Judas Priestin paras levy?

Mikä se on?

Itselleni yllättäen uusin Angel of Retribution kuulostaa mahtavalta. Silloin kun ostin sen levyn, olin aivan täpinöissäni (en olisi uskonut levyä niin hyväksi, vaikka odotuksia olikin), ja levy piti kuunnella uudestaan saman päivän aikana. Tosin samanlaisia tunteita sai aikaan myös Painkiller.

1980- luvun alun levyt Screaming for Vengeance ja Defenders of the Faith ovat nekin silkkaa loistavuutta. Noilla levyillä on mielestäni tehty parhaimmat heavy-biisit mitä on. Painkiller ja AoR (HEH) sisältävät enemmän metallisia sävyjä.

Tässä siis lopullinen paremmuusjärjestys, vaikka täytyy todeta, että kaikki ovat melko tasavahvoja:

1. Angel of Retribution
2. Painkiller
3. Screaming for Vengeance
4. Defenders of the Faith

7

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veenom

      Omistan yhden JP:n levyn ja se ilm.2005 tai 2006 ja siinä oli JP:n kaikki kuuluisimmat biisit.....en muista enää levyn nimeä mut tuli Angel of retr. levyn jälkeen
      Electric eye paras biisi.....

    • Mutha

      on yli muiden Defenders of the faith. Kokonaan hyvä levy.
      Samaa en voi sanoa muista priestin plätyistä.

    • 555+111

      Painkillerhän on tietysti klassikko, mutta mun pari ooltaimfeivöriittiä JP:ltä on Stained Class ja hivenen yllättäen Point of Entry. Entryltä välittyy joku hiton hyvä fiilis, joku hyvä muisto tai jotain ja se tekee siitä levystä loistavan. Loppujen lopuks fiiliksethän sen levyn loistavuuden määrittelee. Meinaan, että vaikka ois kuinka hyvä levy tahansa ja jos sulle itselles tulee paska fiilis sitä kuunnellessa, niin eihän sillä levyllä tee mitään. Ja sama toisin päin: paska levy, mut fiilikset katossa = suu napsaa.

    • blackie6666

      1.Painkiller
      2.British Steel
      3.Screaming for Vengeance
      4.Defenders of the Faith
      Siinähän ne onki

    • Pekkala

      Angel of retribution on hyvä ja painkiller myöskin. Angel of retribution on mielestäni Priestin paras levy.

    • jatikka

      Täällä ei näemmä Ripper-fanit juhli. Demolition on ihan ärhäkkä veto. Mutta paras kaikista on Painkiller. Angel... on myös hyvä.

    • metalunion

      Priestin ehdottomasti PARAS ja aikanaan aikaansa edellä kiekko: UNLEASHED IN THE EAST/LIVE IN JAPAN !!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe