Tietääkö joku kaupan nimeltä chromo, tai sen nimi on ainaki jottain tonnepäin! :D Jos tietää, niin saako sielt kangaslappuja mis on jonkun bändin kuva??
Täällä on kirjoteltu et,punkkari voi tehä myös pinkistä pitsimekosta punkkarin vaatteen, niin eli voiko punkkari pukeutua myös johonki kukallisseen paitaan tai käyttää rastoja ja on punkkari jos aate on "oikee??"
Käyttääkö punkkarit noin yleisesti mittään aineita? (Tyhmä kysymys.) Entä oliko/onko Sid Vicious punkkareitten esikuva??
punkkarit??
5
526
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kutsuuko punkkarit itseään punkkarieksi?? jos ei niin millä nimellä??
- anninna
Mitä hiton väliä!?!
- RautaNaama
ihme käsityksiä sulla..ihan kuin kaikki punkkarit pitäis änkee samaan muottiin, taidat olla joku wannabe :D
Mä itse en käytä mtn,edes alkoholia ja se on ihan mun oma päätös eikä se vaikeuta mun "punkkarina" oloa mitenkään...voi huoh..- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mieleesi että ehkä en oo punkkari, mutta nyt se tuli todistettua että ois pitäny laittaa loppuun et en oo punkkari, kska muuten ruvetaan heti vittuilemaan ja wannabeeleimaan.
- RautaNaama
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
mieleesi että ehkä en oo punkkari, mutta nyt se tuli todistettua että ois pitäny laittaa loppuun et en oo punkkari, kska muuten ruvetaan heti vittuilemaan ja wannabeeleimaan.
Ja tuliko sulle mieleen että se saattaa olla aika provosoivaa ja ärsyttävää tulla tänne yleistämään (melkein) kaikkea "punkkareihin" liittyvää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015