elina disanto?

aupairix italiaan

Hellou! Onx kellään kokemusta italiassa aupairina olemisesta? Entä onx kukaan koskaan ottanu isäntäperhettä netistä? mol.fi sivuilla oli elina disanton jättämä ilmoitus, uskaltaax lähtee ja onx havaintoo millaine perhe- paljox työtä tms. Kiitti kauheesti!

5

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      lol!

    • ei ikinä netin kautta!

      Älä ikinä osta "sikaa säkissä"! Ties minkälaisia psykopaatteja netinkautta voi löytää!!! Parhaiten lähdet aupairiksi luotettavan järjestön tai tutun suositusten kautta. Muutenkin oon kuullu juttui isäntäperheistä suoraan helvetistä: aupairit on nykyajan ORJATYÖVOIMAAAAA! Lähe mieluummin vaihtoon opiskelujen kautta, näet maailmaa omin ehdoin! Hyvää jatkoa!P.S. Älä lähe aupairiksi!;)

    • katinati

      Mä menin mol:n kautta auppariks ja paikka ei ollut sellanen kuin sen piti. Mutta mä löysin uuden perheen netin kautta, jossa olin hyvinkin onnellinen. Jos harkitset, niin kysy perheeltä kaikki työtehtävistäsi, työtunneista, ylityökorvauksista jne. Mutta päätellen noista x:stä olet turhan nuori lähtemään ulkomaille itsenäisesti. Mutta sitten vanhempana...

    • niin varaudu siihen

      että Italiassa kaikki ei ole aina niin kuin luvataan...

      nimimerkki: Italiassa ihan oikeissa töissä ollut

    • riippuu

      Mol:n sivuilla on paljon suomalaisten perheiden ilmoituksia ja suuri osa perheistä lomailee Suomessa sukulaisten luona nyt loma-aikoina... Minä tapasin kyseisen Elina Di Santon ja hän vaikutti oikein mukavalta ja kertoi työtehtävistä hyvinkin tarkasti. Tapaamisen perusteella saa ainakin melko hyvän kuvan perheestä, joten suosittelen! Itsekin lähden melko varmasti au pairiksi Saksaan (löysin perheen aupair-world.net sivuilta) ja toivon että perhe tosiaan on miltä näyttää. Kaikki ainakin vaikuttaa hyvältä ja aion tehdä sellaisen sopimuksen että pääsen kotiin jos haluan. Varmasti joillakin on myös huono tuuri au pair perheiden kanssa, mutta suurelle osalle kokemus on varmasti myös oikeasti upea ja ainutlaatuinen. Onnea etsintöihin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe