Nyt alkaa olla ideat todella vähissä. Mä oon kiinnostunut miehestä jonka jossain vaiheessa kuvittelin olevan kiinnostunut minusta. Mut mä en ole enää varma onko se kiinnostunut. Mä olen kaikin tavoin yrittänyt vihjailla sille et olen kiinnostunut. Välillä jo tuntui siltä et se tajus sen ja kaikki meni jo paremmin. Nyt taas tuntuu et se ei tajua yhtään mitään.
Mä sain sen numeron n. 2 kk sitten, kun kyselin sähköpostiosoitetta työasioissa, heh...niin varmaan työasioissa. Mut joka tapauksessa, keräsin rohkeutta pari viikkoa ja soitin. Puhelu sujui hyvin juteltiin kyllä enemmän muusta kuin työasiasta, ja rupateltiin yli puoli tuntia ainakin. Ollaan sen jälkeen kerran tavattu (ei treffit), mut tää homma ei nyt oikein edisty.
Mä haluisin nyt tietää onko se yhtään kiinnostunut. Jos on, mä kyllä hoidan loput, mut mä en todellakaan tiedä. Välillä tuntuu että on ja välillä et ei yhtään. Toisaalta annan itse välillä yhtä harhaanjohtavia merkkejä. Mistä mä tiedän onko se kiinnostunut vai ei?
Ideoita kaivataan!
sinkkuprinsessa
3
1197
Vastaukset
- JTSSS
Miehet eivät tajua mitään vihjailua.
Alkavat ajatella vasta kun saavat piparia että tää on kohta vakavaa.- Piparkakku mies
Piparia missä antakaa mullekin, tahtoo itkee ellei saa!! Säälittävää!
- kkkk+
Jos mies vain vihjailee, eikä tee mitään muuta, niin tekeekö se sinuun vaikutuksen?
Tasa-arvon aikoja kai elellään... Naiset pääsee seuran haussa liian helpolla, jos pitää valittaa, kun vihjailu ei riitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827