Nainen voidaan iskeä myös näin...
Kävelen sisään baariin. En ole ollut baareissa useisiin vuosiin.
Istahdan tiskille, tilaan kahvin. Alan katsella ympärilleni.
Huomioni kiinnittää sopiva nainen. Minulle sopiva, analysoin hetken hänen käytöstään, seuralaisiaan, onko sormessa sormusta jne jne jne...
Nousen ylös, kävelen reippaasti hänen luokseen ja kysyn : "Moi, ootko sä vapaalla jalalla?"
Jos vastaus on myönteinen...
"Kato tätä pärstää, onko tää sellainen että voisit hengaa tälläisen äijän kanssa häpeilemättä?"
"No, usein ihmisillä on tietynlainen käsite näistä baarissa tehdyistä ihmislöydöistä. Jos sulle sopii mä lähtisin sun kanssa huomenna treffeille tähän kahvilaan (annan kahvilan käyntikortin), sopisko sulle joskus tossa XX maissa?"
"Hieno homma... sä oot aika vetävän näköinen mimmi. Nähdään huomenna, mä meen himaan nukkuun ja miettiin sua. Tutustutaan sitten paremmin kun on hiljaisempaa..."
Jos nainen tulee niin hyvä, sitten vaan viritteleen juttua. Ellei niin paskanko väliä, mä juon jokatapauksessa kahvit, olen pukeutunut hyvin ja päivä ei voi kuin muuttua paremmaksi.
Näin
7
1358
Vastaukset
- WertyP.
Ei tehoaisi ainakaan minuun! Ällöttävä tyyli sulla, minkähänlaisia naisia tuohon kutsuun vastaa..?
- tietenkin
huorat
- Nimetön
eeehhehehehhhhehhhehehhhheeeeee!!!!!!!
Tämä likka ei ainakaan lämpenisi! Ihmettelen, että jos joku tuosta innostuu ja saatkin deitin kahvilaan, niin olisi kiva tosiaankin nähdä millainen nainen tuollaiseen täkyyn tarttuu? - keino!
Minusta tuo olisi aika kiinnostavaa! Kyllä varmaan suostuisin treffeille, jos vaan mies olisi kivan näköinen/oloinen ja sopivaa pilkettä silmäkulmassa - ei siis mitään limaista tuijottelua. Yrittämisen arvoinen taktiikka. Vaikka tosin, jos tuo tapahtuisi alkuillasta eikä mies tosiaan sen jälkeen näyttäytyisi, voisipa unohtua koko juttu...kerran ei miestä kiinnostanut jutskata ton enempää koko iltana.
- sskkgj
Voi V*ttu!
Missä on herran käytös tavat?!! Junttia toimintaa sanon minä! - naisena
kyllä kavahtaisin jo ensimmäistä repliikkiä. Ehkäpä toimisi, jos vähän lyhentäisit ja vain yksinkertaisesti sanoisit, että haluaisit tutustua ja jutella, mutta täällä on niin meluista, että sopisiko huomenna kahvilassa tai vaikka samntien jossakin muualla?
- Tämä Nainen
Just just. Että tällainen pelle tällä kertaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261