Mikä teistä on David Bowien paras levy? Minusta se on joko The rise and fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars tai Diamond Dogs, vaikka aika lähelle pääsevät myös Station to Station ja 1. Outside. Myös varhaisemmat levyt The man who sold the world ja Hunky Dory ovat hienoja. Viime aikojen retroilu ei sen sijaan ole oikein iskenyt. Bowie oli Bowie niin kauan kuin hän oli kameleontti ja edelläkävijä tai edes yritti sitä.
1. Outside
5
261
Vastaukset
- ...free festival...
Ootko nähny miestä livenä? Itteltä jäi Reality Tourin keikat tyystin näkemättä.. Levyistä parhaiten iskeneet ovat Diamond Dogs, Hunky Dory ja Heroes.
Myös ukon debyyttialbumi David Bowie on mainitsemisen arvoinen.. Ja uusien suhteen kyllä Reality oli Hoursin jälkeen askel parempaan..- Ziggy Stardust
joo, kahdesti: Tukholmassa 1991 ja Ruisrokissa 1997
- Daddy Pop
on tosi hyvä levy, tai ainakin sen A-puoli; kääntöpuolen instrumentaalitiluttelut ei muhun oikein kolahtaneet. Hunky Dory taas on täyttä tavaraa alusta loppuun saakka, samoin Diamond Dogs.
- Queen Bitch
Aladdin Sane on mulle bowien se levy... Räjäytti tajunnan vuonna 73...olin 10 vuotias.....marc Bolan on mulle vielä tärkeempi artisti...Jumalainen Nero,suorastaan...
- Ziggy Stardust
on tosiaan komea levy sekin, ainoastaan cover-versio Rollareitten biisistä Let's spend the night together on vähän turha. Bowiella on ollut joskus vähän kumalllisia valintoja cover-biiseiksi, en esimerkiksi ymmärrä mitä Beatlesin Across the universe tekee Young Americans -levyllä. Onhan se ihan kiva biisi mutta uudelleen tekemisessä pitäisi olla joku pointti ainakin jos on noin puhkitutuista ralleista kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3246205Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483676Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492861"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 671232
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831092Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11904