Hei.
Olen nuori 22-vuotias mies. Haluaisin työn, jossa minua kohdeltaisiin kuten ihmistä tulee kohdella. Työllä ei sinänsä ole väliä. Olen ylioppilas ja lisäksi olen käynyt vuoden opistoa historiaa opiskellen. Minulla on todettu mielenterveysongelma ja se voi vaikuttaa työssä selviytymiseen. Lääkityksen kanssa voi olla ongelmia tms... Asun Jyväskylässä ja toivon, että työ on myös Jyväskylässä.
[email protected]
Haluan työtä
Aistin tällaista
1
464
Vastaukset
- eeeeooouuu
Kaikkiahan me tosiaan halutaan töitä, jossa sais arvoistansa kohtelua. Viestistäsi mietin, että yritätkö nyt tätä kautta ihan sitä työtä saada vai vinkkejä minkälaiseen työhön kannattaisi hakea jne.? Ensimmäisessä tapauksessa uskon että tää ei oo mikään kovin tehokas väylä työnhakuun. Työnantajat varmaankin odottavat suoraa yhteydenottoa heihin. Sori kuitenkin, jos käsitin ihan väärin :p
Onnea joka tapauksessa työnhaussa (itsekin Jyväskylästä työtä etsin..heikolla menestyksellä ainakin toistaiseksi..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271