Minulla erikoinen tilanne menossa. Vaimoni kanssa ei pärjätä millään tasolla joka asiasta löytyy jotain ilkeää sanomista.
Suuri syy tähän on omasta puolestani vaimoni valtava epäjärjestyksen pito. Lapsista hän pitää erinomaista huolta ja on loistava äiti. Mielestäni taloudenpitoon kuuluu muutakin kuin lapsien hoito. Aluksi hän sanoi, kyllä kaikki muttuu, kun muutetaan omaan kämppään, sitten siellä ei ollut tilaa. Nyt sitä olis, rakennettu uus talo lähiaikoina, tilanne pysyy samana ellei pahene.
Tämä ei varmasti ainoa syy ongelmiin ole, enkä yksistään vaimoa syytä.
En vain jaksa enää, kun en ole sellaista tyyppiä joka pienemmistäki asiosta mököttää päiväkausia. Vaimolle se tuntuu täydellisesti sopivan.
sottapytty
4
930
Vastaukset
- ADHDminäkin
Arjen kaoottisuus ja vaikeus ylläpitää järjestystä on eräs tyypillinen piirre ADHD-oireyhtymässä. Et kerro vaimostasi mitään muuta kuin tuon "sottaisuuden", joten mahdoton tietää, mutta sattuneesta syystä (katso nimimerkki)tuli mieleen...
Jos vaimosi on myös hajamielinen, hänen on vaikea keskittyä, hän on hyvin impulsiivinen tai omiin ajatuksiinsa katoava, asia kannattaa selvittää.
ADHD:tä ei voi parantaa, mutta sen oireita voi lievittää. Usein jo tieto asiasta auttaa löytämään toimintatapoja, joilla kaaoksen saa jonkinlaiseen kuriin. Tarvittaessa apua löytyy myös lääkkeistä. - ...
Sinä siis nitkutat, että vaimo ei siivoa tarpeeksi?
- ex-sellanen
ja vaimo on kaks eri asiaa.
- eräs .. .
olen aina ollut koti-ihminen ja perhettä on, ex-ukko taas ei välittännä pätkääkään mistään..Kaikesta romusta ihan arvokkaastakin se marisi..Nyt olen harkinta ajlla hakemssa avioeroa.Ja nyt on roskakoriin mennyt yhteinen omaisuus, talo vaan jäljellä ja isot asiat.Toki olen antanut tutuille jne kamaa.Olen ollut 25vuotta ja hankintoja kotiin tehnyt *lopun elämän*ajatuksella niin kuin pitääkin.Kuulostaa hullulle mutta vielä hullummalle näyttää, ketään ei talon sisälle voi pyytää.
Parin matkalaukun kanssa tästä taas lähdetään ja aletaan alusta.On päiviä kun tuntuu et paskat antaa mennä viimesetkin..olen raitis, jaksamisen kanssa on sitä ja tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015