Rumat Ihmiset.

tamppaaja.

Tulin vain sanomaan että menkää kotiinne.

32

3015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkujiiii

mennään heti vaikka sun kotiinne, mutta mikä on ruma ja paljonko olet juonut? Jos on vielä viinaa, tullaan heti kotiinne, kiitos kutsustanne, mutta jos viinaa ei ole, emme mekään tule.

Kerro mulle, mikä on ruma ja tuletko yhdelle rumalle valokuva malliksi?

• millainen on ruma

Millainen on ruma? En tiiä. En oo koskaan nähnyt.
      Mulla on semmoinen vika, en osaa nähdä rumuutta, auta mua.

• suohirviö

on jo kotonansa!

• tamppaaja.

menkää itseenne

• ....
        tamppaaja. kirjoitti:

menkää itseenne

Tampaxoi itsesi!

• .....
        tamppaaja. kirjoitti:

menkää itseenne

Tampaxoi itsesi!

• tamppaaja.
        .... kirjoitti:

Tampaxoi itsesi!

ootte turhia

• ei-ruma
        tamppaaja. kirjoitti:

ootte turhia

Sinä tässä ruma olet, jos et ulkoisesti niin ainakin sisältä silkkaa paskaa. Tosin sisäinen paskuus tekee ihmisestä myös ulkoisesti ruman.

• ei-ruma.
        tamppaaja. kirjoitti:

ootte turhia

Sinä tässä ruma olet, jos et ulkoisesti niin ainakin sisältä silkkaa paskaa. Tosin sisäinen paskuus tekee ihmisestä myös ulkoisesti ruman.

• ei-ruma.
        tamppaaja. kirjoitti:

ootte turhia

• ole koskaan kattonut
        ei-ruma kirjoitti:

Kummelia?

Siinä on laulu "rumat ihmiset, menkää kotiinne, rumat ihmiset, te ootte turhia" ja samaan aikaan muistaakseni pyörii video, jossa näytetään niitä kummelin äijiä.

Kummeli-viittauksen näkee jo nimimerkistä:

Tamppaajat-sketsin vakiohahmo on mies, jolla on isot kengät ja iso tavoite: tampata koko maapallo, eli astua jokaiseen kohtaan sen pinnalta. Hän tulee usein Kummeli-studioon kesken arvoitusten ja lukijakirjeiden ja yleensäkin liikkuu mitä oudoimmissa paikoissa. Pienin yksikkö tamppauksessa on Tamppio, joka on kahden vierekkäisen kengän muodostama alue. Tamppaajat-sketseissä on käytetty mittayksikköä Tamppio. Yksi neliömetri on 35 tamppia. Maapallon kertaalleen tampannutta ihmistä kutsutaan nimellä Tamppo, ja kolmesti maapallon tampannutta arvonimellä Tampponi.

Eli pelkkä vitsihän tuo on.

• vitsi mikä vitsi
        ole koskaan kattonut kirjoitti:

Kummelia?

Siinä on laulu "rumat ihmiset, menkää kotiinne, rumat ihmiset, te ootte turhia" ja samaan aikaan muistaakseni pyörii video, jossa näytetään niitä kummelin äijiä.

Kummeli-viittauksen näkee jo nimimerkistä:

Tamppaajat-sketsin vakiohahmo on mies, jolla on isot kengät ja iso tavoite: tampata koko maapallo, eli astua jokaiseen kohtaan sen pinnalta. Hän tulee usein Kummeli-studioon kesken arvoitusten ja lukijakirjeiden ja yleensäkin liikkuu mitä oudoimmissa paikoissa. Pienin yksikkö tamppauksessa on Tamppio, joka on kahden vierekkäisen kengän muodostama alue. Tamppaajat-sketseissä on käytetty mittayksikköä Tamppio. Yksi neliömetri on 35 tamppia. Maapallon kertaalleen tampannutta ihmistä kutsutaan nimellä Tamppo, ja kolmesti maapallon tampannutta arvonimellä Tampponi.

Eli pelkkä vitsihän tuo on.

vaan ei jäänyt huomiotta eikä ilman keskustelua. Olisi kai parasta, ettei ilman jäsenyyttä ja profiilia pystyisi lainkaan kirjoittamaan viestejä, taso voisi kohota.

• sinä..

tai ehkä oot se rumin :DD hahahah xDD

p.s. Netin kautta jo 3 vuotta onnellisesti naimisissa, lasta odotellessa

• pikkujiiii

no tuota ei tapahtunut minullekaan, vaikka joskus sitä yritin.

Ei muuta kuin onnea ja menestystä ja kaikkea hyvää aivan vilpittömästi : )

• ....

Rumatkin on ihmisii. Sä vaan et kusipäisyydeltäs sitä tajuu.

• pikkujiiii

sanon suoraan, kuvaan mielelläni ihmisten kasvoja ja ihmisiä heidän arkiaskareissaan, piittaamatta onko kiiltokuvamaista kauneutta tai ei, henkilö ja henki on pääasia. Valokuvattavaksi kelpaa miehet ja naiset, ikä ja ulkonäkö ei ole este eikä rajoite. En hae naku malleja, vaan oikeita ihmisiä, koska en kuvaa mallitoimistoille. Jokainen on omalla tavallaan persoona ja viehättävä. Taiteilijana haen ensisijaisesti ihmistä, en mitään esinettä ihmisen takaa.

Kuvaan molempia sukupuolia, eli mitään perverssiä en suostu harrastamaan, vaikka pieni ja siro olenkin, en halua seksi ehdotuksia miehiltä enkä naisilta, vaan jos jollain on halua esiintyä kameran edessä, kuvataan.

Tuon vuoksi en palstoilla kirjoittele, mutta kun asia juolahti mieleen, ja tiedän monen mielellään poseeraavan kameralle, niin mainitsen asiasta tässä samassa. Kuvien käyttö tarkoitus, aikanaan näyttelyssä jos saan luvan, muuten en kuvia levittele jos näin sovitaan. Kuvanveistäjä joskus vain tarvitsee malleja,jotkut vain tykkäävät olla malleina, ei sen kavalempia ajatuksia.

Yhteystieto mun profiilin suosikki linkeissä, joten tarvittaessa haastellaan asiasta lisää. Nimenomaan haen kuvattaviksi ihmisiä, jotka haluavat olla omana itsenään tai näyttää persoonallisuutensa jonka haluavat viestittää itsestänsä jotain persoonallista. Molemmat sukupuolet käy hyvin, eikä itselläni ole mitään taidetta kavalampaa taka-ajatusta, eli mitään seksiä tästä tuutista ei kannata hakea, mutta jos kuvattava haluat olla, tehdään diili.

• niin mäkin

Tosin nyt toi on jäänyt vähemmälle mutta kunhan taas jaksan ja saan uutta inspistä niin jatkan kuvaamista. Mä kuvaan kyllä eri periaatteella, en kuvaa siis muotokuvia niinkuin sä. Mä meen kaupungille ja kuvaan näkymiä, vähän osaks ikäänkuin reportaasia mut ei kuitenkaan reportaasia ja vähän taiteellisella meiningillä. Suurin osa kuvistani on silkkaa peetä mutta aina joskus onnistun tavoittamaan sen mitä olen etsinyt kuvillani. Siis sen taiteellisuuden.

Mulla on aika hepposet välineet kuvaamiseen mutta into on pääasia, kunnon harrastajat saati ammattilaiset naurais mun kameroille mut ei haittaa. Tosin onnistuin saamaan halvalla muutaman filmijärkkärin joten nyt on jo vähän parempiakin vehkeitä käytössä. :)

Mutta kuvaaminen on hauskaa! :)

• sinä, joka

parikymmentä vuotta sitten kipitteli perässäni O'Malleys-baarissa ja kertoi, ettei ollut koskaan nähnyt niin jyrkkiä piirteitä naisessa ja halusi välttämättä päästä kuvaamaan?

Mitäpä siitä? Sinulla on tosi kiva koira! :)

• pikkujiiii
        niin mäkin kirjoitti:

Tosin nyt toi on jäänyt vähemmälle mutta kunhan taas jaksan ja saan uutta inspistä niin jatkan kuvaamista. Mä kuvaan kyllä eri periaatteella, en kuvaa siis muotokuvia niinkuin sä. Mä meen kaupungille ja kuvaan näkymiä, vähän osaks ikäänkuin reportaasia mut ei kuitenkaan reportaasia ja vähän taiteellisella meiningillä. Suurin osa kuvistani on silkkaa peetä mutta aina joskus onnistun tavoittamaan sen mitä olen etsinyt kuvillani. Siis sen taiteellisuuden.

Mulla on aika hepposet välineet kuvaamiseen mutta into on pääasia, kunnon harrastajat saati ammattilaiset naurais mun kameroille mut ei haittaa. Tosin onnistuin saamaan halvalla muutaman filmijärkkärin joten nyt on jo vähän parempiakin vehkeitä käytössä. :)

Mutta kuvaaminen on hauskaa! :)

asian merkeissä.

Saattaa olla että jotain ihan oikeesti saadaan kehitettyä, otathan yhteyttä.

• pikkujiiii
        sinä, joka kirjoitti:

parikymmentä vuotta sitten kipitteli perässäni O'Malleys-baarissa ja kertoi, ettei ollut koskaan nähnyt niin jyrkkiä piirteitä naisessa ja halusi välttämättä päästä kuvaamaan?

Mitäpä siitä? Sinulla on tosi kiva koira! :)

,,, juoksin vain jalkapallon perässä,sen tietää jokainen tuttuni, joten sinun perääsi en olisi juossut vaikka olisit hypännyt alasti eteeni, senkin tietää jokainen minut tunteva ; )

Mutta tilanne ei ole menetetty, hyppää nyt eteeni, älä kuitenkaan varoittamatta syliini, sillä olen ikäisekseni pieni ihminen ja saattaisin mennä särki.

Jos kiinnostaa, ota yhteyttä, en varmasti pety koska se ei ole ollut koskaan tapanani enkä katso nenän vartta pitkin ketään enkä koskaan.

• niin mäkin
        pikkujiiii kirjoitti:

asian merkeissä.

Jos tarkoitit treffaamista treffimielessä niinkuin perinteisesti niinkuin nainen ja mies menee treffeille niin vastattava kielteisesti. Käyn treffeillä ainoastaan naisten kanssa, koska olen mies (kuten sinäkin).

Malliksikaan ei kiinnosta ryhtyä, muutenkin vierastan olla kameran "väärällä puolella" ja mieluiten olen se joka kuvaa eikä se jota kuvataan.

Mutta jos haluat vaihtaa mielipiteitä kuvaamisesta ja kameroista niin voin jossain vaiheessa laittaa sen meiliosoitteen kyllä.

• niin mäkin
        pikkujiiii kirjoitti:

asian merkeissä.

Jos tarkoitit treffaamista treffimielessä niinkuin perinteisesti niinkuin nainen ja mies menee treffeille niin vastattava kielteisesti. Käyn treffeillä ainoastaan naisten kanssa, koska olen mies (kuten sinäkin).

Malliksikaan ei kiinnosta ryhtyä, muutenkin vierastan olla kameran "väärällä puolella" ja mieluiten olen se joka kuvaa eikä se jota kuvataan.

Mutta jos haluat vaihtaa mielipiteitä kuvaamisesta ja kameroista niin voin jossain vaiheessa laittaa sen meiliosoitteen kyllä.

• pikkujiiii
        niin mäkin kirjoitti:

... asia koskee kuvaamista ennen muuta kuvaamis välineistöä, jonka aiemmin mainitsit olevan " on aika hepposet välineet kuvaamiseen mutta into on pääasia ".

Sama itselläni, mieluummin kuvaan kuin olen kuvattavana, enkä ole bi tai homo, joten sellaisesta ei todellakaan ollut kyse, vaan valokuvaamisesta ja kuvaamisvälineistöstä saattaisi olla juttua.

• noista kameroista
        pikkujiiii kirjoitti:

... asia koskee kuvaamista ennen muuta kuvaamis välineistöä, jonka aiemmin mainitsit olevan " on aika hepposet välineet kuvaamiseen mutta into on pääasia ".

Sama itselläni, mieluummin kuvaan kuin olen kuvattavana, enkä ole bi tai homo, joten sellaisesta ei todellakaan ollut kyse, vaan valokuvaamisesta ja kuvaamisvälineistöstä saattaisi olla juttua.

kyllä tullakin juttua. Laitan sulle tähän myöhemmin meiliosoitteen ok?

• toki
        noista kameroista kirjoitti:

kyllä tullakin juttua. Laitan sulle tähän myöhemmin meiliosoitteen ok?

sopii : )

• niin mäkin
        toki kirjoitti:

sopii : )

Oliko tuo äskeinen ok! toki sopii sun laittamasi?

Huomasin että itsekin käytin välillä toista "nikkiä", vaikkakin tuo on oikeastaan otsikon jatke eikä oikea nikki. :D

• mun laittama ok
        niin mäkin kirjoitti:

Oliko tuo äskeinen ok! toki sopii sun laittamasi?

Huomasin että itsekin käytin välillä toista "nikkiä", vaikkakin tuo on oikeastaan otsikon jatke eikä oikea nikki. :D

ja mun profiilissa on suosikkilinkeissä linkki josta pääsee mun vieraskirjaan ja siellä voi laittaa viestin privaattina, jolloin meiliosoitekaan ei tul kaikkien muiden tietoon.

• niin mäkin
        pikkujiiii kirjoitti:

käväisin tuolla vieraskirjalla privana laittamassa sen meilin.

• kommentoida

On niin tyhmä juttu, että älkää edes viitsikö kommentoida hyvät ihmiset. Ja tamppaajalle tiedoksi; en ole ruma, mutta enpä mene toisia mollaamaankaan. Kauniskin on ruma, jos on sisältä mätä.

• audiona :
    • kyllä^^

No tää oli jo Jeesuksen aikaan ihan vanha paskajuttu :

• dängdång

Istuitko itse kotona tätä viestiä kirjoittaessasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe