naisen baarissa ja nyt haluaisin lähestyä häntä tekstarilla tai soitolla. En vaan tiedä mikä ois sopiva tekstari kun en haluaisi olla mitenkään tunkeileva. Ehdotuksia?
Tapasin
3
1629
Vastaukset
- ..perinteinen
että miten ois kahvit joku päivä? Se toimii aina ja on ihan hyvä alotus! Tsemppiä.
- Nainen -
Minua on lähestytty hienotunteisesti siten ettei ensimmäiseksi ole ehdotettu mitään, vaan kiitetty seurasta ja kysytty esim. mitenkäs viikkosi on lähtenyt menemään tms...Jos nainen vastaa takaisin) on siis kiinnostunut pitämään edelleen yhteyttä), voit esittää esim viikon päästä ehdotuksen illallisesta jossain.Kuitenkaan ensimmäistä viestiä ei kannata odotuttaa liian kauaa
- vinkkinainen
Hyviä vinkkejä olet saanut, mutta älä kysy "Lähdettäiskö kahville joku päivä?" vaan ehdota suoraan jotain tiettyä päivää. Jos naiselle ei sovi esim. torstaina klo:14, hän varmasti ehdottaa itse jotain muuta ajankohtaa. Älä jätä treffikutsua auki, ei siitä muuten tule mitään. Ole aktiivinen :D
t: Nainen27
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486399Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761