rakastuin naimisissa olevaan mieheen vuosikausia sitten (7v) ja hän eli sitä "kulissiliittoa" silloin. vaimo tiesi hänellä olevan toisen suhteen. 3v. oltiin suhteessa mutta koska hän ei ratkaisua tehnyt niin laitoin poikki. olemme kuitenkin yhtiökumppaneita joten pakko on ollut olla tekemisissä ja kaikki on mennyt jotakuinkin ok. paitsi että nyt olen tavannut miehen jota olen tapaillut joitakin kuukausia.
hän on ilmeisesti kuullut siitä ja nyt on jatkuvaa valitusta ja kyttäämistä ihan kaikesta.
ei ikinä varmaan myöntäisi että on mustasukkainen. puhua hän ei voi mistään. jatkuvasti viestejä kännykkään.(ilkeitä). en jaksa enään tällaista.
firmaa en jätä koska se tuottaa hyvin.
turha sanoa että on oma vikani. koska ei ole. hän oli tässä suhteessa kanssani. hän teki oman valinnan ja minä oman. minun oli hyväksyttävä hänen valintansa mutta hänen on myös ymmärrettävä että minäkin menen eteenpäin. ihan hetihän sitä en kuitenkaan tehnyt.
viimeinen keino on kohta että soitan hänen vaimolleen ja kerron kaiken. sitä en iki maailmassa haluaisi tehdä mutta keinot on loppu.
olisko muita neuvoja?
menee
2
455
Vastaukset
- Nainen Hki
..että menet vaimolle kertomaan, sillä hän on syytön teidän riitoihinne. Toisaalta se ääliömies saisi lopettaa sen sinun kiusaamisen. Sinulla on oikeus vapaaseen elämään teidän erottua ja se ei enää hänelle kuulu yhtään mitä teet. Minulla on taskussa tuollaisten varalle aina jotain, mutta en tunne toisten tapausta niin en neuvo sinua enempää. Hän saisi jo kaksi syytettä siitä mitä hän tekee sinulle. OTAPPA SELVÄÄ ASIOISTA!
- ystävällisen asiallinen
puhu pelkää työasiaa, älä provosoidu..näin minäkin olen pärjäillyt entisen kanssa samassa työpaikassa. Ikään kuin etäännytin yksityisen minäni työminästä ja exä sai asioida vain työminän kanssa. Välit on muuttuneet normaaleiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986