Läski vaimoni!

tiikeri------uros

Mitä teen, vaimoni lihoo koko ajan tolkuttomasti. Tuen häntä parhaani mukaan, mutta hän vaan sanoo, että itseppä ihransa kantaa, ettei minun pidä puuttua hänen syömiseensä.

Mitä teen?

vaimon on pitkä 170cm ja painaa 115 kiloa.

6

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänikasetti

keskustelkaa järkevästi, kerro miksi haluat vaimosi laihtuvan, laihduttakaa yhdessä teette ruuan yhdessä ja harrastatte jotain mistä molemmat pidätte.

• helpon ja hunajaisen

tempun onnistuvan??
        Oletpa sinisilmäinen.

Aloittajaa ymmärrän, hänellä onkin tosi vaikee tapaus ratkottavanaan... luulen että läski vaimo ei "järkipuhetta" eikä mitään muutakaan puhetta kuuntele.

• höh höö

vaimosi on aikuinen ja tekee itse valintansa.. myös nuo huonot!!! kuin myös sinä. eihän sinun ole mikään pakko noita läskejä katsella, jos et halua.
      yritä ratkaista asia nätisti jutustelemalla. jos vaimoasi ei itseään haittaa reilu ylipaino, niin ei se tarkoita sitä että sinua ei saisi haitata. tosin tossa tapauksessa läskistä eroon hankkiutuminen on helpompaa kuin se olisi jos ihra roikkuisi omassa ruhossa.

• tuore pari vai miten kauan

olette olleet naimisissa, tulee mieleen, että vaimollasi on tarve syödä. Joku ahdistaa, se ei olekaan helposti selvitettävissä. Onko lapsia, onko imetys meneillään. Tutki itse masennusta ja syömishäiriötä ja tee jonkinlainen ehdotus vaimollesi, että pääsette eteenpäin. Kyllä vaimosi myös välittää ulkoisesta olemuksestaan, mutta on selvää, että hän puolustautuu sanomalla, että itse ihransa kantaa. Joku nyt painaa mieltä ja varsinkin, jos lihominen on alkanut vaivihkaa ja kiloja kertyy viikottain lisää. Onko vaimosi nähnyt niitä dokumentteja näistä läskivuorista, jotka eivät itse pääse sängystä omin avuin. Ehkä joku shokeeraava juttu saisi hänet miettimään tilannettaan ja hakemaan apua. Maallikkoja olemme varmaan kaikki tässä ketjussa, mutta sen verran meistä jokainen on saanut tietoa sairauksista, jotka väistämättä seuraavat lihomista. Koita vaan jaksaa tolkuttaa vaimollesi asiasta. Jos ei hyvällä niin ....sano vaikka ettei ole varaa enää mättää suuhun kerralla viiden hengen ateriaa jälkiruokineen välipaloineen kaikkineen.

• tiikeri-naaras

Miksi et kiitä tai kommentoi koskaan näihin viesteihin?

Ei vastata enää näihin kaksiosaisten nimimerkkien kirjoituksiin.

• kärsii

en mä ainakaan rupeis semmosta norsua kattelemaan.Kai muijaaskin v***ttais jos sä olisit valtava mursu.Johan sitä saa hävetä silmät päästään liikkua semmosen kanssa julkisella paikalla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      78
      2631
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1712
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1670
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1565
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1538
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1236
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      25
      1088
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1042
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      79
      996
    Aihe