Pepsi Max

janotäti

ja muut light limut. Niin tietääkö joku...lihottaako.?

18

7907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en käyttäis

Kyllä lihottavat....itse en ainakaan käyttäisi,vesi paras janojuoma

• urpot

jos ei ole kaloreita niin ei sillon tasan lihota ketään!Jokainen kaiketi kykenee siitä pullon kyljestä tihrustamaan pikku simmuillaan mitä siinä lukee...

• kaloreita

ole, mutta...

Pepsi Maxia ei oo mitään järkeä juoda kovin suuria määriä. Vähän kuin kahvi; kun juot lasillisen kolaa pitää juoda saman verran vettä, että elimistön nestetasapaino säilyy.

Muissa light-juomissa ei tuota ongelmaa oo.

Tällaista oon sitten kuullut kerrottavan, että keinomakeutusaineet huijaisivat haimaa. Ja vaikuttaa jotenkin nälkäisyteen ja insuliiniin. en muista. Mutta siis ei ollut hyvä asia. Ja tuossa tapauksessa myös lihottavat. Itse suosin nykyään vissyä. Tuleepahan sitten niitä suolojakin.

• muta mamma

Light-limua ei yksinkertaisesti jaksa niin paljon juoda että energiaa tulisi liikaa jos muuten syömiset OK. Turvotuksen kanssa sitten on todennäköisesti isompia pulmia. Lisäaineitahan niistä juomista lisäksi roppakaupalla saa, vaikka aspartaamia pidetään kaiketi aika "turvallisena" tutkimusten mukaan. Muitakin mielipiteitä tietty ko. aineista on, ulkomailla vouhkataan aikalailla aspartaamin vaaroista, USA:ssa jotkut on sitä mieltä, että se aiheuttaa kaikki mahdolliset sairaudet AIDS:ia lukuun ottamatta ja lukemattomia muita vielä diagnosoimattomiakin sairauksia. Itse en hirveästi tykkää aspartaamin ja muiden keinoaineiden sivumausta, mutta makuja on monenlaisia.

• Hyvää..

Ei Pepsi Max lihota. En ainakaan ole moista huomannut. Vaikutus on itseasiassa päinvastoin. Pepsi Max on hyvä korvike karkeille.

• Lihottaa

Limsojen juomisessa ei ole mitään hyvää.

Laihdutettaessa esim. pepsin sisältämä kofeiini sotkee aineenvaihduntaa. Lisäksi kevytversiot sisältävät makeutusaineita, jotka vaikuttavat veren sokeritasoon samansuuntaisesti kuin sokeri.

• Ei yhtään parempaa

Tuohon voisi heitää vastakysymyksen, onko kahvin juomisessa mitään hyvää? Kuitenkin todella moni aikuisikäisitä sitä juo päivittäin. Toiset enemmä, toiset vähemmän. Kofeiinia siinä on kahvissakin. Samoin muita ei niin terveellisä aineita.

• ...........

kaikki limpsat lihottaa oli se sit tavallista tai kevytlimpsaa itekkin join yhteen aikaan aikalailla limpsaa niin kyllä vaan kerty läskiä siitä hyvästä.lopetin juonnin ja vaihdoin sen veteen ja vichyyn niin alko painokin laskeen...

• ei lihota

kyllä sitä on sitten syöty jotain väärää jos pepsimaxista lihoo..Katoppa kalorit.

Ite oon juonu sitä pitkään eikä ole paino noussut,sillä pystyy nälän pitämään loitolla hyvin.

Ja tuttava on laihtunut Pepsimaxin ansiosta tosi paljon.

• janotäti
        ei lihota kirjoitti:

kyllä sitä on sitten syöty jotain väärää jos pepsimaxista lihoo..Katoppa kalorit.

Ite oon juonu sitä pitkään eikä ole paino noussut,sillä pystyy nälän pitämään loitolla hyvin.

Ja tuttava on laihtunut Pepsimaxin ansiosta tosi paljon.

kaikille vastanneille.Ja,a lihottaa ei lihota se jäi vielä kysymysmerkiksi:)Eihän siinä kaloreita ole kylläkään, ja saahan diabeetikot juoda sitä, niin ei kai se sokeritasapainokaan pitäisi horjua. Aspartamia ja muita keinomakutumisaineitahan on monessa muussakin tuotteessa. Syön esim. Valion rasvaton jugurtti. ,siinäkin on. Sanon niinkuin toinen vastaaja täällä että pepsi Max on hyvä korvike karkeille.:)

• Missy.
        janotäti kirjoitti:

kaikille vastanneille.Ja,a lihottaa ei lihota se jäi vielä kysymysmerkiksi:)Eihän siinä kaloreita ole kylläkään, ja saahan diabeetikot juoda sitä, niin ei kai se sokeritasapainokaan pitäisi horjua. Aspartamia ja muita keinomakutumisaineitahan on monessa muussakin tuotteessa. Syön esim. Valion rasvaton jugurtti. ,siinäkin on. Sanon niinkuin toinen vastaaja täällä että pepsi Max on hyvä korvike karkeille.:)

Tunnustan juovani 1 - 1,5 l Pepsi Maxia päivässä... tiedän, se on aika paljon. Mutta painoa olen pudottanut 14 kg, joten ei Pepsi Max todellakaan lihota.

• >=3
        Missy. kirjoitti:

Tunnustan juovani 1 - 1,5 l Pepsi Maxia päivässä... tiedän, se on aika paljon. Mutta painoa olen pudottanut 14 kg, joten ei Pepsi Max todellakaan lihota.

Mun äiti juo 3 - 4,5 litraa Pepsi Maxia päivässä... Se on jo ongelma

• Anonyymi
        >=3 kirjoitti:

Mun äiti juo 3 - 4,5 litraa Pepsi Maxia päivässä... Se on jo ongelma

Joo no usein alkaa olla ongelma kun mitä tahansa juo tai syö liikaa....paitsi vedessä se liika on jo todella suuri määrä.

• blackswan90

yhä edelleenkin aspartaamin vaikutukset ovat yksilöllisiä. toiset lihoo, toiset laihtuu. :)

• Heh !

Missä tutkimuksessa näin on todettu ?

Aspartaami ei sisällä juuri nimeksikään energiaa, joten se ihan pelkästään siitä muusta kiinni, mitä suuhunsa tunkee, laihtuuko vai lihoaako.

• Anonyymi

Aspartaami ei ole mikään terveysaine. Sen käyttäjät ovat raportoineet vaikka mitä oireita mutta koska valtaosalle ei tule ongelmia niin bisnes saa jatkua

• Anonyymi

Pepsi Max on parasta.

Cokis on BLM sakin takia juomakelvotonta.

• Anonyymi

Ai nekös sitä valmistaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe