi mainostanut olevasi nuorekas?
Toistan.... mene juntti peilin eteen ja ole rehellinen kerrankin itsellesi, näytät juuri niin vanhalta mitä olet!
PS. "teet samoja asioita samalla tavalla kuin kaks-tai kolmekymppinen"......ootko vähän sisäisesti urpo??? - edellinen..
aloittaja kirjoitti:
Kuules nyt, olen itse viidenkympin ja kuoleman väliltä, joten en ole mikään kakara!
Taisi nyt kolahtaa sinulle oiken kovasti, kun olet profiilissasi mainostanut olevasi nuorekas?
Toistan.... mene juntti peilin eteen ja ole rehellinen kerrankin itsellesi, näytät juuri niin vanhalta mitä olet!
PS. "teet samoja asioita samalla tavalla kuin kaks-tai kolmekymppinen"......ootko vähän sisäisesti urpo???"Taisi nyt kolahtaa sinulle oiken kovasti, kun olet profiilissasi mainostanut olevasi nuorekas? "
Mulla ei ole profiilia! Elikkä älä tee vääriä johtopäätöksiä! Ja jos olisi niin en silti mainostaisi olevani nuorekas!
"Toistan.... mene juntti peilin eteen"
Mene kakara ite peilin eteen!
" ja ole rehellinen kerrankin itsellesi, näytät juuri niin vanhalta mitä olet! "
Et voi tietää miltä näytän ja se siitä!
Ja tässä ei ole kyse mun ulkonäöstä. Uskomatonta miten TUON IKÄINEN ämmä alkaa vielä valittaa toisten ulkonäöstä. Olet tosiaan kakara vaikka olisit 100 vuotias. Todellinen ikäsi ei kerro sitä mitä olet ihmisenä.
"PS. "teet samoja asioita samalla tavalla kuin kaks-tai kolmekymppinen"......ootko vähän sisäisesti urpo???"
Vai että urpo? Jos mun harrastukset on samoja kuin mitä parikymppisenäkin ja mielenkiinnon kohteet samoja niin koen olevani sisäisesti vielä parikymmpinen! Ja sinä suunsoittajapelle häivy helvetin liukkaasti niin pitkälle kuin pippuri kasvaa!
Huh! Uskomatonta että ton ikäinen akka käyttäytyy kuin pahainen kakara! - aloittaja
edellinen.. kirjoitti:
"Taisi nyt kolahtaa sinulle oiken kovasti, kun olet profiilissasi mainostanut olevasi nuorekas? "
Mulla ei ole profiilia! Elikkä älä tee vääriä johtopäätöksiä! Ja jos olisi niin en silti mainostaisi olevani nuorekas!
" ja ole rehellinen kerrankin itsellesi, näytät juuri niin vanhalta mitä olet! "
Ja tässä ei ole kyse mun ulkonäöstä. Uskomatonta miten TUON IKÄINEN ämmä alkaa vielä valittaa toisten ulkonäöstä. Olet tosiaan kakara vaikka olisit 100 vuotias. Todellinen ikäsi ei kerro sitä mitä olet ihmisenä.
"PS. "teet samoja asioita samalla tavalla kuin kaks-tai kolmekymppinen"......ootko vähän sisäisesti urpo???"
Vai että urpo? Jos mun harrastukset on samoja kuin mitä parikymppisenäkin ja mielenkiinnon kohteet samoja niin koen olevani sisäisesti vielä parikymmpinen! Ja sinä suunsoittajapelle häivy helvetin liukkaasti niin pitkälle kuin pippuri kasvaa!
Huh! Uskomatonta että ton ikäinen akka käyttäytyy kuin pahainen kakara!Voi sinua raukkaa, taisi kolahtaa tosi pahasti....olen pahoillani jos kirjoitukseni loukkasi sinua. Ei se nyt ollut ihan oikeasti just sinulle tarkoitettu, vaikka tunnut sen sellaisena ottavankin......oli ihan vaan kirjoitettu noin niinkuin yleensä.
Kuules muuten, vaikka olenkin TUON IKÄINEN ÄMMÄ niin minulla on oikeus valittaa toisten ulkonäöstä..katsos kun olen itse niin helvetin hyvännäköinen:=) - täällä on
aloittaja kirjoitti:
Voi sinua raukkaa, taisi kolahtaa tosi pahasti....olen pahoillani jos kirjoitukseni loukkasi sinua. Ei se nyt ollut ihan oikeasti just sinulle tarkoitettu, vaikka tunnut sen sellaisena ottavankin......oli ihan vaan kirjoitettu noin niinkuin yleensä.
Kuules muuten, vaikka olenkin TUON IKÄINEN ÄMMÄ niin minulla on oikeus valittaa toisten ulkonäöstä..katsos kun olen itse niin helvetin hyvännäköinen:=)muutenkin menossa mollaus- ja dissauskampanja nelikymppisiä miehiä vastaan joten toi viestis oli pikkasen liikaa.
"Voi sinua raukkaa, taisi kolahtaa tosi pahasti....olen pahoillani jos kirjoitukseni loukkasi sinua. Ei se nyt ollut ihan oikeasti just sinulle tarkoitettu, vaikka tunnut sen sellaisena ottavankin......oli ihan vaan kirjoitettu noin niinkuin yleensä. "
Koin viestisi olevan jälleen yksi tikki siihen listaan jossa mollataan nelikymppisiä miehiä ja naiset koittavat saada meidät litattua niin alas kuin voivat. Esimerkiksi edes meidän oman ikäset naiset eivät tunnu pitävän meitä minään. Ymmärrän jos nuoremmat inhoavat mutta kun sitä inhoa tulee jokapuolelta.
Mutta kuuleppas, me 40v miehet emme alistu ton nöyryytyskampanjan edessä! MEKIN OLEMME IHMISIÄ!
Ai niin, ja sitä profiilia ei siis ole. Täältä lihakaupasta en seuraa hae enkä hae muualtakaan. Parempi olla yksin ja kun ei sitä seuraa löytyisikään.
"Kuules muuten, vaikka olenkin TUON IKÄINEN ÄMMÄ niin minulla on oikeus valittaa toisten ulkonäöstä..katsos kun olen itse niin helvetin hyvännäköinen:=)"
Just juu, taas yksi jolla on suuret luulot itsestään! - aloittaja
täällä on kirjoitti:
muutenkin menossa mollaus- ja dissauskampanja nelikymppisiä miehiä vastaan joten toi viestis oli pikkasen liikaa.
"Voi sinua raukkaa, taisi kolahtaa tosi pahasti....olen pahoillani jos kirjoitukseni loukkasi sinua. Ei se nyt ollut ihan oikeasti just sinulle tarkoitettu, vaikka tunnut sen sellaisena ottavankin......oli ihan vaan kirjoitettu noin niinkuin yleensä. "
Koin viestisi olevan jälleen yksi tikki siihen listaan jossa mollataan nelikymppisiä miehiä ja naiset koittavat saada meidät litattua niin alas kuin voivat. Esimerkiksi edes meidän oman ikäset naiset eivät tunnu pitävän meitä minään. Ymmärrän jos nuoremmat inhoavat mutta kun sitä inhoa tulee jokapuolelta.
Mutta kuuleppas, me 40v miehet emme alistu ton nöyryytyskampanjan edessä! MEKIN OLEMME IHMISIÄ!
Ai niin, ja sitä profiilia ei siis ole. Täältä lihakaupasta en seuraa hae enkä hae muualtakaan. Parempi olla yksin ja kun ei sitä seuraa löytyisikään.
"Kuules muuten, vaikka olenkin TUON IKÄINEN ÄMMÄ niin minulla on oikeus valittaa toisten ulkonäöstä..katsos kun olen itse niin helvetin hyvännäköinen:=)"
Just juu, taas yksi jolla on suuret luulot itsestään!Kiitos viestistäsi, toivon sinulle oikein mukavaa viikonloppua:=)
Ajattelin ite lähteä rannalle huomenna, entäs sinä, mitäs meinaat tehdä?
Terveisin "TUON IKÄINEN ÄMMÄ" jolla on hiiiirrvvveett luulot itseestään. - eli joko
aloittaja kirjoitti:
Kiitos viestistäsi, toivon sinulle oikein mukavaa viikonloppua:=)
Ajattelin ite lähteä rannalle huomenna, entäs sinä, mitäs meinaat tehdä?
Terveisin "TUON IKÄINEN ÄMMÄ" jolla on hiiiirrvvveett luulot itseestään.narun kaulaani sovitan tai sitten hyppään jokeen. Mitäs tällaisilla ikälopuilla äijillä tässä maailmassa tehdään, kukaan ei arvosta eikä kaipaa tällaisia. Eipä sit muuta kuin hyvää elämää vaan teille muille.
- rauhoittukaapas
edellinen.. kirjoitti:
"Taisi nyt kolahtaa sinulle oiken kovasti, kun olet profiilissasi mainostanut olevasi nuorekas? "
Huh! Uskomatonta että ton ikäinen akka käyttäytyy kuin pahainen kakara!vähän....mikä taistelutanner tästä palstasta on tullut,jokainen saa olla sitä mitä on..turha täällä riidellä,joku jo sovittaa narua kaulaan,kun ei kelpaa enää naisille....eikö olis parempi elää täällä sovussa...eikä ihmisten tarvii ottaa kirjoituksia henkilökohtaisesti
- aloittaja
eli joko kirjoitti:
narun kaulaani sovitan tai sitten hyppään jokeen. Mitäs tällaisilla ikälopuilla äijillä tässä maailmassa tehdään, kukaan ei arvosta eikä kaipaa tällaisia. Eipä sit muuta kuin hyvää elämää vaan teille muille.
*puss*
- ei urpoja
Jos on esim 40 v ja tekee asioita samalla tavalla kuin 20-30 v., niin ei kiitos minulle!!!! Ei kiitos nuoruuteensa jämähtäneitä ikuteinejä. Aikuista seuraa, kiitos!
- kiitos vaan!
ei urpoja kirjoitti:
Jos on esim 40 v ja tekee asioita samalla tavalla kuin 20-30 v., niin ei kiitos minulle!!!! Ei kiitos nuoruuteensa jämähtäneitä ikuteinejä. Aikuista seuraa, kiitos!
Minä vaan harrastan samoja asioita kuin nuorempanakin ja makuni elokuvien ja leffojen suhteen on samat! Joten mitä pahaa on siinä?
Pitäiskö minun alkaa kuunnella humppaa ja iskelmää vain siksi että olen 40v? Ei helvetti! Minä inhoan humppaa ja iskelmää!
Pitäisikö jättää rakkaat harrastukset vain siksi että olen 40v? HANKI ELÄMÄ ja lopeta toisten mollaus, jos joku haluaa tehdä samoja asioita kuin nuorempana niin mitä helvettiä se sinua liikuttaa? Sullahan silloin ongelma on eikä muilla! - tekee
kiitos vaan! kirjoitti:
Minä vaan harrastan samoja asioita kuin nuorempanakin ja makuni elokuvien ja leffojen suhteen on samat! Joten mitä pahaa on siinä?
Pitäiskö minun alkaa kuunnella humppaa ja iskelmää vain siksi että olen 40v? Ei helvetti! Minä inhoan humppaa ja iskelmää!
Pitäisikö jättää rakkaat harrastukset vain siksi että olen 40v? HANKI ELÄMÄ ja lopeta toisten mollaus, jos joku haluaa tehdä samoja asioita kuin nuorempana niin mitä helvettiä se sinua liikuttaa? Sullahan silloin ongelma on eikä muilla!samoja asioita kuin itse nuorena ei välttämättä tee sinusta nuorekasta.
- ei urpoja
kiitos vaan! kirjoitti:
Pitäisikö jättää rakkaat harrastukset vain siksi että olen 40v? HANKI ELÄMÄ ja lopeta toisten mollaus, jos joku haluaa tehdä samoja asioita kuin nuorempana niin mitä helvettiä se sinua liikuttaa? Sullahan silloin ongelma on eikä muilla!Kuka sanoo, että vanhetessa pitää alkaa kuuntelemaan iskelmää ja humppaa? Itse kuuntelen poppia ja rockia niin kuin nuorena, mutta ei se minusta nuorekasta tee. Ei myöskään samojen harrastusten harrastaminen. Mutta ihminen on dynaaminen olio. Ihminen kehittyy ja elämä vie eteenpäin. Mielenkiinnon kohteet vaihtuvat, arvot muuttuvat yms. Valitettavasti nuo itseään nuorekkaana pitävät ovat aika usein nuoruuteensa jämähtäneitä; pukeutuminen, musiikkimaku, käytös. Se on kiva, jos joku on oikeasti nuorekas aikaansa seuraavana ihmisenä, jonka maailmankatsomus ja -tietämys ovat ihan vaikka tältä 2000-luvulta.
- mutta ei tee
tekee kirjoitti:
samoja asioita kuin itse nuorena ei välttämättä tee sinusta nuorekasta.
minusta urpoakaan! Nimittelyt on turhia ja tekee vaan pahan mielen. Eiköhän tässä ole ihan riittävästi saatu mollausta jo että riittää kiitos, kyllä se itsetunto on jo meillä nelikymppisillä miehillä niin maissa kuin olla voi joten olette päässeet tavoitteeseenne. ON muuten kumma juttu että toisilla ihmisillä on selkeä tavoite rusentaa toisten itsetunto ja ihmisarvo, siinä onnistuessaan saavat itselleen hyvän olon, ja se rusennettu pahan olon. Aika sadistista sanoisin!
- aloittaja
mutta ei tee kirjoitti:
minusta urpoakaan! Nimittelyt on turhia ja tekee vaan pahan mielen. Eiköhän tässä ole ihan riittävästi saatu mollausta jo että riittää kiitos, kyllä se itsetunto on jo meillä nelikymppisillä miehillä niin maissa kuin olla voi joten olette päässeet tavoitteeseenne. ON muuten kumma juttu että toisilla ihmisillä on selkeä tavoite rusentaa toisten itsetunto ja ihmisarvo, siinä onnistuessaan saavat itselleen hyvän olon, ja se rusennettu pahan olon. Aika sadistista sanoisin!
Hei kuule, kun on lukenut noita kirjoituksiasi, nyt tässä ketjussa ja tuossa minkä itse aloitit, niin tulee kyllä vahvasti sellainen tunne, että sinulla on menossa tosi paha ikäkriisi.
Joillakin ikäkriisi tulee 30-, joillakin 40- ja joillain viidenkympin ikäisenä. Itselläni pahin ikäkriisi oli kolmekymppisenä.
Kannattaisiskohan sinun mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa tuosta kriisistä? Vaikutat nimittäin todella surkealta tapaukselta, ei millään pahalla! - tiedoks että
aloittaja kirjoitti:
Hei kuule, kun on lukenut noita kirjoituksiasi, nyt tässä ketjussa ja tuossa minkä itse aloitit, niin tulee kyllä vahvasti sellainen tunne, että sinulla on menossa tosi paha ikäkriisi.
Joillakin ikäkriisi tulee 30-, joillakin 40- ja joillain viidenkympin ikäisenä. Itselläni pahin ikäkriisi oli kolmekymppisenä.
Kannattaisiskohan sinun mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa tuosta kriisistä? Vaikutat nimittäin todella surkealta tapaukselta, ei millään pahalla!" tulee kyllä vahvasti sellainen tunne, että sinulla on menossa tosi paha ikäkriisi."
Ei ole mitään muuta ikäkriisiä kuin se MINKÄ TE TEETTE! Itse olet sinäkin syypää siihen jos tässä alkaa ite kullekin tulla ikäkriisiä!
Ei ennen näitä nelikymppisten miesten mollauskampanjoita ollut mitään kriisejä!
"Kannattaisiskohan sinun mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa tuosta kriisistä?"
Suosittelen samaa sulle! On nimittäin jotain mätää sussa silloin kun haluat alentaa toisia ihmisiä ja mollata heitä!
" Vaikutat nimittäin todella surkealta tapaukselta, ei millään pahalla!"
Ai surkealta? Mikäs sä itse luulet olevas? Joku täydellisyys? Varmaan kuljetkin nokka pystyssä ja muita arvostellen alentavaan sävyyn! Lopeta toi itses ylentäminen ja muiden haukkuminen ja alentaminen! Sä teet itsestäs sellaisen vaikutelman että SINÄ et loppupeleissä olekaan muuta kuin napanöyhtää! - aloittaja
tiedoks että kirjoitti:
" tulee kyllä vahvasti sellainen tunne, että sinulla on menossa tosi paha ikäkriisi."
Ei ole mitään muuta ikäkriisiä kuin se MINKÄ TE TEETTE! Itse olet sinäkin syypää siihen jos tässä alkaa ite kullekin tulla ikäkriisiä!
Ei ennen näitä nelikymppisten miesten mollauskampanjoita ollut mitään kriisejä!
"Kannattaisiskohan sinun mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa tuosta kriisistä?"
Suosittelen samaa sulle! On nimittäin jotain mätää sussa silloin kun haluat alentaa toisia ihmisiä ja mollata heitä!
" Vaikutat nimittäin todella surkealta tapaukselta, ei millään pahalla!"
Ai surkealta? Mikäs sä itse luulet olevas? Joku täydellisyys? Varmaan kuljetkin nokka pystyssä ja muita arvostellen alentavaan sävyyn! Lopeta toi itses ylentäminen ja muiden haukkuminen ja alentaminen! Sä teet itsestäs sellaisen vaikutelman että SINÄ et loppupeleissä olekaan muuta kuin napanöyhtää!En ole nimitellyt sinua!
-Ei ole mitään muuta ikäkriisiä kuin se MINKÄ TE TEETTE! Itse olet sinäkin syypää siihen jos tässä alkaa ite kullekin tulla ikäkriisiä!
Ei ennen näitä nelikymppisten miesten mollauskampanjoita ollut mitään kriisejä!-
Mihin siis olen syypää? Perusteleppas nyt vähän. En ole mollannut tietääkseni nelikymppisiä, kirjoitin miehistä ikähaarukalla 40-60 v!
Alentaa, mollata...mitä mahdat tarkoittaa?
-Ai surkealta? Mikäs sä itse luulet olevas? Joku täydellisyys? Varmaan kuljetkin nokka pystyssä ja muita arvostellen alentavaan sävyyn! Lopeta toi itses ylentäminen ja muiden haukkuminen ja alentaminen! Sä teet itsestäs sellaisen vaikutelman että SINÄ et loppupeleissä olekaan muuta kuin napanöyhtää!-
En mä mitään luule, tiedän mikä olen ja minulla on myös tuo itsetunto ihan kondiksessa. Se taas sinulla tuntuu olevan tosi pahasti hakusessa!
Toi napanäyhtä oli kyllä aika hyvä....oikein hymyilytti:=) Jos tässä nyt sitten aletaan nimittelemään niin luulen, että itse olet loppupeleissä varsinainen limanuljaska.
- -MeijuKeiju
Tästähän voisi kehittää vaikka tosiTv formaatin -Nuorekkain Keski-ikäinen, sinne vaan sitten kaikki esittelemään nuorekkaita ominaisuuksiaan.
Minun tilanteessani hassuinta olikin se, että en ollut vailla mitään nuorekasta, menevää, ulkonakäyvää, leikkimielistä ja levotonta tyyppiä vaan päinvastoin vähän "vakavampimielistä" mutta iältään nuorta tyyppiä. Mutta kuten sanottua, suurin osa vastauksista oli näiden uutta tai ikuista nuoruuttaan eläviltä keski-ikäisiltä.
Kai se on joillekin niin vaikeaa myöntää olevansa jo sen ikäisiä kuin ovat, miksi sitä muuten pitäisi sitä nuorekkuuttaan niin korostaa.- Keski-ikäinen nainen
Itse olin 45-vuotias kun havahduin siihen, että en todellakaan ole nuori iältäni, vaikka olen ollut "se sama" henkilö vuosikausia. Mikään muu ei ole muuttunut kuin että ikää on tullut lisää ja ulkomuoto rapistunut (en kuitenkaan läskistynyt mitä rupsahtamisella yleensä tarkoitetaan.
Toki olen ikätovereissani huomannut saman ilmiön. Itse tiedostan asian enkä viitsi käyttää tota klisettä "nuorekas", koska olen sitä vain itseni silmissä ja korkeintaan käytökseni puolesta...
Ikääntyminen on monelle yllättävän raskas juttu käsitellä. 35-vuotiaana ei vielä tule ajatelleeksi mitä elämä on 10 vuotta myöhemmin saati siitä eteenpäin. Itsekin hätkähdän kun minusta sanotaan "tuo keski-ikäinen nainen", vaikka tunnen olevani henkisesti teinityttö.
Monet miehet hankkivat viimeistään 45-vuotiaana moottoripyörän, naiset teetättävät tatuointeja. Pukeudutaan nuorekkaasti vaikka ne samat vaatteet jotka 16-vuotiaan yllä ovat hyvännäköisiä, näyttävät säälittävältä 50-vuotiaalla. Vaikka ihminen kuinka olisi tyylilleen uskollinen niin ikä asettaa tietyt rajoitukset. Jotkut onnistuvat pitämään pintansa kuten mielestäni julkisuuden henkilöistä Riitta Väisänen, jotkut puolestaan ovat huvittavia kuten Danny kireissä nahkahousuissaan.
Niin se vaan on. Koville ottaa minullekin. Yritän tehdä sen mikä tehtävissä on. Pidän ainakin linjoistani kiinni (olen yhtä hoikka kuin 20-vuotiaana), mutta muut keinot ovat vähissä.
Niin epätoivoinen en sentään ole, että lähtisin plastikkakirurgisoitavaksi.
Epämiellyttävintä on näyttää ihmisille omia nuoruuden kuviaan valokuva-albumeista. Kestäisin vielä sen, että kohteliaisuudesta sanotaan että oletpas sinä ollut nätti tyttö nuorena, mutta pari treffikumppaniani on huokaissut nuoruudenkuvani nähtyäni, että "oisitpa vieläkin tuon näköinen... mitä on tapahtunut näiden vuosien aikana..."
Ja tietenkään nuo ikinuoret miekkoset eivät näe omaa vanhenemistaan. - -MeijuKeiju
Keski-ikäinen nainen kirjoitti:
Itse olin 45-vuotias kun havahduin siihen, että en todellakaan ole nuori iältäni, vaikka olen ollut "se sama" henkilö vuosikausia. Mikään muu ei ole muuttunut kuin että ikää on tullut lisää ja ulkomuoto rapistunut (en kuitenkaan läskistynyt mitä rupsahtamisella yleensä tarkoitetaan.
Toki olen ikätovereissani huomannut saman ilmiön. Itse tiedostan asian enkä viitsi käyttää tota klisettä "nuorekas", koska olen sitä vain itseni silmissä ja korkeintaan käytökseni puolesta...
Ikääntyminen on monelle yllättävän raskas juttu käsitellä. 35-vuotiaana ei vielä tule ajatelleeksi mitä elämä on 10 vuotta myöhemmin saati siitä eteenpäin. Itsekin hätkähdän kun minusta sanotaan "tuo keski-ikäinen nainen", vaikka tunnen olevani henkisesti teinityttö.
Monet miehet hankkivat viimeistään 45-vuotiaana moottoripyörän, naiset teetättävät tatuointeja. Pukeudutaan nuorekkaasti vaikka ne samat vaatteet jotka 16-vuotiaan yllä ovat hyvännäköisiä, näyttävät säälittävältä 50-vuotiaalla. Vaikka ihminen kuinka olisi tyylilleen uskollinen niin ikä asettaa tietyt rajoitukset. Jotkut onnistuvat pitämään pintansa kuten mielestäni julkisuuden henkilöistä Riitta Väisänen, jotkut puolestaan ovat huvittavia kuten Danny kireissä nahkahousuissaan.
Niin se vaan on. Koville ottaa minullekin. Yritän tehdä sen mikä tehtävissä on. Pidän ainakin linjoistani kiinni (olen yhtä hoikka kuin 20-vuotiaana), mutta muut keinot ovat vähissä.
Niin epätoivoinen en sentään ole, että lähtisin plastikkakirurgisoitavaksi.
Epämiellyttävintä on näyttää ihmisille omia nuoruuden kuviaan valokuva-albumeista. Kestäisin vielä sen, että kohteliaisuudesta sanotaan että oletpas sinä ollut nätti tyttö nuorena, mutta pari treffikumppaniani on huokaissut nuoruudenkuvani nähtyäni, että "oisitpa vieläkin tuon näköinen... mitä on tapahtunut näiden vuosien aikana..."
Ja tietenkään nuo ikinuoret miekkoset eivät näe omaa vanhenemistaan.sinulla on rohkeutta
Nuoruutta palvotaan yhteiskunnassa aika voimakkaasti, joten on ymmärrettävää että siitä imagosta ei haluta luopua, mutta jotkin tuntuu, että monet jäävät siinä jotenkin junnaamaan paikoilleen? Eihän siinä vuosien karttuessa itseään mitenkään kadota vaan pikemminkin tulisi löytää? Ellei sitten se oma identiteetti ole sidottu niihin ulkoisiin ominaisuuksiin ja toisten mielikuvaan omasta itsestä.
- old enough
täällä on ollut jupinaa, että nuoret ne halveeraa vanhempia. Minusta taas ne, jotka eivät suostu olemaan sen ikäisiä kuin ovat, halveeraavat omaa ikäryhmäänsä!
- sun mielestä
pitäis lopettaa rokin ja popin kuuntelu ja vaihtaa johonkin helvetin iskelmään tai vielä pahempaa, humppaaan kun täyttää neljäkymmentä, vain siksi että "koska niin pitää nelikymppisen tehdä"???
Mee muualle, on muutamia asioita joita mä en vaihda vaikka ikäni olis 100v! Ne on:
1. musiikkimaku
2. leffamaku
3. harrastukset (jos vaan niitä kykenen vapisevilla käsilläni enää tekemään)
4. ehkä jotain muutakin joka ei nyt tuu heti mieleen
Mä en noista luovu enkä muuta noita vaikka kuka "normi-ihminen" käskisi! Silloin tekisin vastoin omaa luontoani ELI PETTÄISIN JA SUMUTTAISIN ITSEÄNI!
Mä en muutenkaan ymmärrä että TOISET ihmiset asettaa vaatimuksia millainen pitäisi olla, esim. jonkun iän perusteella. Jos tykkää jostain niin silloin tykkää ja turhaa siinä on toisten päätään aukoo! - old enough
sun mielestä kirjoitti:
pitäis lopettaa rokin ja popin kuuntelu ja vaihtaa johonkin helvetin iskelmään tai vielä pahempaa, humppaaan kun täyttää neljäkymmentä, vain siksi että "koska niin pitää nelikymppisen tehdä"???
Mee muualle, on muutamia asioita joita mä en vaihda vaikka ikäni olis 100v! Ne on:
1. musiikkimaku
2. leffamaku
Mä en noista luovu enkä muuta noita vaikka kuka "normi-ihminen" käskisi! Silloin tekisin vastoin omaa luontoani ELI PETTÄISIN JA SUMUTTAISIN ITSEÄNI!
Mä en muutenkaan ymmärrä että TOISET ihmiset asettaa vaatimuksia millainen pitäisi olla, esim. jonkun iän perusteella. Jos tykkää jostain niin silloin tykkää ja turhaa siinä on toisten päätään aukoo!ei tarvitse muuttaa yhtään mitään, vaan huomioida se seikka, ettei me muutkaan aleta neljänkympin paikkeilla enää humppaa kuuntelemaan. Et siis välttämättä ole yhtään nuorekkaampi kuin keskiverto nelikymppinen.
Yksi asia jota voisit kyllä harkita muuttavasi olisi tuon lapsekkaan uhoamisen vähentäminen. - ei urpoja
sun mielestä kirjoitti:
1. musiikkimaku
2. leffamaku
Mä en muutenkaan ymmärrä että TOISET ihmiset asettaa vaatimuksia millainen pitäisi olla, esim. jonkun iän perusteella. Jos tykkää jostain niin silloin tykkää ja turhaa siinä on toisten päätään aukoo!Niin, mutta miten se sinun nuorekkuus ilmenee? Siis totta mooses noitahan asioita tekee jokainen ihminen, 100-vuotiaanakin. Ei sekään sinusta tee nuorekasta, että alat kirjoittaa teinikieltä.
- vaan että
ei urpoja kirjoitti:
Niin, mutta miten se sinun nuorekkuus ilmenee? Siis totta mooses noitahan asioita tekee jokainen ihminen, 100-vuotiaanakin. Ei sekään sinusta tee nuorekasta, että alat kirjoittaa teinikieltä.
En oo väittänyt itseäni "nuorekkaaksi", enkä etenkään deitti-ilmoituksissa koska mä ymmärrän että se on häilyvä käsite ja sitäpaitsi vesittynyt aikahelkkaristi.
Mitä teinikieleen tulee, tämä ei ole mikään Suomen kielitoimiston palsta jossa pitäis kirjoittaa kirjakieltä!
Sitäpaitsi teinikieltä en käytä, en käytä X:ään loppuvia ilmaisuja. Mä käytän PUHEKIELTÄ! Enkä mä normaalissa kanssakäymisessäkään puhu kirjakieltä.
Toki mä osaan kirjottaa kirjakielelläkin, mutta koen että kirjakielen käyttö epävirallisissa yhteyksissä on teennäistä. Teennäisyyttä yritän välttää viimeiseen asti! - ...
vaan että kirjoitti:
En oo väittänyt itseäni "nuorekkaaksi", enkä etenkään deitti-ilmoituksissa koska mä ymmärrän että se on häilyvä käsite ja sitäpaitsi vesittynyt aikahelkkaristi.
Mitä teinikieleen tulee, tämä ei ole mikään Suomen kielitoimiston palsta jossa pitäis kirjoittaa kirjakieltä!
Sitäpaitsi teinikieltä en käytä, en käytä X:ään loppuvia ilmaisuja. Mä käytän PUHEKIELTÄ! Enkä mä normaalissa kanssakäymisessäkään puhu kirjakieltä.
Toki mä osaan kirjottaa kirjakielelläkin, mutta koen että kirjakielen käyttö epävirallisissa yhteyksissä on teennäistä. Teennäisyyttä yritän välttää viimeiseen asti!sä tässä ketjussa sitten mesoat? Tässä puhuttiin nyt juuri siitä "olen nuorekkaampi kuin muut ikäiseni"- vakuuttelusta!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754