On mulla pieni puhelin,
puhelin rukouksen.
Se johtaa maasta murheitten
luo armoistuimen.
Kun ystävällein soittelen
saan aina vastauksen.
Soi lempeäst haloo, haloo,
on linja selvä ain.
Klinge linge linge ling,
nyt riennä soittamaan
puhelinta rukouksen
luo armoistuimen.
Mä illan tullen soittaa saa
taas rakkaan Herran luo
nyt käyn mä juuri nukkumaan,
siis armos Jeesus suo.
Soi silloin Taivaan puhelin
ja Jeesus kuiskaa näin:
Sua siunaa siivet enkelin,
oi pieni ystäväin.
Klinge linge linge ling,
nyt riennä soittamaan
puhelinta rukouksen
luo armoistuimen.
Rukouksen
puhelin_
1
3988
Vastaukset
- Tyyne-täti
Sallan Vaadinselän koululla kävi 1950-luvulla Mikkosen Tyyne ja laulatti lapsille tätä virttä. Asuttiin asuntolassa silloin viikot. Tyyne kävi siellä myöhemminkin ja kävi kylälläkin pitämsässä eräänlaisia päiväkerhoja. Sitten leikitti vielä leikkiä : Meijän täti tuli Amerikasta ja siihen piti kysyä . Mitä se toi?
Sitten piti keksiä jokin esine ja leikkien näytellä sitä esinettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468