Aikani ihmetellyt profiili "urheilullinen"...joka kymmenes täyttää ton lainausmerkeissä olevan sanan ulkoisesti EI SISÄISESTI..niin kuin monella on tapana..:)sauvakävelua kerran viikossa tai useampaan kertaan, siltikin rasvaprosentti hipoo normaalin ylärajaa "karrikoidusti". Katsokaa juoksijoita, yleisurheilijoita, jalkapalloilojoita ja jne..ja tehkää profiilin sen mukaan valinta NORMAALI.
JEPJEP
Urheilullinen
10
1441
Vastaukset
- ooooo
ja ennen tuota valintaa vilkaiskaa peiliin
- Monilla....
joiden ruumiinrakenne on asetettu normaaliksi olisi myöskin syytä vilkaista hieman peiliin ennen kuin normaalin sinne laittaa. Mikäli epäilee peilin valehtelevan, niin omilla käsillä kiinni siihen vatsaa ja jos sieltä löytyy ns. uimarengas, niin vaihtoehto ei todellakaan ole normaali!
- ...................
Ja normaaleillahan ei voi olla uimarengasta??
Ja tiesitkö, että naisenkin vartaloon KUULUU pömppävatsa?
Jokainen näkee asian miten näkee. - hoikka nainen
................... kirjoitti:
Ja normaaleillahan ei voi olla uimarengasta??
Ja tiesitkö, että naisenkin vartaloon KUULUU pömppävatsa?
Jokainen näkee asian miten näkee.Eivät hoikat/laihat miehet sano olevansa laihoja, vaan joko normaaleja tai urheilullisia.
Langanlaiha mies ei mun mielestäni ole urheilullinen saati normaali vaan hoikka.
Sen vatsan saisi pois, mutta laihuutta ei mitenkään..
Itse olen hoikka nainen, en laiha enkä normaali. - jaa
hoikka nainen kirjoitti:
Eivät hoikat/laihat miehet sano olevansa laihoja, vaan joko normaaleja tai urheilullisia.
Langanlaiha mies ei mun mielestäni ole urheilullinen saati normaali vaan hoikka.
Itse olen hoikka nainen, en laiha enkä normaali.laihuuden saa pois urheilemalla....syö, juo ja liiku
- ***Tytsky***
hoikka nainen kirjoitti:
Eivät hoikat/laihat miehet sano olevansa laihoja, vaan joko normaaleja tai urheilullisia.
Itse olen hoikka nainen, en laiha enkä normaali.Kun siellä ei ole vaihtoehtoa laiha:::
- hoikka nainen
***Tytsky*** kirjoitti:
Kun siellä ei ole vaihtoehtoa laiha:::
Jos mies on 180 cm pitkä ja painaa 60 kg niin silloin voisi laittaa profiiliinsa hoikka eikä urheilullinen, mun mielestäni.
Tai ainakin näyttää siltä..
- lllkllk
Siis noilla sivuilla tuntuuu, et jokainen kaunistelee itseään...onhan se hyvä et on hyvä itsetunto ja voi katsoa peiliin hymyillen, vaikka se maha siinä pömpöttää tai persaus roikkuu...mutta se lukija saa aivan toisen käsityksen...jos olet normaali...ja omistat uimarenkaan ja ylimääräistä joka paikassa sopivassa suhteessa..niin miksi et laita pyöreä..koska kun sitten/jos näät livenä petyt siihen mitä näet, koska odotit toisenlaista ja taas profiilin kirjoittaja pettyy siihen et ei nyt ollutkaan mitoiltaan toista miellyttävä, vaan liian pyöreä..eikö olisi helpompaa laittaa ns tässä tapauksessa profiiliin pyöreä, tietää mitä odottaa....
- ...........
Voihan pömppövatsainen tai roikkuperseinenkin ihminen olla muuten laiha niin sitten ei voi pistää oikeen, että on pyöreä.
Minun mielestäni ihminen, joka ei ole yli/alipainoin en on normaali. Ei pyöreä. Ei pelkkä pömppövatsa kenestäkään pyöreää tee... Mutta tämäpä onkin mielipide-kysymys. Kenen mielestä mikäkin on pyöreää...
Josko on timmissä kunnossa mahasta ja perseestä niin eikös sitten ole urheilullinen eikä normaali? - 1111111
........... kirjoitti:
Voihan pömppövatsainen tai roikkuperseinenkin ihminen olla muuten laiha niin sitten ei voi pistää oikeen, että on pyöreä.
Minun mielestäni ihminen, joka ei ole yli/alipainoin en on normaali. Ei pyöreä. Ei pelkkä pömppövatsa kenestäkään pyöreää tee... Mutta tämäpä onkin mielipide-kysymys. Kenen mielestä mikäkin on pyöreää...
Josko on timmissä kunnossa mahasta ja perseestä niin eikös sitten ole urheilullinen eikä normaali?riippuu mahasta ja perseestä:)urheilullinen perse ja maha on toisenlainen kuin normaali tai hoikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261