Pepsi Max

janotäti

ja muut light limut. Niin tietääkö joku...lihottaako.?

18

8946

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en käyttäis

Kyllä lihottavat....itse en ainakaan käyttäisi,vesi paras janojuoma

• urpot

jos ei ole kaloreita niin ei sillon tasan lihota ketään!Jokainen kaiketi kykenee siitä pullon kyljestä tihrustamaan pikku simmuillaan mitä siinä lukee...

• kaloreita

ole, mutta...

Pepsi Maxia ei oo mitään järkeä juoda kovin suuria määriä. Vähän kuin kahvi; kun juot lasillisen kolaa pitää juoda saman verran vettä, että elimistön nestetasapaino säilyy.

Muissa light-juomissa ei tuota ongelmaa oo.

Tällaista oon sitten kuullut kerrottavan, että keinomakeutusaineet huijaisivat haimaa. Ja vaikuttaa jotenkin nälkäisyteen ja insuliiniin. en muista. Mutta siis ei ollut hyvä asia. Ja tuossa tapauksessa myös lihottavat. Itse suosin nykyään vissyä. Tuleepahan sitten niitä suolojakin.

• muta mamma

Light-limua ei yksinkertaisesti jaksa niin paljon juoda että energiaa tulisi liikaa jos muuten syömiset OK. Turvotuksen kanssa sitten on todennäköisesti isompia pulmia. Lisäaineitahan niistä juomista lisäksi roppakaupalla saa, vaikka aspartaamia pidetään kaiketi aika "turvallisena" tutkimusten mukaan. Muitakin mielipiteitä tietty ko. aineista on, ulkomailla vouhkataan aikalailla aspartaamin vaaroista, USA:ssa jotkut on sitä mieltä, että se aiheuttaa kaikki mahdolliset sairaudet AIDS:ia lukuun ottamatta ja lukemattomia muita vielä diagnosoimattomiakin sairauksia. Itse en hirveästi tykkää aspartaamin ja muiden keinoaineiden sivumausta, mutta makuja on monenlaisia.

• Hyvää..

Ei Pepsi Max lihota. En ainakaan ole moista huomannut. Vaikutus on itseasiassa päinvastoin. Pepsi Max on hyvä korvike karkeille.

• Lihottaa

Limsojen juomisessa ei ole mitään hyvää.

Laihdutettaessa esim. pepsin sisältämä kofeiini sotkee aineenvaihduntaa. Lisäksi kevytversiot sisältävät makeutusaineita, jotka vaikuttavat veren sokeritasoon samansuuntaisesti kuin sokeri.

• Ei yhtään parempaa

Tuohon voisi heitää vastakysymyksen, onko kahvin juomisessa mitään hyvää? Kuitenkin todella moni aikuisikäisitä sitä juo päivittäin. Toiset enemmä, toiset vähemmän. Kofeiinia siinä on kahvissakin. Samoin muita ei niin terveellisä aineita.

• ...........

kaikki limpsat lihottaa oli se sit tavallista tai kevytlimpsaa itekkin join yhteen aikaan aikalailla limpsaa niin kyllä vaan kerty läskiä siitä hyvästä.lopetin juonnin ja vaihdoin sen veteen ja vichyyn niin alko painokin laskeen...

• ei lihota

kyllä sitä on sitten syöty jotain väärää jos pepsimaxista lihoo..Katoppa kalorit.

Ite oon juonu sitä pitkään eikä ole paino noussut,sillä pystyy nälän pitämään loitolla hyvin.

Ja tuttava on laihtunut Pepsimaxin ansiosta tosi paljon.

• janotäti
        ei lihota kirjoitti:

kyllä sitä on sitten syöty jotain väärää jos pepsimaxista lihoo..Katoppa kalorit.

Ite oon juonu sitä pitkään eikä ole paino noussut,sillä pystyy nälän pitämään loitolla hyvin.

Ja tuttava on laihtunut Pepsimaxin ansiosta tosi paljon.

kaikille vastanneille.Ja,a lihottaa ei lihota se jäi vielä kysymysmerkiksi:)Eihän siinä kaloreita ole kylläkään, ja saahan diabeetikot juoda sitä, niin ei kai se sokeritasapainokaan pitäisi horjua. Aspartamia ja muita keinomakutumisaineitahan on monessa muussakin tuotteessa. Syön esim. Valion rasvaton jugurtti. ,siinäkin on. Sanon niinkuin toinen vastaaja täällä että pepsi Max on hyvä korvike karkeille.:)

• Missy.
        janotäti kirjoitti:

kaikille vastanneille.Ja,a lihottaa ei lihota se jäi vielä kysymysmerkiksi:)Eihän siinä kaloreita ole kylläkään, ja saahan diabeetikot juoda sitä, niin ei kai se sokeritasapainokaan pitäisi horjua. Aspartamia ja muita keinomakutumisaineitahan on monessa muussakin tuotteessa. Syön esim. Valion rasvaton jugurtti. ,siinäkin on. Sanon niinkuin toinen vastaaja täällä että pepsi Max on hyvä korvike karkeille.:)

Tunnustan juovani 1 - 1,5 l Pepsi Maxia päivässä... tiedän, se on aika paljon. Mutta painoa olen pudottanut 14 kg, joten ei Pepsi Max todellakaan lihota.

• >=3
        Missy. kirjoitti:

Tunnustan juovani 1 - 1,5 l Pepsi Maxia päivässä... tiedän, se on aika paljon. Mutta painoa olen pudottanut 14 kg, joten ei Pepsi Max todellakaan lihota.

Mun äiti juo 3 - 4,5 litraa Pepsi Maxia päivässä... Se on jo ongelma

• Anonyymi
        >=3 kirjoitti:

Mun äiti juo 3 - 4,5 litraa Pepsi Maxia päivässä... Se on jo ongelma

Joo no usein alkaa olla ongelma kun mitä tahansa juo tai syö liikaa....paitsi vedessä se liika on jo todella suuri määrä.

• blackswan90

yhä edelleenkin aspartaamin vaikutukset ovat yksilöllisiä. toiset lihoo, toiset laihtuu. :)

• Heh !

Missä tutkimuksessa näin on todettu ?

Aspartaami ei sisällä juuri nimeksikään energiaa, joten se ihan pelkästään siitä muusta kiinni, mitä suuhunsa tunkee, laihtuuko vai lihoaako.

• Anonyymi

Aspartaami ei ole mikään terveysaine. Sen käyttäjät ovat raportoineet vaikka mitä oireita mutta koska valtaosalle ei tule ongelmia niin bisnes saa jatkua

• Anonyymi

Pepsi Max on parasta.

Cokis on BLM sakin takia juomakelvotonta.

• Anonyymi

Ai nekös sitä valmistaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe