Missä menee teidän raja siinä, onko miehellä ollut liikaa naisia? Paljonko hyväksytte miehelle seksikumppaneita, ilman että luottamus häilyy?
Voisitteko kuvitella olevanne miehen kanssa, jonka tiedätte joskus pettäneen tai vikitelleen varattua?
Missä teillä menee raja?
Liian paljon
6
665
Vastaukset
- katse tulevaisuuteen
Menneisyys on aina menneisyyttä, tosin luottamuksen rakentaminen ex-pettäjään voisi tehdä tiukkaa. Muuten edellisten suhteiden tai naisten lukumäärä ei minua haittaa, tai minulle kuulu. Onhan itsellänikin niitä entisiä säätöjä.
- ..........
ainakaan välittäis alkaa sellasen kanssa jolla on joka nurkalla ollu akka ja vielä pettää näitäkin niin kyllä saa unohtaa sellaset pukit suosiolla.en pystyis luottaan yhtään.
- tiedä
No en oo kysellyt paljonko on kumppaneita ollut, jokaisen oma asia, kuten en myös kuuluta sitä montako mulla on ollut.
Mutta toisaalta, jos on kaatoja ollut vaikka reilusti yli 10, niin kyllähän se tietyn kuvan antaa ihmisestä...
Jos on pettänyt tai yrittänyt varattua, en kyllä luota semmoseen tyyppiin pätkääkään. Yleensä tunnistan tommoset pelimiehet kyllä kaukaa kun itse on joutunut kusetuksen kohteeksi useammin kuin kerran.- peräinen
Heh, sanotaanpa, että tässä tapauksessa puhutaan kymmenistä ja kymmenistä tapauksista. Todellakin joka paikassa hänellä noita tuttuja naisia..
Noh, taitaa olla pelimies, ja ei olla parisuhteessa, vaikka jutun tänne laitoinkin. - Mullakin
peräinen kirjoitti:
Heh, sanotaanpa, että tässä tapauksessa puhutaan kymmenistä ja kymmenistä tapauksista. Todellakin joka paikassa hänellä noita tuttuja naisia..
Noh, taitaa olla pelimies, ja ei olla parisuhteessa, vaikka jutun tänne laitoinkin.Miehelläni on noin 100 seksikumppania,sanojensa mukaan ei edes muista kaikkia jos kävelisi kadulla vastaan.
Itelläni on ollut reilu 10 entistä. Siis pari suhdetta ja loput yhenillan juttuja.
Onhan se vähän vaikeata välillä ollut... koen välillä riittämättömyyttä sen vuoksi. Mutta muutoin menee hyvin...eikä se kumppanien määrä meidän arkea häiritse.
- kiribati
sen paremmin seksikumppaneiden määrää kuin mahdollisia pettämisiäkään. Sillä ei ole merkitystä, mitä on tehnyt ennen minua, vain sillä mitä tekee meidän suhteemme aikana. En ylipäänsä näe syytä tuhlata aikaa ja energiaa sen pohtimiseen, onko mies uskollinen vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744