Vatsa+selkäkipu

yms.

Eli siis mulla on ollu nyt noin viikon vatsa todella kipeä, navan alapuolella kummallakin puolella se on melko kova, ja se säteilee myös selkään ja niskaan. Kipu on polttelevaa ja välillä tuntuu ikäänkuin vatsa olisi solmussa. Herään hirvittävään vatsakipuun yleensä aamulla, tosin nyt ei vähään aikaan ole tullut näitä aamuherätyksiä.

Näiden kipujen lisäksi mulla on ollut jo pitkään hengitysvaikeuksia, välillä tuntuu että kurkku on tukossa tai jtn sellaista enkä pysty hengittämään. Nykyään se ei ole enää niin paha koska lopetin tupakoinnin.

Sitten, musta tuntuu että sydämessäni on jotakin vikaa, koska se välillä ikäänkuin muljahtelee, ja kun laitan käden sydämen päälle, tuntuu kuin se ei löisi ollenkaan, ja usein tunnen näitä muljahduksia ja sydämen lyönnin jättämistä pois.

Olisi todella ihanaa jos joku voisi auttaa, sillä olen vasta 16-vuotias ja mua todella häiritsee tämä!

7

3761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidettu

Rintarangassasi on pahoja nikamalukkoja, jotka estävät keuhkojen normaalin toiminnan ja aiheuttavat noita sydänoireita. Mulla oli samoja oireita. Monilla muilla on myös ollut.

Eli kokeile ND naprapaattia, DO osteopaattia tai ehkä kiropraktikkoa... Ota ensin selvää osaavasta ammattilaisesta. Kaikkei ei ole osaavia vaikka olis hieno titteli!

Lääkäreiltä on aika turha hakea apua noihin ongelmiin..

• en sano

varmaksi mitään, mutta tuon sydämmen muljahtelun en usko olevan haitallista, sitä tuntuu monilla ihmisillä varsinkin nukkumaan mennessä. Sydän tuntuu lyövän, ensin parikertaa nopeasti ja sitten pari kertaa hitaammin sittentaas parikertaa nopeasti jne jne.. ja sen tuntee selvästi. juotko paljon kahvia??

• hoidettu

"juotko paljon kahvia?? "

Lääketieteen tutkimus totesi juuri kahvinjuonnin olevan hyväksi...

• ei hoidettu
        hoidettu kirjoitti:

"juotko paljon kahvia?? "

Lääketieteen tutkimus totesi juuri kahvinjuonnin olevan hyväksi...

Älä usko tuon Hoidetun höpinöitä. Mene ihmeessä lääkäriin.

Tarkoitatko Hoidettu sitä tutkimusta, jonka mukaan runsas kahvin juonti parantaa muistia. Valitettavasti ei auta sinua, sillä pätee vain naisiin.

• enmenisi mihinkään
        ei hoidettu kirjoitti:

Tarkoitatko Hoidettu sitä tutkimusta, jonka mukaan runsas kahvin juonti parantaa muistia. Valitettavasti ei auta sinua, sillä pätee vain naisiin.

lääkäriin ensinnä. vai mitä kirjoittaja luulee lääkärissä käynnistä hyötyä olevan 16v tytölle?
        tietokoneella maattu ja huono ryhti ei ollenkaan jokapäiväistä liikuntaa jne jen
        miten luulette että yleensä pysyy kunnossa jos ei harrasta liikuntaa?

itse kävisin kuntosalilla aluksi varovasti vetelemässä sillä ohjaustangolla ylhäältä niskan taakse lihas kuntoa kohottavaa liikettä ja voimistelua ja sit vasta jos i oireet helpota niin kääntyisinjonkun kansanparanatajan puoleen joka edes yrittää toisin kuin lääkäri, parantaa asiaa.

• hoidettu
        ei hoidettu kirjoitti:

Enhän itselleni sitä ehdottanutkaan. Mua muuten kiinnosti siinä se, että laittoikohan ne naiset kahviinsa suolaa?

Mutta miksi väität ettei mun kannata kahvia juoda? Onhan sillä toki muitakin terveyttä edistäviä vaikutuksia todettu. Vai etkö sitäkään tiennyt?

Sitäpaitsi tällainenkin löytyy:
        "Kahvinjuonti torjuu aikuisiän diabetesta."

Eli vaikken nainen olisikaan, niin ehkä kannattaisi opetella kahvia juomaan, vaikka Sinä olisitkin täysin eri mieltä asiasta, taas, jälleen, kuten aina.

"jonka mukaan runsas kahvin juonti parantaa muistia. Valitettavasti ei auta sinua, sillä pätee vain naisiin. "

Osaatkin varmaan kertoa miksi se vaikuttaa vain naisiin?

• tai sappivaiva

noin nuorena. elintapamuutokset nyt!!!
      Lääkärissä kannattaa käydä ihan oikeasti!!! vaihtoehtohoidot tehoaa toisilla, itse en kokenut muuta kuin suurta kauhua nikamiani rusauteltaessa.
      sitä sydäntä ei itsekseen kannata tutkailla. nuorella naisella yleistä tykyttelyt ja muljahtelut, usein elintapamuutokset niihinkin auttaa. juttele lääkärin kanssa, täällä palstalla on tälläisia hoitureita ja kotilääkäreitä arvailemassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5805
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3063
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2278
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1908
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      76
      1031
    Aihe