Kun mies (eurooppalainen) ei koskaan soita, niin miten usein hänelle kehtaa soittaa...Hän on antanut "luvan", että saa soittaa vaikka joka päivä, mutta kun ei taida tykätä puhelimessa jutella...melko nopeasti sanoo vaan, että "jutellaan huomanna". Nyt olen sitten vältellyt soittamista, mutta en tiedä, onko sekään sitten hyvä...
miten usein voi soittaa
4
1691
Vastaukset
- neuvoatyrkkää
kannattaako soittaa ensinkään... Jos mies ei soita koskaan, niin pitäisiköhän pohtia syytä. Ei taida tykätä puhelimessa jutella tai sitten ei voi jutella puhelimessa. Jos vielä sanoo jutellaan huomenna mutta ei soita itse niin mieti muutaman kerran mistä lienee kysymys. Anteeksi pessimismini mutta jotenkin ei vaikuta asialliselta tyypiltä...
- huijaritutka
Minustakin kaveri vaikuttaa huijarille. Kannattaa unohtaa heti!!
- omena2
se varmaan niin, että hän soittaisi jos todella haluaisi. Sanooko hän soittavansa huomenna mutta ei koskaan soita? Mistä maasta hän on kotoisin? Keski- ja Etelä-Euroopassahan huomenna tai lähitulevaisuudessa ei välttämättä tarkoita kirjaimellisesti huomenna, kuten me suomalaiset sen käsitämme.
- better u forget him now
jos tuo tyyppi olisi oikeasti sinuun ihastunut tai rakastunut niin kyllä se itsekin soittaa!
manjana manjana comes never!
heivaa tyyppi elämästäsi nyt kun vielä voit!toi ei ole mitään ihastuneen miehen käytöstä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1371337
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488