hei. nyt mukavia neuvoja miten päästä tuuliviiri miehestä irti henkisesti.. siis rakastan häntä ja yritän ja yritän... mutta hän ei ..kuulostaapa tyhmältä kun sen tähän itse kirjoitin! mutta näin on ..meillä menee hyvin kun en vaadi mitään ja olemme vaan mutta kun kyse eteenpäin menemisestä ja siitä että olisi meillä jotakin 5v päästä hän ei valmis keskustelemaan vaan hän on tässä nyt ja tällä hetkellä eikä 5 v päästä..mieli ailahtelee ja välistä tietää mitä haluaa ja välistä ei. mutta että kuitenkin rakastaa!! mä olen ihan turta tähän yrittämiseen mutta en saa voimia lähteä!hän jättänyt jo 2 kertaa minut ja syy teksiviestillä tästä ei tuu mitään häntä ahdistaa! ja hetken päästä tullut takas ja tietäen että minut haluaa!!! HELVETTI ETTÄ kuulostaa tyhmältä! kaipaan oikeasti rohkaisuja että sanoa sille voisin painu helvettiin ansaites parempaa!!!kiitoksia kovasti.. olen yrittänyt saada mietittyä kurjia asioita hänestä jotta saisin inho vaihteen päälle mutta ne unohtuu aina kun hän kertoo jotakin ihanaa!!! joten kokeillaa jos teksti auttaisi ja kokemukset!
huonoja asioita vaan mieleen
mie vaan täältä pohjalta
1
792
Vastaukset
- samassa tilanteessa
sitoutumispelkoisen ihmisen kanssa. Siihen syynä oli edellinen suhde, josta hän ei ollut vielä päässyt yli. Se meni ohi, kun en todellakaan vaatinut mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805