pala palalta..

sana sanalta

tahdon uuden elämän.

ihastuttiin, tutustuttiin. mitään fyysistä ekan tapaamiskerran suutelua lukuunottamatta ei ole ollut.
sä piiritit mua, kerroit tuntees, haluavas mua. olet naimisissa. ilmoitin että en sulle 2. naiseksi rupea, meille on kaikki mahdollista vain jos mä olen 1.
sä sanoit ettet voi vaimoasi jättää, et voi numeroani puhelimessasi enää pitää, koska kiusaus on liian suuri.
haluat mua, välität musta ja kysyit mutta miksi emme voineet tavata 4 vuotta sitten.

etkö uskalla ottaa riskiä ja muuttaa omiasi sanojasi lainaten "rutinoitunutta" elämääsi.
mä rakastaisin sua ja mun kanssa et ikinä olisi yksin niin kuin omien sanojesi mukaan nyt olet.

mä en ikinä lopettaisi arvostamasta sua, olisin sun kokonaan.

miksi sä olet se joka pelkää tarttua tilaisuuteen, miksi sä pelkäät ihmisten näkevän teidän kulissien romahtamista?

14

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä päättelet, ettei mieluusti vaimoaan pettävä mies pettäisi sinuakin, kun ensihuuma haihtuisi?

• alkuperäinen12

uskon siihen että kun joku oikeesti kolahtaa niin sitä EI IKINÄ erehtyisi ottamaan riskiä, minkä vuoksi toisen voisi menettää ikuisesti..jos jota kuta rakastaa enemmän kuin mitään, miksi ikinä tekisit mitään mikä voisi saada toisen katoamaan tai miten ikinä pystysit loukkaamaan toista pahasti? uskon että tosi rakkaus ei haihdu kymmenissä vuosissa, se oikea rakkaus on ikuista

• sitä pelkää

vaan tuo ukko pelkää erota vaimostaan, miksi erota pelkän seksin ja uuden tuntemattoman edessä, kun takana tuttu hyvä historia oman vaimon kanssa.

• ,kjgfsw
        alkuperäinen12 kirjoitti:

uskon siihen että kun joku oikeesti kolahtaa niin sitä EI IKINÄ erehtyisi ottamaan riskiä, minkä vuoksi toisen voisi menettää ikuisesti..jos jota kuta rakastaa enemmän kuin mitään, miksi ikinä tekisit mitään mikä voisi saada toisen katoamaan tai miten ikinä pystysit loukkaamaan toista pahasti? uskon että tosi rakkaus ei haihdu kymmenissä vuosissa, se oikea rakkaus on ikuista

olla kovin ihastunut. Ihastus ei ole rakkautta.

• Kannattaisi

vähän miettiä etukäteen, ennen kuin sitoutuu vain yhteen ja samaan naiseen. Avioero tulee s*tanan kalliiksi!

• heh heh

Taas joku lutka itkee jonkun "alfauroksen" perään. Jos totta puhutaan niin ihmiset on perseestä.

• että....

rakastan vaimoani, vaikka valehtelinkin sinulle muuta päästäkseni housuihisi. Idiootti!

Nyt poistin numerosi puhelimesta ja yritän päästä sinusta eroon, mutta sinä et sitä tunnu tajuavan. Idiootti!

• rggre

Joo, tuohan siinä on aina vaarana.

• on puhua.

Vapaa ilmeisesti itse olet.

Toinen on rakentanut kulisseja 3-4 vuotta. On yhteistä velkaa ym. omaisuutta. Ei siitä kuule niin vain lähdetä. Kyllä kulisseja sen seitsemän vuotta ainakin kannattaa pitää pystyssä, kun on niin paljon aikaa, vaivaa ja rahaa laittanut niiden rakentamiseen. Siinä alkaa tunteet olla sivuseikka, kun asuntoja aletaan yhdessä lyhentämään.

• ..........................

Kerroppas mulle... ikänne?

• alkuperäinen21

ikää minulla 26 ja hänellä 34
        en millään pysty ymmärtämään enkä toivo kenellekään sitä, että kulissit pidetään pystyssä molempien huonon olon ja kärsimisen kustannuksella.
        toiseen kasvetaan kiinni, ei uskalleta olla yksin..tehdään vaikka lapsi jos se pelastais suhteen, jos asiat sitten alkaa rullaan..
        paskan marjat sanon minä! täällä ollaan tasan kerran, kuka ihme haluaa olla onneton tai tuhlata aikaansa väärän (enemmän tai vähemmän) ihmisen kanssa.

kun täytät 50 ja saat "villityksen" tai lapset (jos niitä on) lähtee kodista ja huomaat että sinulla ei ole enää mitään yhteistä henkilön kanssa jonka kanssa jäit, mietitkö silloin että "kannattiko?" kun aika pikku hiljaa alkaa oleen siinä.

mennyttä kun ei saa takaisin.

• lkjhfff
        alkuperäinen21 kirjoitti:

ikää minulla 26 ja hänellä 34
        en millään pysty ymmärtämään enkä toivo kenellekään sitä, että kulissit pidetään pystyssä molempien huonon olon ja kärsimisen kustannuksella.
        toiseen kasvetaan kiinni, ei uskalleta olla yksin..tehdään vaikka lapsi jos se pelastais suhteen, jos asiat sitten alkaa rullaan..
        paskan marjat sanon minä! täällä ollaan tasan kerran, kuka ihme haluaa olla onneton tai tuhlata aikaansa väärän (enemmän tai vähemmän) ihmisen kanssa.

kun täytät 50 ja saat "villityksen" tai lapset (jos niitä on) lähtee kodista ja huomaat että sinulla ei ole enää mitään yhteistä henkilön kanssa jonka kanssa jäit, mietitkö silloin että "kannattiko?" kun aika pikku hiljaa alkaa oleen siinä.

mennyttä kun ei saa takaisin.

päättelet, että heillä on molemmilla huono olo ja avioliittokin on pelkkä kulissiavioliitto? Siitäkö kun mies sattui sinulle niin sanomaan?Usko, ettei kulissiavioliittoja tarvitse kuin korkean tason poliitikot ennen vaaleja eivätkä Suomessa silloinkaan. Kyllä hän on naimisissa omasta vapaasta tahdostaan ja niin on hänen vaimonsakin. Älä ole noin naivi.

• näitä...

olet sille pelkkä reikä.

Seuraava kysymys!

• Mangusti.

"sä sanoit ettet voi vaimoasi jättää, et voi numeroani puhelimessasi enää pitää, koska kiusaus on liian suuri."

Miksei viesti mene perille? Se ei voi jättää vaimoaan, koska se ei halua jättää sitä. Jos se haluaisi jättää vaimonsa ja valita sinut, niin se voisi tehdä niin. Kaikki muu on valhetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      7324
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3496
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3422
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1465
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      50
      1298
    Aihe