Ihan hullua:
Latasin Robbie Williamsin levyä - kuvaksi tuli joku ihme Trey Williams.
Sen jälkeen oon ladannut levyjä myös, enää ei muka löydy kuvia ollenkaan.
Ja kyllä oon kirjautuneena.
Mitä mä nyt en tajua???
Auttakaa blondia, pliis
Mitä ihmettä????
2
284
Vastaukset
- MP33
Kappaletietosi eivät vain täsmää tarpeeksi hyvin. iTuneksen hakumoottori kun ei osaa käyttää loogista älyä vaan heittää siihen sellaisen kuvan joka lähinnä vastaa kappatietoja.
Kokeiles täyttää seuraavat kohdat mahdollisimman oikein.
- Albumi
- Kappale
- Esittäjä
- Vuosi
Tämän jälkeen klikkaa valittujen kappaleiden päällä oikeaa nappia ja poista kansikuvitus. Tämän jälkeen paina uudestaan valittujen kappaleiden päällä oikeaa nappia ja valitse hae kansikuvitus. Jos oikeaa kuvaa ei vieläkään tule niin tietoja pitää täyttää vielä tarkemmin esim. kokonaiskappalemäärät ja genre.- hienosti neuvottu
Nyt mä taidan selvitä tästä. :)
Kiitos avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691