Tiia

"sämpylä"

Ois niin kiva taas kuulla sun äänes...harmi, että me ei olla voitu pitää enää yhteyttä. Täytyy myöntää, että alkaa olla ikävä sua. Luulen, että sullakin on ikävä mua..?

11

1368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiia-neiti

Haha :D
      Mistä tuo "sämpylä"?

Kuka ikävöi Tiiaa?
      Täällä yksi eronnut, mutten ehkä varmaan ole Se oikea Kaipauksen kohde, mutta huitti vaan kysyä ;)

• ....

Kuka/Ketä/milloin/missä?

• ....

Tarkentaisitkohan hieman?

• **** (m)

Täytyy lähes täysin yhtyä tuohon ensimmäiseen viestiin, Tiia on ikävä. Mutta en kyllä tiedä onko sinulla tunteita tännepäin?

Siitä on aikaa kun olimme enemmän tekemisissä, taitaa olla reippaat viisi vuotta. No ollaanhan me ohimenne muutamaan otteeseen nähty senkin jälkeen.

Toivottavasti törmäillään :)
      Viimekertainen näkeminen jätti polttavan ikävän...

• "sämpylä"

Niin tuon sämpylänhän keksit sä. Tuli kaiketi jostain siitä minä pidit mua,sämpylänä. Oltiin välillä pelottavankin samanlaisia. Sieluntoverit, loistavat panokaverit ja lopuksi ystävät, ellei jopa rakastavaiset. Siitähän ei koskaan otettu selvää. Ei edes toisella kertaa. Keskusteluja kaipailen.

• "sämpylä"

Mä luulen, että sä tiedät nimimerkistä kuka mä olen. Mä myös luulen, että kävisit täällä vaan löytääkses mut. Niin ku mä käyn täällä löytääkseni sut, vaikka meillä on toistemme numerot.

• En tainnut olla

se oikea..

En muista valitettavasti mitään sämpyläjuttuja ja luulen että kyseinen henkilö ottaisi minuun yhteyttä jos hänellä olisi ollut intressejä "vanhasta suolasta".. Tultiinhan me hyvin juttuun (fyysisesti/henkisesti ja tiedämme molemmat s24:n) ja sillä tavalla mutta se päättyi miten päättyi..

Mutta voithan sinä aina soittaa tai laittaa sille omalle Tiiallesi tekstiviestiä vaikka kysellen kuulumisia, jos soittaminen on vaikeahkoa. Samalla saat varmistuksen siitä, että onko hänellä ikävä sinua ;)

(Sitäpaitsi, ei kai se sen kummallisempaa ole x-lle laittaa viestiä kerta niitä aikaisemminkin olet laittanut. Ja mitä "kasvojen menetykseen tulee" jos ei ikävä kohtaa molemmin puolin, ainakin pääset yli tästä Tiiasta. Toivon silti että hänellä olisi riipaiseva ikävä sinua :) )

• 5678
        En tainnut olla kirjoitti:

se oikea..

En muista valitettavasti mitään sämpyläjuttuja ja luulen että kyseinen henkilö ottaisi minuun yhteyttä jos hänellä olisi ollut intressejä "vanhasta suolasta".. Tultiinhan me hyvin juttuun (fyysisesti/henkisesti ja tiedämme molemmat s24:n) ja sillä tavalla mutta se päättyi miten päättyi..

Mutta voithan sinä aina soittaa tai laittaa sille omalle Tiiallesi tekstiviestiä vaikka kysellen kuulumisia, jos soittaminen on vaikeahkoa. Samalla saat varmistuksen siitä, että onko hänellä ikävä sinua ;)

(Sitäpaitsi, ei kai se sen kummallisempaa ole x-lle laittaa viestiä kerta niitä aikaisemminkin olet laittanut. Ja mitä "kasvojen menetykseen tulee" jos ei ikävä kohtaa molemmin puolin, ainakin pääset yli tästä Tiiasta. Toivon silti että hänellä olisi riipaiseva ikävä sinua :) )

Minkänäköinen tyttö?

• "sämpylä"
        5678 kirjoitti:

Minkänäköinen tyttö?

Tummat hiukset (oikeesti blondi), söpöt kasvot, hymykuopat, vihreet silmät (muistaakseni), kaunis.

• "sämpylä"

sua täältä löytää, vaikka kuinka toivoisin. Ois vielä niin paljon sanottavaa. En koskaan tuu tapaamaan ketään, niin ku sä.

• ....

Meni vähän vikaan tuo kuvaus :/

Toivon kumminkin että joskus tulet kohtaamaan hänet live-elämässä ja saat sanotuksi asiasi. Tai sitten yksinkertaisesti tartut siihen luuriin..

Äläkä huoli, löydät kyllä vertaisesi tulevaisuudessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe