Hellurei!
Oon niin kyllästynyt miettimään miksi olen sinkku? Oon normi tyttö, joka tyttää liikunnasta.. Oon kyllästyny samoihin naamoihin, ja kysynkin, kuinka voisin tutusuu uusiin ihmisiin?? Vinkkei, jos niitä löytyy..
Miten löytää se oma kulta..??
6
1133
Vastaukset
- samoihin naamoihin
niin kannattaa sitten miettiä kannattaako hankkia sitä kultaakaan. Se oma kulta nimittäin ei oo mikään kertakäyttöhyödyke jota pidetään vaan tiettyyn aikarajaan asti ja sit vaihtoon vaan rakkaudessa lähdetään siitä että se on elämänkestävää, se on se perusperiaate.
- ..kuule
tuli vaan mieleen, miks kysyt täältä, etkä tuolta hemmetin parisuhde palstalta?
- ?????????
ette näyttävästi tajuu mitään.. Oon pienelt apikkakunnalt ja siks vaikee tutustuu uusiin ihmisiin.. en kyllästy helpol... pitkii suhteita takana.. nyt kuitenkin ollu pitkä yksinäisyyden aika, ja kaipais sieluntoveria, mutta todella vaikea löytää...???
- M22.
ihan samaa, etenkin löytää sen oman kullan taas
- ?????????
Saisko kysyy vähä enemmän millanen oot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786