Ahdistaa

ahdistunut lihava

Ahdistaa. Olen hirveän ylipainoinen jonka johdosta pitäisi toki alkaa laihduttaa. Laihdutus vaikuttaa kuitenkin pelkiltä soijapavuilta :( Enkö voi hoikistua syömällä esim. perunaa, pastaa, riisiä? Leipää? Kaikkia noita haukutaan koska niissä on hiilaria mutta itse en voisi kuvitellakaan luopuvani mistään noista! Esim. peruna ja lihapullat, ei toivoakaan, vai..? Sain hieman toivoa kun lueskelin Painonvartijat- lehteä ja osa siinä olleista resepteistä vaikutti ihan tavalliselta ruualta...

HUOM!! En tarkoita että en söisi kasviksia/hedelmiä ym. mutta en olisi kokonaan valmis luopumaan kotiruuasta.

Millä itse laihdutatte?

3

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Voit hyvin syödä tavallista kotiruokaa, kunhan syöt vain alle oman kulutuksesi. Muista kolme pääateriaa: aamiainen, lounas ja päivällinen sekä lautasmalli. Normaaleista ruuista saa helposti laitettua kevennetyt versiot (esim. lisäämällä vihanneksia, korvaamalla vaikkapa kerman jollain muulla) ja mahan saa pienellä kalorimäärällä täyteen jos syö paljon kasviksia ja vihanneksia. Hyvää oloa ja laihdutusta auttaa myös se, että aloittaa harrastamaan liikuntaa. Täytyy vain muistaa se, että tekee vain sellaista mistä itse tykkää ja sen verran kuin tuntuu hyvältä, muuten liikunnasta tulee niin kauheaa pakkopullaa ettei sitä halua missään nimessä jatkaa.

• toinen samanlainen

Yksinkertainen perussääntö kuuluu; syö vähemmän liiku enemmän. Mutta miks se on niin vaikeaa? Itse sorrun aina syömään kaikkea hyvää ja epäterveellistä ja tietenkin siitä tulee tosi paha olla ja sitä tuntee itsensä niin luuseriksi. Jos haluat vaihtaa ajatuksia kanssani, niin laittaisitko sähköpostiosoitteesi? Olen tällainen hieman ylipainoinen parikymppinen nuori nainen joka tosiaan haluaa ja yrittää laihtua.

• sopia

painonvartijat, kun niillä ohjeilla saa puputtaa pottua ja leipää... Itselleni se ei sopinut, koska tarvitsen nopeamman tahdin (PV 1/2 - 1 Kg per viikko). Tiukkojen kuurien välillä lsken kyllä pisteitä. Pudotettavaa mulla kyllä riittää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe