eli kumpaa sarjaa suosittelette? ihoni on rasvoittuva, mut taitaa olla pintarasvoittuva, ja finnejä on nenän alapuolella kokokasvoilla, jos ymmärrätte :D
oon käyttänyt Acon sarjaa, oikeastaan vaan sitä puhdistusainetta, se on pitänyt ihoni samassa kunnossa, ei ole siis mennyt pahemmaksi, muttei finnit ole hävinnytkään.
Eucerin sarjaa en ole kokeillut, joten mitkä niiden erot siis on? mikä eucerin tuote on hyvä?
kannattaako käyttää "koko sarjaa", eli puhdistusainetta, kosteusvoidetta ja kasvovettä, tuleeko silloin paras lopputuos? en käytä kasvovettä ollenkaan, kosteusvoiteena apteekin Aqualan plus tai Humektan.
oon 18-vuotias tyttö.
ACO vai EUCERIN?
5
1983
Vastaukset
- roosa
Itse ostin Aco sarjaa rasvoittumaan alkaneelle iholleni eikä toiminut ollenkaan. Ei pahentanut mutta ei kyllä parantanut yhtään. Itse suosittelen L'orealin Pure Zone sarjaa, joka ainakin minulla on toiminut hyvin. On halpa ja saa tavarataloista.
- ehdottomasti
en tiedä muista eucerin tuotteista mutta se hydro balance fresh normaali ja sekaiholle tarkotettu kasvovoide on aivan huippu! finnit katosi viikossa:)
- kauppaan siis (:
okei, kiitos molemmille!
onneksi toi Acon on just lopussa ja nyt voin mennä sitten ostamaan eucerinin tuon tuotteen, joskos se mullekin auttaisi (: - impure skin
kauppaan siis (: kirjoitti:
okei, kiitos molemmille!
onneksi toi Acon on just lopussa ja nyt voin mennä sitten ostamaan eucerinin tuon tuotteen, joskos se mullekin auttaisi (:eucerinin impure skin sarjaa joka on tarkoitettu rasvaiselle ja nuorelle iholle. se ei ärsytä ihoa turhaan. tässä linkki niin voit itse lukea sen tehosta:)..en ole käyttäjä ite mutta lukenut oon muilla palstoilla siitä. http://fi.eucerin.com/ranges/impure/range.html
uskon että on apua sullekin:)
- daadelis
Käytin ennen Acon rasvaiselle/epäpuhtaalle iholle tarkoitettua puhdistusvaahtoa ja kosteusvoidetta: en todellakaan suosittele. Vaahto ei auttanut puhdistamaan pätkän vertaa ja kosteusvoiteesta jäi todella kalvomainen ja ällöttävä tunne naamalle. Oisin mieluummin pyyhkiny perseeni niillä rahoilla mitä sijoitin kyseisiin tuotteisiin.
Eucerinista olen kuullut paljon hyvää ja siksi ostinkin impure skin cleansing geelin, toistaiseksi kosteusvoiteena humektan. Olen käyttänyt vasta vähän aikaa, mutta iho tuntuu pesun jälkeen ihanan pehmeältä, vaikka finnit eivätkään ole vielä kadonneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483826Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01310Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01070- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827