Judas Priestin paras levy?

Mikä se on?

Itselleni yllättäen uusin Angel of Retribution kuulostaa mahtavalta. Silloin kun ostin sen levyn, olin aivan täpinöissäni (en olisi uskonut levyä niin hyväksi, vaikka odotuksia olikin), ja levy piti kuunnella uudestaan saman päivän aikana. Tosin samanlaisia tunteita sai aikaan myös Painkiller.

1980- luvun alun levyt Screaming for Vengeance ja Defenders of the Faith ovat nekin silkkaa loistavuutta. Noilla levyillä on mielestäni tehty parhaimmat heavy-biisit mitä on. Painkiller ja AoR (HEH) sisältävät enemmän metallisia sävyjä.

Tässä siis lopullinen paremmuusjärjestys, vaikka täytyy todeta, että kaikki ovat melko tasavahvoja:

1. Angel of Retribution
2. Painkiller
3. Screaming for Vengeance
4. Defenders of the Faith

7

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veenom

Omistan yhden JP:n levyn ja se ilm.2005 tai 2006 ja siinä oli JP:n kaikki kuuluisimmat biisit.....en muista enää levyn nimeä mut tuli Angel of retr. levyn jälkeen
      Electric eye paras biisi.....

• Mutha

on yli muiden Defenders of the faith. Kokonaan hyvä levy.
      Samaa en voi sanoa muista priestin plätyistä.

• 555+111

Painkillerhän on tietysti klassikko, mutta mun pari ooltaimfeivöriittiä JP:ltä on Stained Class ja hivenen yllättäen Point of Entry. Entryltä välittyy joku hiton hyvä fiilis, joku hyvä muisto tai jotain ja se tekee siitä levystä loistavan. Loppujen lopuks fiiliksethän sen levyn loistavuuden määrittelee. Meinaan, että vaikka ois kuinka hyvä levy tahansa ja jos sulle itselles tulee paska fiilis sitä kuunnellessa, niin eihän sillä levyllä tee mitään. Ja sama toisin päin: paska levy, mut fiilikset katossa = suu napsaa.

• blackie6666

1.Painkiller
      2.British Steel
      3.Screaming for Vengeance
      4.Defenders of the Faith
      Siinähän ne onki

• Pekkala

Angel of retribution on hyvä ja painkiller myöskin. Angel of retribution on mielestäni Priestin paras levy.

• jatikka

Täällä ei näemmä Ripper-fanit juhli. Demolition on ihan ärhäkkä veto. Mutta paras kaikista on Painkiller. Angel... on myös hyvä.

• metalunion

Priestin ehdottomasti PARAS ja aikanaan aikaansa edellä kiekko: UNLEASHED IN THE EAST/LIVE IN JAPAN !!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5357
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4161
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2128
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1312
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1128
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1020
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1011
    Aihe