kun nyt en tiennyt tarkalleen mihin mun tämä kysymykseni pitää laittaa niin laitan tänne.
Eli, autossamme on Enforcer -merkkinen häly joka tähän asti on toiminut ihan ok, mutta mutta.. Eilen illalla kun tulimme kotiin ja sammutimme auton niin se punainen valo alkoi vilkkumaan. Ajattelimme heti että nyt se alkaa ulvomaan, mutta ei, valo vaan vilkkui. Menimme ulos ja laitoimme hälyt päälle niin vilkut välähtivät 3 kertaa kun normaalisti välähtää vain kerran. Otimme hälyt poies päältä ja taas välähti 3 kertaa vaikka normaalisti pois päältä otettaessa vilkut jää palamaan ehkä 10 sek ajaksi.
Hälyyn meillä ei ole ohjekirjaa, se oli asennettu edellisen omistajan toimesta jo. Netistä en löytänyt mitään maahantuojan sivuja jotta olisi voinut kysellä hieman että mikä hitto nyt mättää.
Eli oliskos täällä jollain upeella henkilöllä tietoa mikä siihen hälyyn on mennyt? Tai onko jollain Enforcerin maahantuojan yhteystietoja?
Kiitos jo etukäteen.
Enforcer
5
2314
Vastaukset
- Pölö2
Sulla on varmaan jostain syystä mennyt joku "moodi" päälle. En osaa ulkoa noita mutta voisin katsoa kotona myöhemmin ohjekirjasta mitä tarkoittaa kolme vilkautusta.
- pelle peloton
Tarkasta ensin maadoittaako jokin ovikytkin,yleensä kun häly asennetaan laitetaan konepellin alle kytkin joka hapettuu tai muuten maadoittaa koko ajan(hälytin luulee että luukku on auki)Enforser ilmoittaa jos jokin ovi on auki, tarkista ensin tämä.Mulla on ohjekirjoja näistä hälyistä.Joskus niitä asentnut.Ilmoita malli jos nämä neuvot ei auta.
- häly
koitamme tätä sitten...
Ei mulla kyllä ole tietoa edes että mikä malli se mahtaa olla, kaitpa se sieltä jostain selviää sitten kun möyrii..
Se tässä nyt kans ihmetyttää, että se ledi alkaa vilkkumaan heti kun auton sammuttaa, eli ennen kuin hälyjä edes laittaa päälle! Mutta ei siis ala ulisemaan kuitenkaan. Ja jos en ihan ole väärässä niin se ledikin vilkuttaa nopeammin kuin normaalisti. Sen lisäksi siis että ne vilkut vilahtaa 3 kertaa jne.
On tämä niin kivaa kun ei tajua koko värkistä mitään..
Mutta kiitos viesteistä! - Örkki
häly kirjoitti:
koitamme tätä sitten...
Ei mulla kyllä ole tietoa edes että mikä malli se mahtaa olla, kaitpa se sieltä jostain selviää sitten kun möyrii..
Se tässä nyt kans ihmetyttää, että se ledi alkaa vilkkumaan heti kun auton sammuttaa, eli ennen kuin hälyjä edes laittaa päälle! Mutta ei siis ala ulisemaan kuitenkaan. Ja jos en ihan ole väärässä niin se ledikin vilkuttaa nopeammin kuin normaalisti. Sen lisäksi siis että ne vilkut vilahtaa 3 kertaa jne.
On tämä niin kivaa kun ei tajua koko värkistä mitään..
Mutta kiitos viesteistä!Enforcerin maahantuojaksi on nettisivujen mukaan FSM OY.
www.fsm.fi
Sieltä voinee kysyä, jos ei muuten selviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782