Oon menossa ensi viikolla laittamaan hiustenpidennyksen. Tarkotuksena on ollut jo pitkään laittaa Great Lenghts-pidennys, mut nyt oon alkanu miettimään myös b-long remyä.. Eli kysyisin neuvoa teiltä, joilla on kokemusta näistä molemmista tai jommastakummasta, kumpi mun kannattais laittaa? Mulla on olkapäille ulottuvat, melko hennot hiukset. Oon myös käsittäny että Great Lenghts on huomattavasti kalliimpi vaihtoehto...?
Great Lenghts vai B-long remy?
3
394
Vastaukset
- Miss_Violentia
oli Great Lenghts-pidennys ja en oikeen suosittele.. hiuksen piti olla suoraa mutta meni kiharalle ja latvat meni pian huonoon kuntoon vaikka hyvin hoidin. Seuraavaksi kokeilin Simply Naturalia, oli paljon edullisempi ja hius kesti hyvänä paljon kauemmin.
- suosittelen
Teen itsepidennyksiä Remy hiuksista. Muutamat asiakkaani ovat kokeilleen muitakin hiuksia ennen tätä Remy.
Remyyn ovat sitten kuitenkin ihastuneet. Simply naturel menee kuulema tosi herkkään takkuun pesu viheessa. Remy kuulema huomattavasti parenpi.
En itse ole jälleenmyyjä joten en tuputa Remy hiusta. Minusta se vain on parasta.
Pidennykset 300e
Asun Tuusulassa
[email protected] - Peppi Lotta Sikuriina
Kyselin neuvoa myös muualta, ja kaikki olivat samaa mieltä kuin sinäkin. Niin kävin siis laittaa simply natural-pidennyksen :) Kovasti kyl tykkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219