MAC MEIKIT SUOMESSA

Nimetön

Wooa, vihdoin M.A.C Suomessa. Kävin heti ekana päivänä ostamssa ihania meikkejä kassin täydeltä. Onpa tosiaan Stockkan meininki muuttunut Mac:in myötä. Musiikki soi ja työntekijät ihania hulluja taiteilijoita, mieletöntä...olen löytänyt taivaani. Ainoa, joka pelottaa on, että miten käy palkan, koska niitä ihquja meikkejä on saatava niin paljon. Eikä tosiaan ollut kallista.Tätä on tytöt odotettu, ei enää tarvitse lähteä ulkomaille vaan meikkejä ostamaan!!!!GO M.A.C!

37

20115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Niitäkö myydään taas vaihteeksi vain Stockalla?

      • Helsingissä!

        Juu.

        Ja vain Helsingin Stockalla.

        Helvetin helvetti. Minä en sinne asti lähde mitään meikkipurnukoita ihmettelemään.


      • ....
        Helsingissä! kirjoitti:

        Juu.

        Ja vain Helsingin Stockalla.

        Helvetin helvetti. Minä en sinne asti lähde mitään meikkipurnukoita ihmettelemään.

        Haistakaa Helsinkiläiset taas pitkä vittu.


      • pä!
        .... kirjoitti:

        Haistakaa Helsinkiläiset taas pitkä vittu.

        Elämäähän ei ole kehä 3:n ulkopuolella, joten ei siellä mitään meikkejäkään tarvita! Ärsyttävää Helsinkikeskeisyyttä, Stocca boigottiin ;o)


      • Nimetön
        pä! kirjoitti:

        Elämäähän ei ole kehä 3:n ulkopuolella, joten ei siellä mitään meikkejäkään tarvita! Ärsyttävää Helsinkikeskeisyyttä, Stocca boigottiin ;o)

        Hei camoon lady´s, kuulin jostain, että stockalta saisi tilata tavaraa soittamalla. Ainakin yksi minun tuttavani joskus muinoin soittamalla tilasi Helsingin Stockmanilta kengät. Kannattaa varmaan ainakin koittaa soittaa Stockmanille ja kysyä. MAC:in henkilökunta myös todella avuliasta ja asiantuntevaa, joten soitto myös heille(varmaan vaihteen kautta). Ehkä joku ratkaisu löytyisi, kaippa hekin haluavat tuotteitaan mahdollisimman monelle?


      • ...
        Nimetön kirjoitti:

        Hei camoon lady´s, kuulin jostain, että stockalta saisi tilata tavaraa soittamalla. Ainakin yksi minun tuttavani joskus muinoin soittamalla tilasi Helsingin Stockmanilta kengät. Kannattaa varmaan ainakin koittaa soittaa Stockmanille ja kysyä. MAC:in henkilökunta myös todella avuliasta ja asiantuntevaa, joten soitto myös heille(varmaan vaihteen kautta). Ehkä joku ratkaisu löytyisi, kaippa hekin haluavat tuotteitaan mahdollisimman monelle?

        Tosi helppoa onkin ostella tuotteita kokeilematta ja näkemättä. Pitäköön meikkinsä.


      • macisti_maalta
        ... kirjoitti:

        Tosi helppoa onkin ostella tuotteita kokeilematta ja näkemättä. Pitäköön meikkinsä.

        Ompas täällä katkera v****mainen sävy kaikissa viesteissä. Kyllähän tuon nyt uudelta sarjalta ymmärtää, että sinne mennään missä kauppa kannattaa ja varmasti tulevaisuudessa saadaan ehkä muuallekkin. Itse soitin tänään Hesan Stockkman Mac-pisteeseen ja tilasin muutaman tuotteen kokeiluun. Todella ihanaa palvelua sain ja yhdessä valittiin tuotteet ja hakuammuntaahan tämä on, mutta tilaavathan tosin ihmiset postimyynnilläkin ja jopa ulkomailta mitä vaan.Paketti tulee postiennakolla. Täytyy varmaankin raportoida sitten miten kävi:).Minä olen ainakin ihan innoissani vaikka mualla asunkin en ole katkera siitä etteivät joka pitäjään ole kauppojaan perustaneet.


      • maakuntienkin kauppoihin
        macisti_maalta kirjoitti:

        Ompas täällä katkera v****mainen sävy kaikissa viesteissä. Kyllähän tuon nyt uudelta sarjalta ymmärtää, että sinne mennään missä kauppa kannattaa ja varmasti tulevaisuudessa saadaan ehkä muuallekkin. Itse soitin tänään Hesan Stockkman Mac-pisteeseen ja tilasin muutaman tuotteen kokeiluun. Todella ihanaa palvelua sain ja yhdessä valittiin tuotteet ja hakuammuntaahan tämä on, mutta tilaavathan tosin ihmiset postimyynnilläkin ja jopa ulkomailta mitä vaan.Paketti tulee postiennakolla. Täytyy varmaankin raportoida sitten miten kävi:).Minä olen ainakin ihan innoissani vaikka mualla asunkin en ole katkera siitä etteivät joka pitäjään ole kauppojaan perustaneet.

        Itse olisin tarvinnut Kenzokin tuotteita, eikä niitä ole enää Treen Stokkalla. Olisin saanut tilattua, mutta tuli risteily tehtyä, hain sit laivalta kuin sai halvemmalla.


      • KKN
        maakuntienkin kauppoihin kirjoitti:

        Itse olisin tarvinnut Kenzokin tuotteita, eikä niitä ole enää Treen Stokkalla. Olisin saanut tilattua, mutta tuli risteily tehtyä, hain sit laivalta kuin sai halvemmalla.

        Mutta eihän landet tartte kuin Lumenea, ja sekin menee vähän hienostelun puolelle.


    • shu uemuran fani vuodesta 04

      No jaa, MAC:lla on muutamia hittituotteita kuten huulikiillot ja kulmakynät, mutta muuten aika peruskamaa. Saataisiinpa kunnon luksusmeikit kuten Shu Uemura ja NARS Suomeen, niin enää ei tarvitsisi ostaa meikkejä ulkomailta!!

      • lumiainen

        Kukaan ei taida muistaa, mutta Shu Uemurahan oli Helsingissä myynnissä, mutta liike taidettiin lopettaa kannattamattomuuden vuoksi. Olisiko ollut noin 8 vuotta sitten?


      • Nars

        Nars ei ole luksusmeikki vaan ihan normaalitason kamaa. Jotain tasoa...


      • artist_77
        lumiainen kirjoitti:

        Kukaan ei taida muistaa, mutta Shu Uemurahan oli Helsingissä myynnissä, mutta liike taidettiin lopettaa kannattamattomuuden vuoksi. Olisiko ollut noin 8 vuotta sitten?

        Minä muistan kyllä Shu Uemuraa sai Suomesta, mutta ei tehnyt kauppaansa joten lopetti. Kävin itse vielä loppuunmyynnissä missä sai parilla markalla kaikkea. Näin se vaan meni ..menee.Kävin muuten Stockkalla ja kyllä taas jäi mukaan kassillinen vaikka ripsaria menin hakemaan.


      • MAC Turku
        Nars kirjoitti:

        Nars ei ole luksusmeikki vaan ihan normaalitason kamaa. Jotain tasoa...

        Nyt saa MAC:n meikkejä jopa kehä 3 ulkopuolelta :D Turussa on ollu 3kk myyntipiste stockkalla Hansakorttelissa(?).
        Ja Turussa kertovat, että niitä tosiaa porukka tilailee, ku tietäävät mitä haluaavat, ni sokkarille tms. Missä nyt onkaa "vastaanotto" näille tuotteille jne.
        Mut kannattaa ottaa asiasta selvää, iha tarkkaan en muista miten tuo meni. Ja Turkuunki tää avattii just sentakia, että nii paljo kävi porukkaa HKI ostamassa tuotteita.


      • MAC fan
        MAC Turku kirjoitti:

        Nyt saa MAC:n meikkejä jopa kehä 3 ulkopuolelta :D Turussa on ollu 3kk myyntipiste stockkalla Hansakorttelissa(?).
        Ja Turussa kertovat, että niitä tosiaa porukka tilailee, ku tietäävät mitä haluaavat, ni sokkarille tms. Missä nyt onkaa "vastaanotto" näille tuotteille jne.
        Mut kannattaa ottaa asiasta selvää, iha tarkkaan en muista miten tuo meni. Ja Turkuunki tää avattii just sentakia, että nii paljo kävi porukkaa HKI ostamassa tuotteita.

        Saako niitä MAC-tuotteita vielä stadista? En ole nimittäin pitkään aikaan Stockmanilla käynyt. Mistä muualta MAC-tuotteita saa Suomesta?


    • Sanifani

      Hei, täällä on toi v****mainen käytös jo liian pitkäl...Ja mikä täs on, ettei jaksa mennä ostaa MACia hesasta, eihän se oo pakko.Normaalisti itekin käytän Lumenen Natural Code-meikkejä.Kaikki meikit kelapaa, ei tartte mitään Amerrikalaisten MACejä...Lumenee saa joka puolelta, hyviä siveltimiä mm.Seppälästä ja norm. meikit on PALJON halvempia kuin MACit...

      • dddddvvv

        MACillä nyt vaan sattuu olemaan tiettyjä tuotteita, jotka pesee laadullaan kaikki muut...niistä silloin voi vähän enemmän maksaakin.


      • Trolli

        Niin, meikeissä, vaatteissa ja ihonhoidossahan ei mistään kannata maksaa kymppiä enempää ja kaikkein halvin on aina paras!


    • Gosh--

      Minkä takia tuota makkia suositaan nyt niin paljon? Itekkin oon meinannu ostaa mutta nyt on ihmetyttäny mikä siinä on niin hyvää? :D Esim eikö gosh ole myös melko hyvä merkki?

      • niinpä...

        Minulla on MAC:in meikkejä, mutta en ole niin vakuuttunut, että brändi olisi jotenkin ylivoimainen. Luomivärit ovat kauhean pieniäkin. Ehkä vaihtuvat kokoelmat saavat jotkut koukuttumaan?


      • ei kannata vaihtaa
        niinpä... kirjoitti:

        Minulla on MAC:in meikkejä, mutta en ole niin vakuuttunut, että brändi olisi jotenkin ylivoimainen. Luomivärit ovat kauhean pieniäkin. Ehkä vaihtuvat kokoelmat saavat jotkut koukuttumaan?

        Huomasin että MakeUpStoren luomivärinapeissa on painoa kaksinkertaisesti MAC-nappeihin verrattuna. Väreissä löytyy ja saa muualtakin kuin Helsingistä tai Turusta, eli pitäydyn vanhoissa suosikeissani. Art Deco on toinen josta tykkään.


    • poorpeople

      kallis mun kukkarolle

    • Meikkitytteli

      Ei ole asiaa MACista, mutta haluan heittää pienen vinkin poorpeoplelle ja muille, jotka toivovat löytävänsä laatukosmetiikkaa sopuhintaan. ADEN Cosmetics myy nyt verkkokaupassaan www.adencosmetics.fi/shop kaikkia tuotteitaan 30%:n alennuksella. Toimituksesta ei tarvitse maksaa erikseen, jos tilaa vähintään 50 eurolla. Olen käyttänyt joitakin ADENin tuotteita jo vuosia ja voin suositella. Ne pysyy ilman korjailua koko päivän ja värit on ihan huikeita.

    • hoho moi

      Tutun Stockassa on kans macin meikkei , ei tarvii valittaa ettei sais mistää ja jos ei jaksa lähtee hesaa tai turkuu tilatkaa netist

    • Muuttakaa helsinkii jos ärsyttää, tääl on kivaa :DD

    • Löysin ilmeisesti hiljattain avatun verkkokaupan www.kosmetiikkaliike.fi joka
      myy MAC huulipunia , onko kenelläkään kokemusta ?

    • Jenn-aaa
    • MACholisti

      Tuo Kosmetiikkaliike näyttää myyvän feikkejä, nuo MAC huulipunat ovat väärennöksiä. Pakkaus ei ole sama kuin aidoissa ja sävyt ovat värin kanssa päin honkia. Varokaa!

    • Itse päätin kokeilla , tilasin pari eri sävyä ja kynsilakkaa.
      Huulipunat ainakin toimii hyvin , kynsilakkaa en vielä ole kokeillut

    • mii44

      Jep! näyttää hyvin hyvin feikeiltä nuo huulipunat mitä tuola yhdellä sivulla myydään. se mac logo mikä huulipunissa sielä kuvissa on, on aivan liian ylhäällä ja se näyttää muutenkin vähä erilaiselta kun aidoissa macin huulipunissa. muutenkin on eroa jos tarkkaan katsoo! en siis suosittele tilaamaan!!

    • tietämätön

      Tietääkö kukaan onko mac pisteitä virossa?
      Jos on niin missä?

      • käynyt

        Kaubamaja


    • Tietäjä

      Niitähän saa myös turusta jostain.. näin olen kuullut :)

    • sdfv

      Turun stockalla on myös mac piste. :) Pakko sanoa että en tajua miksi pitää ostaa aina mac tai jotain muita helvetin kalliita meikkejä, juu ehkä parin tuotteen ymmärtää mutta.. Ja tietty jos rahaa on ni mikä siinä

    • Muesu

      Pian myös Tampereella!

    • MAC cosmetics

      Kuinka laaja Turun stockan MAC-piste on? Onko ihonhoitotuotteitakin vai vaan meikkejä?

    • jtyjyu

      Jihuu, kohta saa MACin tuotteita myös Tampereelta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe