Ideoita kaivataan!

sinkkuprinsessa

Nyt alkaa olla ideat todella vähissä. Mä oon kiinnostunut miehestä jonka jossain vaiheessa kuvittelin olevan kiinnostunut minusta. Mut mä en ole enää varma onko se kiinnostunut. Mä olen kaikin tavoin yrittänyt vihjailla sille et olen kiinnostunut. Välillä jo tuntui siltä et se tajus sen ja kaikki meni jo paremmin. Nyt taas tuntuu et se ei tajua yhtään mitään.

Mä sain sen numeron n. 2 kk sitten, kun kyselin sähköpostiosoitetta työasioissa, heh...niin varmaan työasioissa. Mut joka tapauksessa, keräsin rohkeutta pari viikkoa ja soitin. Puhelu sujui hyvin juteltiin kyllä enemmän muusta kuin työasiasta, ja rupateltiin yli puoli tuntia ainakin. Ollaan sen jälkeen kerran tavattu (ei treffit), mut tää homma ei nyt oikein edisty.

Mä haluisin nyt tietää onko se yhtään kiinnostunut. Jos on, mä kyllä hoidan loput, mut mä en todellakaan tiedä. Välillä tuntuu että on ja välillä et ei yhtään. Toisaalta annan itse välillä yhtä harhaanjohtavia merkkejä. Mistä mä tiedän onko se kiinnostunut vai ei?

3

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JTSSS

Miehet eivät tajua mitään vihjailua.

Alkavat ajatella vasta kun saavat piparia että tää on kohta vakavaa.

• Piparkakku mies

Piparia missä antakaa mullekin, tahtoo itkee ellei saa!! Säälittävää!

• kkkk+

Jos mies vain vihjailee, eikä tee mitään muuta, niin tekeekö se sinuun vaikutuksen?

Tasa-arvon aikoja kai elellään... Naiset pääsee seuran haussa liian helpolla, jos pitää valittaa, kun vihjailu ei riitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1059
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe