Muuten, välihuomatus kaikille lukijoille!

Kiitos...

kaikki ketkä olette haukkuneet petetyt vaimot huonopilluisiksi. Thank you, very musch!
Olen lukenut tätä sivua yksi ja puolivuotta. Olin hirvittävän mustasukkainen omasta uskottomasta miehestäni silloin alussa, mutta nyt en ole enää yhtään mustasukkainen.
Kyllä tämä uskottomuus palsta on oikeasti hyvä palsta.
Toki ymmärrän ja tiedän, kun kakkoset sanoo aina että jotain vikaa pitää olla ykkösessä kun ukkomies pettää.
Minä olen tiennyt 15 vuotta että olen ruma ja romuluinen ja kaikki paikat on väärissä paikoissa siksi ukkoni on pettänyt heti alusta alkaen minua.
Mutta tiedän en saisikaan uskollista miestä itselleni koska olen niin ruma siksi minulle välttää pettäjämies.

3

384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauska 4

välihuomautus. Minäkin olen niin eronnut, yh, petetty ja pettynyt, että salarakastajana toimiminen on ainut mitä minulle enää voidaan suoda. Olen lihonut elämäänpettynyt vanheneva nainen.

• Evoluutio-Jane

Hah! Nyt molemmat daamiset ottavat kalenterin käteensä ja tekevät seuraavat toimenpiteet:

- Laskette kuinka paljon rahaa teillä on irrotettavissa itsehuoltoon.

- Tilaatte ajan kampaajalle ja pyydätte jotain seksikästä ja rentoa

- ostatte uuden syysmalliston vaatteita niin että joku ammattitaitoinen neuvoo jos olette ihan pösilöitä pukeutumaan. Seksikästä mukaan, ja tyyliä!

- Alatte jo tänä iltana syömään oikein ja kevyesti

- Menette ja otatte vuoden jäsenyyden johonkin kuntokeskukseen. Sitodutte siihen ja käytte vähintään kaksi-kolme kertaa viikossa kuntoilemassa vuoden ajan niin että teillä on lopulta tiimalasivartalo.

- Jos aikaa vielä jää, otatte jonkin mielenkiintoisen uuden harrastuksen. Jos teidän on oltava kotona, tehkää se kotoa käsin.

- Opetelkaa tekemään oikeaoppinen päivä- ja iltameikki. Ihan luomivärillä ja kaikki. Meikkitytöt tavarataloissa opettavat teitä.

- Ostakaa ihanan viettelevä tuoksu.

Jos te teette nämä asiat, olette pian tyrmääviä pakkauksia, ja miehet pörräävät kimpussanne niin että voitte tehdä niille mitä haluatte. On tutkittu, että nainen voi olla minkänäköinen tahansa, mutta jos hänellä on hoikka vyötärö suhteessa lantioon, hän on miesten ihailema.

Mitään ei saa ilmaiseksi, joten mars hommiin! Ensi vuonna elämä maistuu ja on syytä juhlaan!

• Evoluutio-Jane

Hah! Nyt molemmat daamiset ottavat kalenterin käteensä ja tekevät seuraavat toimenpiteet:

- Laskette kuinka paljon rahaa teillä on irrotettavissa itsehuoltoon.

- Tilaatte ajan kampaajalle ja pyydätte jotain seksikästä ja rentoa

- ostatte uuden syysmalliston vaatteita niin että joku ammattitaitoinen neuvoo jos olette ihan pösilöitä pukeutumaan. Seksikästä mukaan, ja tyyliä!

- Alatte jo tänä iltana syömään oikein ja kevyesti

- Menette ja otatte vuoden jäsenyyden johonkin kuntokeskukseen. Sitodutte siihen ja käytte vähintään kaksi-kolme kertaa viikossa kuntoilemassa vuoden ajan niin että teillä on lopulta tiimalasivartalo.

- Jos aikaa vielä jää, otatte jonkin mielenkiintoisen uuden harrastuksen. Jos teidän on oltava kotona, tehkää se kotoa käsin.

- Opetelkaa tekemään oikeaoppinen päivä- ja iltameikki. Ihan luomivärillä ja kaikki. Meikkitytöt tavarataloissa opettavat teitä.

- Ostakaa ihanan viettelevä tuoksu.

Jos te teette nämä asiat, olette pian tyrmääviä pakkauksia, ja miehet pörräävät kimpussanne niin että voitte tehdä niille mitä haluatte. On tutkittu, että nainen voi olla minkänäköinen tahansa, mutta jos hänellä on hoikka vyötärö suhteessa lantioon, hän on miesten ihailema.

Mitään ei saa ilmaiseksi, joten mars hommiin! Ensi vuonna elämä maistuu ja on syytä juhlaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      331
      1926
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1609
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1301
    4. 143
      1148
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1141
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1115
    7. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1057
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      77
      1011
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      952
    10. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      9
      918
    Aihe