Käytetty dieseli

käteisellä edullinen

Onko tuommoisista mihinkään:
http://www.passeliauto.fi/vinfo.asp?vid=IHG925

Ei olisi paha kilometreiltään ja ilmeisesti turbottomana aika luotettava. Täytyy kysäistä tingittyä hintaa.
Kuuluisi varmaan paremminkin peugeot palstalle, mutta onko noissakin taka-akseli vikoja?

22

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha koppa

      siis jostakin 306 pösöstä lähes kymppitonni!
      Osta mieluummin uusi litraisella bensakoneella oleva hyundai getz tai jos sulla ei ole vaihtoautoa niin hae dieselauto ulkomailta.

      • se kallis

        ...etenkin persaukiselle.

        Millainen on litrainen Getz? En tosin itse ole sellaisia vailla, mutta kysyn nyt kumminkin.


    • kallis

      Mitkä vitun "toimituskulut"? Vanhassa autossa mitään toimituskuluja ole.

      • sen puolestasi...

        jotta tollaisen vitun pellen ei tarvi ite käydä konttorilla...


    • maksimissaan

      Jopas on pösö arvossaan, ennemmin hakisin ulkomailta 406:n, saa sopuhintaan jopa merkkiliikkeestä.

      • kalliita

        ja kaikki autot ruuvattuja. Ei kannata puuttua turkkilaisten ruosteisiin linttoihin. Osta pois vaan aito suomiauto niin et pety.


      • tuskinpa
        kalliita kirjoitti:

        ja kaikki autot ruuvattuja. Ei kannata puuttua turkkilaisten ruosteisiin linttoihin. Osta pois vaan aito suomiauto niin et pety.

        merkkiliikkeestäkö ruuvattu peli, harvinaista olisi ja ainakin helppo löytää huoltokirjallisia yksilöitä, toisin täällä suomessa.


      • ostoksille
        kalliita kirjoitti:

        ja kaikki autot ruuvattuja. Ei kannata puuttua turkkilaisten ruosteisiin linttoihin. Osta pois vaan aito suomiauto niin et pety.

        "Ei kannata puuttua puuttua turkkilaisten ruosteisiin linttoihin" tämä on tosi.Oma kokemukseni saksalaisesta autokaupasta on erittäin positiivinen, suosittelen kaikille. Ps. saksalaisesssa autoliikkeessä auton rekisteröinti kuuluu palveluun, eikä ole mikään hinnanvedätys keino niinkuin täällä suomessa.


    • kaupaksi!

      Tuommoisella hinnalla jää pitkäksi aikaa liikkeeseen seisomaan. Vanha malli ja vielä AHTAMATON, eihän kukaan itseään kunnioittava ihminen suostu köröttelemään moisella koirankopilla.
      Muutenkin nuo 306:set on melkoisia kinnereitä.

    • JK

      NINKÖ

    • DIESELILLÄ SÄÄSTÄÄ!!

      Nyt erityisesti KÄYTETYN DIESEL AUTON osto kannattaa.
      Jo tuollaisella 10-15000km / vuosi ajeluilla on EDULLISEMPI verrattuna samanlaiseen bensamalliseen.

      Kulutus n.-30% (jopa -50%) vastaavaan bensamalliin.
      Polttonesteen hinta lähes sama.
      Vuosittainen vero päästöistä riippuen 100-400euroa suurempi kuin vastaavalla bensamallilla.

      Jokainen osaa laskea:
      bensamallilla 8-litraa/100km, ajoa 10000km. (1,8euroa/litra)
      DIESEL-mallilla kulutus 5-litraa/100km, ajoa 10000km. (1,7euroa/litra)
      ( vero vaikkapa 400euroa vrt. bensamalliseen)

      BENSALLA 1440euroa.
      DIESELILLÄ 1250euroa.

      Ja tämä laskettuna siis täysin realistisilla kulutuslukemilla.

    • Suosittelen tätä
    • tappiolla menee

      tuo passat on kyllä hämmästyttävän edullinen. eikö tuollaiset vastaavat maksa yleensä monta tuhatta euroa enemmän?

      • Totuus.

        Diesel-autot ovat menneen talven lumia. Ei niitä kannata ostaa.


      • laskutikullinen mies
        Totuus. kirjoitti:

        Diesel-autot ovat menneen talven lumia. Ei niitä kannata ostaa.

        Miksi?
        Voisitko perustella?

        Väittäisin faktoihin perustuen, että edelleen kannattaa ostaa diesel auto ja erityisestikin juuri nyt!
        Puhun edelleenkin ja nimenomaan käytetyistä autoista. Sama pätee uuteenkin, mutta uusissa on usein vielä hinnassa "diesel-lisä".
        Yllä kirjoitin:

        "Jo tuollaisella 10-15000km / vuosi ajeluilla on EDULLISEMPI verrattuna samanlaiseen bensamalliseen. Kulutus n.-30% (jopa -50%) vastaavaan bensamalliin."

        Samanmerrkisellä erot bensa vert. diesel / vuosi:

        "BENSALLA 1440euroa.
        DIESELILLÄ 1250euroa."

        Tuo varovaisestikin laskettuna 10000km/v. ajoilla, yleensä ero käytännössä suurempi. Bensa-auto rasitettuna (kuormaa kyydissä, kovaa ajoa) kuluttaakin jo 12-15-litraa. Samanlainen diesel ei vääntöominaisuuksiensa johdosta kulutustaan nosta kuin pari litraa samassa ajossa. Vuosisäästö senkun kasvaa...

        TOTUUS on, että dieselin hankinta on järkevää.

        HUOMIONA vielä se, että käytettyjen dieseleiden tarjontaa on ja hinnat poikkeuksellisen edullisia.
        (Siis ne hinnat alaken, toki pimeitäkin hintoja pyytäviä on.)


    • Tottakai DIESEL!

      Erittäin suositeltava ja kannattava ostos jo hieman yli 10000km vuodessa ajavalle!

    • Dieselpihi alle5litr

      Olen hankkimassa pienkulutteista dieseliä.
      Mitkä merkit ja mallit kulkevat alle 5litralla/100kilometriä?
      Kokemuksia siis,ei autonvalmistajan ilmoituksia vaan ihan oikeasti pienikulutteisia?
      Merkillä ei minulle väliä tässä vaiheessa,ainoastaan tuo todellinen kulutus ja hintaluokka alle 10000euroa.

      • Hdi on pop.

        Peugeot 206 1,4 Hdi menee varmasti alle 5 l/100. Kaikki ne maksaa nykyään alle 10 000e.


      • Dieselpihi alle5litr
        Hdi on pop. kirjoitti:

        Peugeot 206 1,4 Hdi menee varmasti alle 5 l/100. Kaikki ne maksaa nykyään alle 10 000e.

        Kiitos.Eli ainakin Pösö 1,4HDI.
        Onko muita alle 5litraa/100km merkkejä ja malleja?Vähän ehkä isompaa kuin pikkuinen pösö?
        Hintaluokka siis alle 10000euroa, mieluiten vaikka 5000euroa-8000euroa.

        Kokemuksia, ei autonvalmistajien varmistamattomia testituloksia!


      • ajotapa vaikuttaa
        Dieselpihi alle5litr kirjoitti:

        Kiitos.Eli ainakin Pösö 1,4HDI.
        Onko muita alle 5litraa/100km merkkejä ja malleja?Vähän ehkä isompaa kuin pikkuinen pösö?
        Hintaluokka siis alle 10000euroa, mieluiten vaikka 5000euroa-8000euroa.

        Kokemuksia, ei autonvalmistajien varmistamattomia testituloksia!

        Tarkoitatko maantiellä vaiko keskikulutus?

        Meganen 1,5 dci menee maantieajossa automaattina alkaen 4,2 litralla, mutta manuaalin pitäisi kuluttaa vähemmän. Moottoritiellä tasainen 100 km/h menee 4,8 litraa (ja TM:n mukaan nopeuden nosto 120 km/h lisää tuohon kulutusta arviolta 1,1 litraa).

        Kaupungissa menee enemmän kuin maantiellä, ja oma ajotapa vaikuttaa 10-20 % .


      • Dieselpihi alle5litr
        ajotapa vaikuttaa kirjoitti:

        Tarkoitatko maantiellä vaiko keskikulutus?

        Meganen 1,5 dci menee maantieajossa automaattina alkaen 4,2 litralla, mutta manuaalin pitäisi kuluttaa vähemmän. Moottoritiellä tasainen 100 km/h menee 4,8 litraa (ja TM:n mukaan nopeuden nosto 120 km/h lisää tuohon kulutusta arviolta 1,1 litraa).

        Kaupungissa menee enemmän kuin maantiellä, ja oma ajotapa vaikuttaa 10-20 % .

        Hyvä tarkennus... keskikulutusta suurinpiirtein.
        Kiitos lisävinkistä.
        Siis Renault 1.5DCI myös valikoimiin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe