kertookaahan omia kokemuksia tosta euraupair järjestöstä..ootteko ollu tyytyväisiä? mitä järjestöä suosittelette?
kertokaapas
4
536
Vastaukset
- aupparina tällä hetkellä
Jos olet USA:aan päin suuntaamassa, niin ehdottomasti suosittelen EF:ää. Olen itse tällä hetkellä au pairina heidän kauttaan. Kaikki on toiminu tosi hyvin, niin ennen lähtöä kuin täälläkin ja aina kun on ollu jotain kysyttävää tai muuta asiaa, ne on aina auttanu tosi pian.
- päin
juuh sinne USAA:n ajattelin ja oon miettiny kans tota EF:ää, mut en oo vielä päättäny. saitko päättää ite et minne päin yhdysvaltoja menisit?
- aluetoiveista
päin kirjoitti:
juuh sinne USAA:n ajattelin ja oon miettiny kans tota EF:ää, mut en oo vielä päättäny. saitko päättää ite et minne päin yhdysvaltoja menisit?
sen verran että sain postia sieltä ja sanoivat, että saa rajata alueita minne haluaa mennä ja aluetoiveet ovat toteutuneet! itse siis valtsen ef:n, vaikutti muutenkin tosi hyvältä ja neuvoivat ja vastasivat minulle kun lähetin s-postia. suosittelen!
- aupparina tällähetkellä
päin kirjoitti:
Kyllä ne haastattelussa kysy aluetoiveesta. Toivoin Californiaan ja ne kysy, että kuinka tärkeetä on päästä sinne. Mulla se oli lähinnä sillee, et se olis ihan kiva, mut muutkin käy. Päädyin sitten itärannikolle, en Californiaan, mutta oon tähän tosi tyytyväinen, sillä tärkeintä on hyvä perhe, ei se missäpäin USA:a majailee. Mutta jos olisin sanonu, että haluan ehdottomasti Californiaan, niin uskon, että olis onnistunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242242Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281616- 891402
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231385Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1191005
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13704- 10690