Hei! Olen ruvennut muuttamaan huonoja tapojani parempaan suuntaan ja tavoitteena on hoikistuminen sekä muutenkin parempi olo. Ennen söin paljon roskaruokaa mutta enää nekään ei maistu kun on vähentänyt. Ongelmaksi on nyt muodostunutkin laihdutus ympäristöni, en suinkaan minä itse. Asun nimittäin vielä kotona ja olen yrittänyt puhua äidilleni että ostaisi sitä ja tätä, siis terveellisimpiä vaihtoehtoja mutta ei. Hän itse on pienikokoinen eikä juurikaan syö ja ostaa kotiin ns. halpoja tuotteita, joissa on sitten enemmän rasvaa jne. Ja hän käyttää kokkauksessakin paljon rasvaa ja ruokakermoja sun muita. Minulla ei ole omia tuloja enkä siten voi itse ostaa "omia eväitä" joten mikä neuvoksi? Puhua olen yrittänyt mutta sekään ei auta. Ehkä muutaman kerran kaapista on löytynyt terveellisempi vaihtoehto mutta aina palataan samaan kaavaan. Haluaisin todella tehdä muutoksen!
Laihdutus vaikeudet
Epätoivoinen_
3
396
Vastaukset
- auta kuin
syödä tätä äidin tekemää ruokaa, mutta syö pienempiä annoksia sekä ala liikkumaan lisää. Kyllä sinä laihdut,jos energian kulutus lisääntyy ja ruoasta on energiavajetta. Nythän on hyvät ilmat mennä mustikkaan jne. Syö metsän antimia. Tai onko teillä mansikkamaata..sieltä herkkuja suuhun. Viinimarjat hyviä. Kyllä sitä voi itsekin keventää syömisiään ja syödä ilmaisia syömisiä, jos ei itsellä rahaa muuhun.
- Laadidaa79
Syö koulussa kouluruokaa monipuolisesti.
- .........
vanhemmilta vaikka rahaa ja käyt ostamassa ite ruuat mitä haluat syödä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175083Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012311- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481868Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551266Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu116944Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654