Sekaisin *****sta!!

viisi kirjainta

Mitä teen, kun olen pohjattomasti ihastunut erääseen ihanaan naiseen työpaikallani?! Minusta tuntuu, että tunne on molemminpuolinen. Hyviä neuvoja ei liene olemassa, kun itse olen naimisissa ja perhettäkin on...

Tulis jo maanantai että pääsee taas näkemään!

9

2803

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että unohda

Mutta sehän ei ole mahdollista, itse samassa tilanteessa, mieheen ihastuneena.. Koita tässä perheen kanssa pitää hauskaa kun mielessä pyörii vaan hän! Tosi hankala tilanne...
      Koitin jo unohtaa, mutta kun huomaat hänen katselevan siellä niin komiana niin yritä sitä nyt unohtaa!
      Mutta itse aattelen, että mukava mennä töihin kun hän siellä piristää työpäivää kummakseen, ei ole vaikeuksia aamulla herätä, jopa hyvin hymyilevin kasvoin ja pirteänä sinne tallustan =)

• Leikkikalu.

Saman kokenut varattu nainen leikki tunteillani kolme vuotta ja minä raukka uskoin siihen petturiin.Olin vain leikkikalu siis olin hänelle seksiää jota ei saanut mieheltää tarpeeksi.Ei ollut saanut orgasmi koskaan.Minä annoin hänelle orkut joka kerta.Säälin hänen miestään on pettänyt meidät molemmat tekisi mieli kertoa hänen miehelleen minkälainen petturi hänen vaimo on.kertokaa mieli piteitä joilla on samoja kokemuksia.

• puhdas pulmunen
        Leikkikalu. kirjoitti:

Saman kokenut varattu nainen leikki tunteillani kolme vuotta ja minä raukka uskoin siihen petturiin.Olin vain leikkikalu siis olin hänelle seksiää jota ei saanut mieheltää tarpeeksi.Ei ollut saanut orgasmi koskaan.Minä annoin hänelle orkut joka kerta.Säälin hänen miestään on pettänyt meidät molemmat tekisi mieli kertoa hänen miehelleen minkälainen petturi hänen vaimo on.kertokaa mieli piteitä joilla on samoja kokemuksia.

muista kertoa myös miehelle että ole itsekkin ollut mukana mielellään etkä vasten tahtoasi.

• M******

Yksi kirjain liian vähän nimessä.... muuten sopii kuvaan... minä olen täydellisen ihastunut työpaikallani olevaan mieheen, joka on myös naimisissa ja hänellä on pieni lapsi. Uskon silti, että elämää, eikä varsinkaan tunteita voi hallita. Jos kahden ihmisen välille syntyy todellinen yhteys, sitä ei voi sivuttaa. Kaikkea hyvää sinulle!

• viisi kirjainta

yrittää pidätellä itseään... Jos ollaan kahden, niin pitää melkein vältellä katsekontaktia, kun muuten jumittuisi tuijottamaan silmiin ikuisesti! Ja mieli tekisi vaan 'käydä kimppuun' ja suudella samantien oikein kunnolla! Jännittävää ainakin on, jos ei muuta!

• Nimetön

No ilmeisesti olet jo päättänyt pettää vaimoasi, miehet kun yleensä on sellaisia... :(

Mutta jos haluat oikeasti estää itseäsi pettämästä, niin kannattaisi kertoa vaimollesi, että olet ihastunut toiseen. Niin saa usein vähän järkeä omaankin päähänsä. Satutat kyllä vaimoasi, mutta et läheskään yhtä paljon kuin pettämällä. Näin haluaisin oman mieheni toimivan vastaavassa tilanteessa, ei sitten ainakaan tulisi uskottomuus kuin salama kirkkaalta taivaalta.

• ahkeraleena

emmä tierä, orota vähän. yleensä nää katoo johonkin.ja loppupeleis se sun perhees on kuitenkin tärkein.lapset ja vaimos.tää on nyt se kohta kun sun pitää olla mies.

• k****

itse olen pohjattoman ihastunut ollut jo kolme vuotta, itseäni 6vuotta nuorempaan miespuoliseen työkaveriini, vaan nyt loppukesästä tuli mitta täyteen jatkuvia hankalia tilanteita oman kihlattuni kanssa: päätin erota. mieheni kanssa asia puhuttu ja ymmärtää hyvin. parempi yksin kuin tyhjässä suhteessa. saan liikaa viboja jo pelkästään tämän työkaverini läsnäolosta. aloin tutustua työkaveriini. eipä ole tarvinnut vielä katua...muuta ei ole välillämme tapahtunut kuin ystävystyminen, asioista jutteleminen, tekstailu ja s-postittelu. vaan toiveissa olisi tutustua kyseiseen kaveriin paremmin kun eroni ja erilleen muutto on kohta ajankohtainen.. ja sitähän ei voi tietää olenko lopun ikääni yksin mutta olen kuitenkin nyt tehnyt sen mitä sydän sanoo.. lapsia ei ole joten helpommassa asemassa ollaan.. odotan myös seuraavaa työpäivää kuin kuuta nousevaa(: jaksamista toivottelen ja että ihmiset osais laittaa asiansa tärkeysjärjestykseen... ja ettei lähdettäis pettämislinjalle, asioista pääsee selville ihan puhumalla(:

• kot*

työkaverista, vaikka miten yrittäs tunteitaan hallita. Suhteessa elän ja olisin vapaa lähtemään, mutta elämä menisi todella upside down..uskallusta vaadittaisiin.
      Mut oma sude on hoidettava ensin..suuntaan tai toiseen, aika näyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5931
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe