MIten tehään huuleen ite lävistys ja miten huulesta saa siks aikaa tunnon pois.MÄ en kaipaa mitään valistusta kuinka voi halvaantuu ja kaikkee tiedän jo ne asiat!!!!mulla on jo karu valmiina kysymykseni oli siis: MITEN SAAN TUNNON POIS LÄVISTÄMISEN AJAKSI?MITEN HUULEEN TEHDÄÄN ITSE LÄVISTYS?
miten?!?!
10
832
Vastaukset
- 842679513
Et kyllä todellakaan ole perillä lävistämisestä taikka edes sen riskeistä, kun et edes tiedä kuinka lävistys tehdään tai lävistettävä alue saadaan tunnottomaksi.
Joten jospa kuitenkin ottaisit niistä asioista ensin _oikeasti_ selvää, samalla todennäköisesti löydät myös vastaukset kysymyksiisi.
Kannattaa myös muistaa se kipu mitä voi syntyä siitä, kun itse lävistäminen menee pieleen. Joten
huomautankin lopuksi, vaikkeit tämä sinua kiinnostakkaan, että kannattaisi kuitenkin kääntyä ammattitaitoisen lävistäjän puoleen.- läväri-89
olen kyllä enenkin lävistänyt itseäni ja ystävälle olen tehnyt huuleen (injektioneulalla)..Enemmän mua rassaa se et miten sen saa _tunnottomaks_!! oon koittanut painamis tekniikka ja sitä jääpala
Haluan tehdä itse. - 842679513
läväri-89 kirjoitti:
olen kyllä enenkin lävistänyt itseäni ja ystävälle olen tehnyt huuleen (injektioneulalla)..Enemmän mua rassaa se et miten sen saa _tunnottomaks_!! oon koittanut painamis tekniikka ja sitä jääpala
Haluan tehdä itse.Apteekista löytyy kyllä paikallispuudutukseen voiteita jotka lievittävät kipua. Muttei kipua kokonaan saa poistettua ilman puudutusta, puudutusaineita et kuitenkaan saa käsiisi, joten kipu on vain kestettävä.
Eikä se kuitenkaan niin paljoa satu ja kipukaan ei kestä montaa sekuntia.
Kipu kasvattaa! - jajajajaaa
842679513 kirjoitti:
Apteekista löytyy kyllä paikallispuudutukseen voiteita jotka lievittävät kipua. Muttei kipua kokonaan saa poistettua ilman puudutusta, puudutusaineita et kuitenkaan saa käsiisi, joten kipu on vain kestettävä.
Eikä se kuitenkaan niin paljoa satu ja kipukaan ei kestä montaa sekuntia.
Kipu kasvattaa!Tulipa tässä vaan mieeen, että jos et kestä sitä kipua mikä lävistyksen aikana syntyy, niin onkohan sen lävistyksen ottaminen ihan hyvä idea? sillä usein lävistys on sen ottoa seuraavina päivinä vieläkin kipeämpi kuin ottohetkellä... ja ei se neula nyt niin paljon edes satu! ainakaan kun lävistyksen tekee ammattilainen
- kaiken lävistyksistä,nii miksi
jajajajaaa kirjoitti:
Tulipa tässä vaan mieeen, että jos et kestä sitä kipua mikä lävistyksen aikana syntyy, niin onkohan sen lävistyksen ottaminen ihan hyvä idea? sillä usein lävistys on sen ottoa seuraavina päivinä vieläkin kipeämpi kuin ottohetkellä... ja ei se neula nyt niin paljon edes satu! ainakaan kun lävistyksen tekee ammattilainen
sitten teet lävistyksiä injektioneuloilla,ne eivät ole lävistys neuloja,että mietippäs vielä:) ite tein huuleen ja olin 11,se oli tyyhmää,sillä huuli turposi ja oli todella lähellä ettei se tulelehtuisi,puuduta jääpalalla
- 842679513
kaiken lävistyksistä,nii miksi kirjoitti:
sitten teet lävistyksiä injektioneuloilla,ne eivät ole lävistys neuloja,että mietippäs vielä:) ite tein huuleen ja olin 11,se oli tyyhmää,sillä huuli turposi ja oli todella lähellä ettei se tulelehtuisi,puuduta jääpalalla
Juu, huulen kanssa kannattaa muistaa, etä se todennäköisesti turpoaa melkoisesti. Ainakin itse vääränlaisella neulalla tehtynä. Että kannattaa suosiolla laittaa melko pitkä tappi aluksi...
Ja rengasta en kyllä suosittelisi huulen aloituskoruksi, renkaan pyöriminen ja liike ärsyttää kuitenkin läväriä.
Ja totta, jos ei ole valmis kestämään lävistämisestä aiheutuvaa kipua, ei ole valmis ottamaan lävistystäkään. Eihän lävistämöissäkään saa puudutusta.
- .....
... kun tekee lävistyksen, lävistäjä laita ne pihdit siihen huuleen, jolloin puristus siinä kohtaa on sitä luokkaa että neulaa ei tunne kun se menee läpi... Eikä mitään jääpala pelleilyjä
- ...
Ei ne pihdit juurikaan puuduta muuta kuin ihoa. Kipu on vähäisempi, koska neula menee helpommin & nopeammin läpi kun iho on tiukassa puristuksessa eikä veny ja vetkua.
- .....
... kirjoitti:
Ei ne pihdit juurikaan puuduta muuta kuin ihoa. Kipu on vähäisempi, koska neula menee helpommin & nopeammin läpi kun iho on tiukassa puristuksessa eikä veny ja vetkua.
sitä niin painottanutkaan vaan typerää jääpaloilla pelleilemistä.
- ainakin...
...vaan tökkäsin hakaneulan siitä läpi. Hetken mielijohteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328